- tis een staatsbedrijfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef teamlead het volgende:
maar even alle gekheid op een stokje enzo:
Het blijft een rare werkgever waar je
- dronken op je werk kunt verschijnen
- de taxi naar huis gesponsord krijgt
- je vrouwelijke collega's kunt betasten
- je vrouwelijke collega's kunt bedreigen
en dan nog steeds niet ontslagen wordt.. Ik heb mensen ontslagen zien worden voor minder
dan nog...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:06 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
- tis een staatsbedrijf
- tis een boekhouder
tja.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als jij niet tegen tvp's kunt, moet je gewoon geen kuttopic openen.
Kom kom kom, dat aanranden was dus echt geen aanranden. En dat die Diana zo labiel is, geeft wel aan wat we van die bedreiging moeten vinden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan nog...
Dat dronken op het werk komen: mwah.. als hij idd een lange staat van dienst heeft en dit is nooit eerder voorgekomen.. mwah.. donderpreek van de manager en verder
Maar aanranding en bedreiging accepteren omdat ie toevallig leuk met cijfertjes overweg kan?![]()
je hebt natuurlijk wel een punt hoor. ik denk als ze klacht indient dat hij nog steeds de klos is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan nog...
Dat dronken op het werk komen: mwah.. als hij idd een lange staat van dienst heeft en dit is nooit eerder voorgekomen.. mwah.. donderpreek van de manager en verder
Maar aanranding en bedreiging accepteren omdat ie toevallig leuk met cijfertjes overweg kan?![]()
Diaan is een trut die niet kan relativeren. Kolere zeg wat een soap is dit. Ik moet eigenlijjk wel bekennen...ik vind het wat ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:13 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk wel een punt hoor. ik denk als ze klacht indient dat hij nog steeds de klos is.
mja time will tell. Sjaaks toekomst ligt volledig in Diana's handen... brrrr![]()
Als Diana aangifte gaat doen tegen Sjaak is hij pas echt de Sjaak hoor.. Dit valt echt wel onder aanranding.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Kom kom kom, dat aanranden was dus echt geen aanranden. En dat die Diana zo labiel is, geeft wel aan wat we van die bedreiging moeten vinden.
Als je een omhelzing als aanranding bestempelt, zal een bedreiging wel niks voorstellen.
En dan wel van die gewaagde, korte rokjes aandoen...vind je het dan gek??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef Dibbl het volgende:
tegenwoordig zijn vrouwen zo labiel die roepen al dat het seksuele intimidatie is als een mannelijke collega maar in de richting van een vrouwelijke kont kijkt :S
uhm hoe de vrouw ook gekleed is een man heeft maar met zn klauwen van dr af te blijven !!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef Dirktator het volgende:
[..]
En dan wel van die gewaagde, korte rokjes aandoen...vind je het dan gek??![]()
Nee, het Heineken Promo Team!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:19 schreef Devlinsect het volgende:
Wie neemt Diane dan mee als ze niet alleen komt?![]()
Die Heinekenvlag![]()
Waar wil ze aangifte van gaan doen dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als Diana aangifte gaat doen tegen Sjaak is hij pas echt de Sjaak hoor.. Dit valt echt wel onder aanranding.
Nee, jij ruikt lekker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
Heel goed ja, dat ben ik...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef Verstekbakker het volgende:
[..]
Meer hoef ik niet te weten..
die gaat sjaak aanranden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
Komt Diane met een grote neger ofzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |