En ondanks zijn niet al te grote voorkomen zeer sterk aan de bal.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:51 schreef DAMH het volgende:
Begin steeds grotere fan van die frabegas te worden,, wat een gast ik zag dat ie ook flink wat km's maakt in een wedstrijd ..

Vond die 1e goal ook fantastisch. Zowat vanuit het niets.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Die tweede goal, zo'n aanval.... Lijkt wel of ze daar gewoon al jaren patent op hebben, min of meer onafhankelijk van de spelers die er staan. Dat vind ik altijd geweldig om te zien bij Arsenal.

En wat misschien nog belangrijker is, er zit nog zeer veel groei in.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:21 schreef fanneke het volgende:
Er zit zoveel kwaliteit in die ploeg. Mooi om te zien.

quote:Arsenal hit by triple injury blow
Arsenal boss Arsene Wenger has been hit by the news that Freddie Ljungberg, Emmanuel Eboue and Julio Baptista are all facing spells out through injury.
"Freddie has a calf injury, Emmanuel will miss three to four weeks with a medial knee ligaments injury and Julio has a hamstring problem," said Wenger.
"Unfortunately when you have so many players away on international duty you can have some bad news."
However William Gallas is set to be fit for Saturday's game against Watford.
Wenger also had some positive news on the progress of Philippe Senderos and Gael Clichy, who have yet to figure in the first-team this season.
"They are making good progress, but I do not know when they will be in the team," added the Frenchman.
"They could be in the squad for one of the next two games - but they are still a little bit short of match fitness really."

Vorig seizoen ik dacht iets van 16 blessures aan interlands overgehouden en dit zijn nummers 3,4 en 5 al weer van het seizoen.quote:

Daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:57 schreef Gunner het volgende:
Ljungberg kan je vervangen door Rosicky, Baptista is geen basis speler
Alleen Eboue is jammer

Maar het zijn onnodige blessures mijn inziens.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:00 schreef Gunner het volgende:
Natuurlijk niet. Maar het feit blijft en je moet gewoon naar het effect voor de volgende wedstrijd kijken

Hebben jullie "topspelers" toch nog eens de kans om op een fatsoenlijk internationaal toneel te acteren.quote:

quote:UEFA vreest einde interlandvoetbal
13/10/2006 19:30
Internationals die geblesseerd terugkeren bij hun werkgevers, het is geen nieuw fenomeen. Ook de discussie over genoegdoening is niet nieuw. Charleroi neemt al langer in deze kwestie een centrale plaats in. De UEFA voorziet een doemscenario, als de Belgische club z'n gelijk haalt.
Het afstaan van internationals is al langer een doorn in het oog van de (top)clubs. Arsenal-manager Arsène Wenger vergeleek bondscoaches met joyriders. 'Ze nemen een auto uit de garage van de manager zonder toestemming te vragen. Vervolgens wordt de auto tien dagen gebruikt en ergens in het veld achtergelaten zonder benzine. We moeten het allemaal weer repareren. En dan een maand later komen ze weer diezelfde auto ophalen, en wordt nog van je verwacht dat je aardig bent.'
Deze week werd de discussie wederom gevoerd naar aanleiding van de nodige internationals die allesbehalve okselfris terugkeerden van hun interlandverplichtingen. Onder meer Liverpool-manager Rafael Benítez hield een betoog over compensatie naar aanleiding van de blessure van Dirk Kuijt.
Een einde aan de discussie lijkt in zicht, nu het Europese Hof zich buigt over de zaak 'Oulmers', die al voortsleept sinds 2004. De Marokkaan Abdelmajid Oulmers raakte zwaar geblesseerd tijdens een wedstrijd met zijn land. Zijn club Charleroi eiste genoegdoening. De Belgische club kon enige maanden geen beroep doen op Oulmers, terwijl het wel het salaris en de medische kosten moest ophoesten.
Omdat de financiële compensatie uitbleef zocht Charleroi het hogerop. Met steun van de G14, de samenwerking van de belangrijkste Europese clubs, is de zaak inmiddels aanhangig gemaakt bij het Europese Hof. Uitzicht op een datum van de uitspraak is er nog niet. Maar die werpt wel z'n schaduw vooruit.
Als de FIFA de slepende zaak 'Oulmers' verliest, zijn de gevolgen enorm. Althans, dat idee heeft de Europese bond. 'Het zou het einde betekenen van het interlandvoetbal. Een WK vindt plaats met alleen Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk en Engeland', schetste UEFA-woordvoerder William Gaillard tegenover de BBC het doemscenario.
Als Charleroi gelijk krijgt in zaak 'Oulmers', zullen meerdere landen het niet meer kunnen opbrengen hun vedettes ook voor hun land te laten uitkomen. De hoogte van de verzekeringspremie voor de dure benen is te veel van het goede voor de minder draagkrachtige bonden. Maar ook Brazilië zal deze last niet kunnen dragen, stelt Gaillard.
'Ik heb gesproken met experts uit Brazilië, Scandinavië en Oost Europa. Ze vertelden me allemaal dat we onze sterren nooit meer voor hun land zouden kunnen zien uitkomen', aldus Gaillard. 'Onlangs heeft de voorzitter van de Ierse bond gezegd dat we nooit meer Robbie Keane in de nationale ploeg zullen zien in het geval er voor onze sterren moet worden betaald.'

die goal van Thierry, jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:28 schreef Gunner het volgende:
die 2e goal bedoel je? Ja daar zag ik ook niets vekeerds aan.

welke minuten werden goals afgekeurd van arsenal?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:27 schreef fanneke het volgende:
We zijn vanavond flink genaaid door een kutspanjaard
![]()
Ben benieuwd wat ie van die Russische Oliebaronnen(lees: maffia) heeft gehad.

1e was terecht(buitenspel). andere (86e minuut) absoluut niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
welke minuten werden goals afgekeurd van arsenal?

Zat idd te wachten op de eerste wakkere...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
Mooi om die twee post zo onder elkaar te zien.
De 2 thuiswedstrijden winnen en die eerste plaats is binnen denk ikquote:En Arsenal gaat toch wel door, nu is het alleen zaak om eerste te worden in de poule.

Ik vind hem ondanks van de week een net niet speler eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:34 schreef Gunner het volgende:
Aliadiere is fit toch? Heeft wel een kans verdient op de reserve bank iig

Onzin.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:14 schreef jorienvdherik het volgende:
bagger wedstrijd gister

ik kon niet lachen om me geld verliesquote:Op donderdag 2 november 2006 09:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Onzin.
Ik had me wel kapot gelachen als Love die bal erin had getikt![]()

Zegt wel genoeg dat jullie het met bankzitters van Feyenoord moeten klarenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Jorien is het superieure Feyenoord niveau gewent

Ik denk dat ie wel om Wenger gelachen heeft.quote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar DG's verslag van z'n tripje vandaag![]()
![]()

welk tripje naar Engeland?quote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd naar DG's verslag van z'n tripje vandaag![]()
![]()

De eerste helft absoluut wel. 2e helft minderquote:Op maandag 6 november 2006 13:34 schreef Erasmusch het volgende:
Zo verdedigend speelden ze niet.
Lijkt me toch van niet. Dan stuur ik ze een videobandje van ene meneer Spectorquote:Benieuwd of de FA die punch van Fabregas nog gaat onderzoeken...

OKquote:Op maandag 6 november 2006 14:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
De eerste helft absoluut wel. 2e helft minder
[..]
Dat is niet echt vergelijkbaar. Bovendien is Spector expendablequote:Lijkt me toch van niet. Dan stuur ik ze een videobandje van ene meneer Spector![]()

FO!quote:Op maandag 6 november 2006 08:03 schreef Gunner het volgende:
. Ene kant ben ik wel blij dat er verloren is.

Precies. Levert ook zoveel punten opquote:Op maandag 6 november 2006 18:13 schreef zjroentje het volgende:
Ach, als jullie maar mooi voetballen hè?

Maar je hoopt nooit en te nimmer om te verliezen!quote:Op maandag 6 november 2006 17:53 schreef Gunner het volgende:
Ja. ff met beide beentjes op de grond en inzien dat je gewoon moet scoren!

Is toch niets opmerkelijks? Business as usual.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:27 schreef fanneke het volgende:
Merkwaardig, dat hier nog niets over de 3-0 op Liverpool staat.![]()

Tis een vaste klant op de reservebank maar hij kampte onlangs met een blessure.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:58 schreef Dos37 het volgende:
Waarom speelt Baptista eigenlijk nooit, is ie geblesseerd of gewoon niet goed genoeg.

Ik hoop het. Ik zou hem graag eens echt in actie zien. Liefst in de basis. Als hij geen echte kansen krijgt dan komt ie na het seizoen natuurlijk niet terug en zitten we weer met Reyes opgescheeptquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:21 schreef DutchGooner het volgende:
Hij zit als het goed is morgen weer bij de selectie.

quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:13 schreef denthemen het volgende:
vorige week in Londen geweest, dan moet je uiteraard langs Highbury, en dat zijn we dus ook geweest, je kon weinig zien ivm alles wat erom heen staat ter beveiliging..Kwam daar een man tegen die vertelde bij Highbury te werken, sloopwerkzaamheden en dergelijke. Hij heeft ons nog geprobeerd bij hoghbury achter de hekken te krijgen maar er was nieuwe beveiliging en die lieten het niet toe.. toen maar naar het nieuwe stadion geweest, konden we ook niet naar binnen ivm de wedstrijd van de volgende dag tegen liverpool. Maar het mooiste was dat hij ons op het einde ergens achteraf waar geen camera's bij waren een tegeltje gaf die ergens op Highbury gehangen heeft, een tegeltje met het oude logo van Arsenal, normaal gesproken worden ze aangeboden bij de veiling maar deze dus niet.. Enig minpuntje is dat er in het midden een kleine hap uit is, dit is met opzet gedaan zodat men hem niet meer kon veilen, maar ik ben er apetrots op!! zal binnenkort eens een foto plaatsen!

quote:Last Updated: Monday, 20 November 2006, 14:38 GMT
Gallas thigh injury rocks Arsenal
Arsenal will be without William Gallas for a "few weeks" after the defender injured his thigh in training.
Gallas' injury comes on the eve of the Gunners' Champions League clash against Hamburg, with Philippe Senderos or Johan Djourou now set to replace him.
"We lost Gallas in the final shot of the training session," said Wenger.
"He's bruised his thigh and will be out for a few weeks. It's a blow because he stabilises our defence. It's a good chance for a young player to come in."

Arsenal is niet beter dan HSV. HSV is alleen efficienter.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal is beter. Persie vrije trap naast de kruising. Henry (vrij) kon net niet koppen.

Hleb op de lat, even later een bal door HSV van de doellijn gehaald.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal is beter. Persie vrije trap naast de kruising. Henry (vrij) kon net niet koppen.
Owja, en onderkant van de lat

I KNEW ITquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:12 schreef DutchGooner het volgende:
Positief nieuws wat ie gaat bekronen met een doelpunt vanavond

Ach, we verloren de CL Finale met zo'n doelpunt....quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel met geluk via de keeper...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |