Gooi em in de wc en pis er overheen. Met een beetje mazzel kan je er nu mee doen wat je wiltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand hoe ik een Motorola V171 sim-unlock?
Ja maarja, weet ik veel waar het over gaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon ja en ga dan zelf een beetje slap zitten lullen
Onder slap lullen versta ik ook gewoon dingen verzinnen hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maarja, weet ik veel waar het over gaat.Dalijk hebben ze zo'n bankrekeningnummer nodig ofzo..
Alsof ik die weet.
Die dingen kosten geen drol als ze gaar zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben niet vaak jaloers.. maar hierop :
Wat voor auto heb jij? [deel 4]Kon ik ook maar zoiets betalen.
![]()
Die kosten echt nog wel wat hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die dingen kosten geen drol als ze gaar zijn
WTFquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die kosten echt nog wel wat hoor.
Daarboven staan toevallig ook nog mijn botsauto's, in dat topic.![]()
Bij mijn Youtube ding staat er nog een filmpje van. Weliswaar op de kop, maar dat is de Dimitri stijl.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
WTFMeeting bij jou thuis en afraggen die dingen
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Bij mijn Youtube ding staat er nog een filmpje van. Weliswaar op de kop, maar dat is de Dimitri stijl.![]()
Best goedkoopquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, een Cehave unimog.
lange link
*Nomineert voor meest onduidelijke filmpje ooitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=H_y02PpoV5Y
Hier heb je die met een golfkarretje.
Wehehe, wel kutkwaliteit dat filmpje, maarja.En je ziet ook nog onze pimp John Deere.
![]()
En niet te vergeten de hendig sjieke slip a la Maikuuul op het einde.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
*Nomineert voor meest onduidelijke filmpje ooit
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Dan kun je nog goedkoper met de trein gaan
ja jij bent hier nog niet zo langquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
*Nomineert voor meest onduidelijke filmpje ooit
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja jij bent hier nog niet zo langwij weten al niet beter meer dan dat al dimi's filmpjes op ze kop staan, kan hij ook niks aan doen. we accepteren hem maar zoals ie is
ligt aan de manier van converteren ofzo zei die eerstquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Raar idee maarre draai je camera eens om?![]()
Als je em omdraait dan komt het toch goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ligt aan de manier van converteren ofzo zei die eerst
Ja, ik had eerst een supertoffe converter!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:18 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ligt aan de manier van converteren ofzo zei die eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |