Jij was de 1e! Dit was de 2e en ik was de 3equote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:16 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp niet dat Janine nog niet uit bed is![]()
- en sorry voor het 3e COS #34 k had deze niet gezien
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij was de 1e! Dit was de 2e en ik was de 3e
Tja... je moet je ergens mee bezig houden als de bewoners dat niet doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij was de 1e! Dit was de 2e en ik was de 3e
Hier idemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Ireth het volgende:
He, stream 1, 2 én 3 vallen uit hiero! [afbeelding]
Numero 4 alsoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:29 schreef Ireth het volgende:
He, stream 1, 2 én 3 vallen uit hiero! [afbeelding]
Maakt eigelijk ook geen bal uit op dit momentquote:
Zoek de laatste posts even terug..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef GJVH het volgende:
Hoelaat zijn ze naar bed gegaan vannacht?
Heel erg laatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef GJVH het volgende:
3 uur geloof ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef GJVH het volgende:
incl. bewegende teentjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb alleen een slapende vent op 1
Ik ook, heb zelfs m'n computer opnieuw opgestartquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef Tamaartje het volgende:
Oh dacht dat het aan mij lag.. was aan het wisselen van stream
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:37 schreef pullup het volgende:
BB --- bewoners wissel graag, deze doen het niet.
Alleen Semih op dit moment, hij doet nu de afwasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef BBoon het volgende:
zo he zijn ze nu al wakker........ Is het niet wat vroeg whahahaha...mijn streams doen het niet dus kan niet zien wie er wakker is...Laat me raden.... schtaje lieverd Janine want die moet natuurlijk weer de boel schoonmaken.....Of is het verslaafde Hilde die moet roken?????
Whahahahah...BEWONERS BATTERIJ CHECK.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:37 schreef pullup het volgende:
BB --- bewoners wissel graag, deze doen het niet.
Doet ie vast omdat ie er niet uitgestemd wil wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
Whoei..! Semih heeft weer een streepje erbij.. hij gaat WEL afwassen
Ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:43 schreef GJVH het volgende:
Ja, hij heeft natuurlijk ook niet zoveel om te doen. Dus dan zou ik ook maar gaan afwassen...
Er is altijd wel wat te vinden dat beter is dan afwassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:43 schreef GJVH het volgende:
Ja, hij heeft natuurlijk ook niet zoveel om te doen. Dus dan zou ik ook maar gaan afwassen...
Kijk, dat bedoel ik, al is het met je tenen in de lucht je naam schrijvenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat te vinden dat beter is dan afwassen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:47 schreef Scope het volgende:
Moguh!
En daarna weer terug je bed in kruipen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik, al is het met je tenen in de lucht je naam schrijven![]()
Ik hoor niks, mijn dochter wil Winnie De Pooh luisterenquote:
hahaha... ik zat er wel op te lettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:50 schreef Marrije het volgende:
Heeft Micheline al wel een bhtje aan?![]()
haha gezellig..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor niks, mijn dochter wil Winnie De Pooh luisteren![]()
Klopt, komt door de kraan in combi met de stemmen, dan krijg je een soort vervormingquote:
ahhhh... vandaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, komt door de kraan in combi met de stemmen, dan krijg je een soort vervorming
Ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:54 schreef JufJoop het volgende:
OCHTENDGYMNASTIEK? tis 12 uur....
Ongelovelijkquote:
Flauw hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OngelovelijkVandaag mogen ze dus naar buiten denk ik
Ja dat moet wel.. want van de week stond hij maar 1 uurtje achter..quote:
Bijzonder... volgens mij is je 'eigen tijdklok' bestwel accuraat. Dus volgens mij moet je een verschil van 'opeens' 4 uur wel door hebben...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef BONG4002 het volgende:
Micheline denk echt dat het 08:00uur is zoals aangegeven op de klok
quote:
Waarom zou ze er dan in vredesnaam uitgaan als ze pas tegen half 4 in bed lag?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef BONG4002 het volgende:
Micheline denk echt dat het 08:00uur is zoals aangegeven op de klok
Dat lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef Scope het volgende:
[..]
Bijzonder... volgens mij is je 'eigen tijdklok' bestwel accuraat. Dus volgens mij moet je een verschil van 'opeens' 4 uur wel door hebben...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef avonne het volgende:
[..]
heeft iemand dit al gezien op de streams?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Ook al hebben ze gisternacht van BB doorgekregen dat het 00:00 uur was ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef Scope het volgende:
of is het zo dat je biologische klok na amper 5 dagen al ontregeld is door het gebrek aan natuurlijk daglicht?
Hmm... als dat zo is, dan kan dat het eea verklaren: na een nacht werken of doorhalen ben ik om 12 uur nog gaarder dan om 8 uurquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zou ze er dan in vredesnaam uitgaan als ze pas tegen half 4 in bed lag?
Neuhquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Chantal misschienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:06 schreef GJVH het volgende:
Die stem van Hilde doet me aan iemand denken... Kan iemand me helpen?
Als ik 's morgens zonder wekker wakker word heb ik ook echt geen flauw idee hoe laat het is. Kan 11 uur wezen, maar kan net zo goed pas 8 uur wezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef Tamaartje het volgende:
Het is gewoon echt vreemd dat je doordat je geen licht ziet een ander ritme krijgt
Waarom? geil je daaropquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef GJVH het volgende:
BB communiceert nu via het scherm dat Hilde haar zender moet checken, had liever gehad dat dit even werd omgeroepen...
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef Tamaartje het volgende:
Staat er op het shirt van Hilde nou "I'm a desperate housewife?"
Nee, ik denk het niet. Volgens de laatste medische informatie over de biologische klok (een fascinerend fenomeen) bestaat die wsch uit twee timers. Eentje die werkt op daglicht, en eentje op de natuurlijke cycli van hormoonspiegels in je lichaam. Bepaalde hormonen zijn bv `s ochtends hoger in het bloed aanwezig dan `s avonds. Als je naar een andere tijdszone gaat dan zijn de klokken ontregeld (jet-lag), maar mbv daglichtinformatie wordt die eerste klok gelijkgesteld, en daarna (maar dat duurt langer) de twee klok, zodat ook de hormooncycli zich aanpassen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:06 schreef PH52 het volgende:
Ook al hebben ze gisternacht van BB doorgekregen dat het 00:00 uur was ?
Of zou die kennis niet voldoende zijn om het bioritme weer op de rails te krijgen ?
Ow, in welk topic was dat dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef avonne het volgende:
BTW Tanjalies zegt het ook, dat er een weekopdracht komt vandaag
Mooie info bedanktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef Scope het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Volgens de laatste medische informatie over de biologische klok (een fascinerend fenomeen) bestaat die wsch uit twee timers. Eentje die werkt op daglicht, en eentje op de natuurlijke cycli van hormoonspiegels in je lichaam. Bepaalde hormonen zijn bv `s ochtends hoger in het bloed aanwezig dan `s avonds. Als je naar een andere tijdszone gaat dan zijn de klokken ontregeld (jet-lag), maar mbv daglichtinformatie wordt die eerste klok gelijkgesteld, en daarna (maar dat duurt langer) de twee klok, zodat ook de hormooncycli zich aanpassen.
Het is dus interessant om te bekijken wat er gebeurt als er geen natuurlijk daglicht is om die 1e klok aan te passen, en ondertussen wél met het tijdsidee (ovenklok, omroepstem) te stoeien. Met een beetje pech verkeren ze in een 100-dagen durende jet-lag!
(Uit experimenten die gedaan zijn in Scandinavië tijdens midzomernacht bleek dat mensen die geen info meer krijgen van daglicht (Lapland in de zomer is 24u/dag licht!) een soort nieuw ritme ontwikkelen wat dacht ik bestaat uit 14 uur slapen per dag!)
damn! Het is gedelete!quote:
Wie maakt die toespelingen danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef MissJ. het volgende:
Ik las op de Telegraafsite dat Hummie inderdaad het dag en nachtritme wil gaan verkloten. En ook worden er al toespelingen gemaakt dat er wel een tuin is.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef GJVH het volgende:
En hoe zal het met de wallen van onze zusjes zijn? We weten het hopenlijk snel. Misschien hebben ze (de wallen dus) inmiddels hun mond bereikt...
zie foto's streamverslag van gisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef MissJ. het volgende:
Ik las op de Telegraafsite dat Hummie inderdaad het dag en nachtritme wil gaan verkloten. En ook worden er al toespelingen gemaakt dat er wel een tuin is.
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik wil haar broodjes ook wel kneden.![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_naar_daglicht.htmlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wie maakt die toespelingen dan
Er is heus wel een tuin jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef MissJ. het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_naar_daglicht.html
De link kunnen jullie het zelf lezen is wat handiger.
Ze zullen de tuin wel met een opdracht kunnen verdienen ofzo.quote:
De tuin mogen de stelletjes 1 nacht slapen onder de sterrenhemelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zullen de tuin wel met een opdracht kunnen verdienen ofzo.
He, je zit me toch niet te mindfokken, hèquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wie maakt die toespelingen dan
Jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:26 schreef Kinga het volgende:
Hoor ik daar geroddel over Janine? WOOHOOOOOOO!!!!
dat schijnt hip te zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom heeft Etienne altijd een walkman op ?
Ja ik zag het ook!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Bleeeeeeeeegh Micheline heeft een tongpiercing
Het is uit!
K heb het gemistquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze roddelen over Sjaan
zei ik dus ook al...het is gewoon slaapkamer licht....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Plafond van tiroler kamer, daar kan echt geen zon doorheen komen he...
Misschien door die plaat met dat 4kantje erin, dat ze een luik ofzo erachter weghalen en je dan licht te zien krijgt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Plafond van tiroler kamer, daar kan echt geen zon doorheen komen he...
Ze werden gek over hoe ze over 1 onderwerp uren lang kan uitwijden vooral die viola holt in het huis hoe heet zequote:
Hildequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ze werden gek over hoe ze over 1 onderwerp uren lang kan uitwijden vooral die viola holt in het huis hoe heet ze
Ik heb de bewonders er zelf niet over gehoord.. dus het zal ze niet zijn opgevallen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien door die plaat met dat 4kantje erin, dat ze een luik ofzo erachter weghalen en je dan licht te zien krijgt?
Hilde. Thanks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ze werden gek over hoe ze over 1 onderwerp uren lang kan uitwijden vooral die viola holt in het huis hoe heet ze
Op die cap sliepen zequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb de bewonders er zelf niet over gehoord.. dus het zal ze niet zijn opgevallen?
Misschien sliepen ze te diep op dat momentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb de bewonders er zelf niet over gehoord.. dus het zal ze niet zijn opgevallen?
Zij heeft siliconen hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
Jeetje moeten ze speciaal shirtjes aan met tekst ofzo?
Nu heeeft een zusje weer "boos" aan![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Bleeeeeeeeegh Micheline heeft een tongpiercing
Het is uit!
Volgens mij waren het die zusjes en die slapen met een maandverbandje op hun ogen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Mja.. lijkt me dat je soms wel eens wakker wordt en dan denkt.. goh.. licht![]()
haha tja.. zo boeiend is het nu eigenlijk ook weer nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:35 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Volgens mij waren het die zusjes en die slapen met een maandverbandje op hun ogen..
Och ja... boeiend eik...![]()
Jaaaaaaaaaa want Micheline is altijd schattigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha tja.. zo boeiend is het nu eigenlijk ook weer niet
Ze hebben allemaal wel een slaaphoofd 's ochtends zeg... behalve Micheline
Jeh ebt het goed te pakken. Wat vind je van haar toch wat zeurderige stem eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa want Micheline is altijd schattig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
capsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
w00000000000t Micheline zit er zonder slipje !
Heb ik niet maar ze zei het net en toen die blonde wallenchick ging nog onder de tafel ff kijken ookquote:
Ja valt wel mee tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeh ebt het goed te pakken. Wat vind je van haar toch wat zeurderige stem eigenlijk?
Nee, fotosoep is als we de foto's gaan verbouwen. Dan moeten we nog wat ouwe fokkers hierheen halen. Ik zet er alleen soms tekst bij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maak eens een fotosoep topic aan![]()
zonder slipje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
w00000000000t Micheline zit er zonder slipje !
Laat Paultje nu in die waanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zonder slipje?
Ze heeft gewoon een paars boxer broekje aan toch?
Ohja huhquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zonder slipje?
Ze heeft gewoon een paars boxer broekje aan toch?
Echt wel Marcia praat heel mooi als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:43 schreef JufJoop het volgende:
T is wel klote dat ze bij de screening niet naar stemmen hebben gekeken... echt niemand praat fatsoenlijk...
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ohja huh![]()
Misschien wil ik het wel horen gewoon
Heeft die al iets gezegd dan? Marcia is echt de stille in het huis.. volgens mij slaapt die 16 uur per dag ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Echt wel Marcia praat heel mooi als ik me niet vergis
Ja hoorde haar vanacht , dit had ik dus ff moeten opnemenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:45 schreef washandje het volgende:
[..]
Heeft die al iets gezegd dan? Marcia is echt de stille in het huis.. volgens mij slaapt die 16 uur per dag ook.
Cam 3 weet ik niet maar ik hoor en zie haar op 1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja op cam 3 zit ze maar op 1 niet![]()
Die praat volgens mij ook zo sloooooom... echt irri met on top de zusjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Echt wel Marcia praat heel mooi als ik me niet vergis
Als ik haar zie denk ik altijd van ja ze vind het niet zo leukquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
liggen zsommige nou nog steeds op bed?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef Otto215 het volgende:
Wordt het vandaag weer zo'n saaie kut dag?!?
omdat ze zo duidelijk aanwezig wil zijn, schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef JufJoop het volgende:
neeeej... waarom komt Sjaan de hele tijd in mijn stream?
Wellicht wel voor het zwemmen van Hildequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag, ben ik nog op tijd voor het douchen?![]()
Ja hoor. Je kunt rustig nog even douchenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef Gert het volgende:
Doe dat in een andere stream...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef kukeleku het volgende:
[..]
omdat ze zo duidelijk aanwezig wil zijn, schatje![]()
Goed invetten dan hoop ik, anders blijft ze erin steken en komt ze er nooit meer uit.quote:
Ik schat zo dat het over een anderhalf uur gaat beginnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef Gert het volgende:
*veegt thee van monitor*quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed invetten dan hoop ik, anders blijft ze erin steken en komt ze er nooit meer uit.
Ze vragen bb de hele tijd om zout... tja.. jammer, moet je maar zuinig zijn, je zit niet voor niets op rantsoen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:02 schreef Otto215 het volgende:
zout????
Fadver, zout is ook ranzig, heb je heul niet nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:03 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ze vragen bb de hele tijd om zout... tja.. jammer, moet je maar zuinig zijn, je zit niet voor niets op rantsoen..![]()
Nog in de slaapkamerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:02 schreef frankium het volgende:
Waar zijn egbert en dochter?
marcia ligt denk nog te slapen , en egbert is de hort opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:02 schreef frankium het volgende:
Waar zijn egbert en dochter?
Ooit brood zonder zout gehadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:03 schreef frankium het volgende:
[..]
Fadver, zout is ook ranzig, heb je heul niet nodig.
???quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:03 schreef frankium het volgende:
[..]
Fadver, zout is ook ranzig, heb je heul niet nodig.
En daar is je nichtje alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |