"Hallo," zei Angelique verlegen tegen de donkere jongen die tegen een Peugeot aanleunde. De jongen keek haar arrogant aan en Angelique bloosde. "Heeft u misschien mijn autosleutels gezien?" De jongen begon te glimlachen en hij haalde de sleutels uit de aars van z'n onaantrekkelijke medepassagier, waarna hij deze, na ze eerst te hebben afgedroogd, overhandigde aan Angelique. Ze wist niet goed wat ze hier mee aan moest. Moest ze dit pikken? "Meneer," zei Angelique aarzelend. "Ik ben hier erg van gecharmeerd, maar had het niet een andere lichaamsholte kunnen zijn? Volgende keer zou ik graag zien dat je het bij haar ergens anders in propt." De medepassagier schrok en ze greep naar haar kruis. "NEE!" krijste Angelique, "niet nu, de volgende keer."
Opgelucht stapte de medepassagier uit de auto, trok haar rok recht, controleerde haar make-up met d'r spiegeltje en liep zo het kanaal in. Hoewel ze niet kon zwemmen en de neger dat zag, redde hij haar door aan de oever te staan en tips te geven over hoe ze het beste uit het water kon komen. De donkere jongen was inmiddels nergens meer te bekennen. Angelique keek in haar auto en zag direct dat haar autoradio beplakt was met stickers. Op iedere sticker stond: "Ik zou wel eens jouw tamponnetje willen zijn!" Angelique raakte er helemaal warm van, van binnen. Gelukkig had hij zijn visitekaartje achter gelaten op haar notebook ter waarde van tienduizend euro. "Hij heeft de laptop laten liggen! Er zijn toch nog goede Marokkanen!" zei Angelique.
"Hij is Turk, hoor", zei de medepassagier, terwijl het grachtwater van haar af droop. Meteen dacht Angelique aan haar eigen natte schoenen. Zweetvoeten heeft ze altijd al last van gehad, maar vandaag is het wel heel extreem. "Wat kan ik daar nu toch aan doen", vroeg ze zich af. De medepassagier zei: "Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat een duik in het kanaal wel werkt. Maar dan moet je wel kunnen zwemmen." Angelique keek de vrouw verveeld aan. De neger liep ondertussen weer langs. Angelique werd in gedachten al nat van de duik in het kanaal. "Duik je met me mee?" vroeg ze aan de donkere jongen. "Het was de Turk die jouw autoradio met stickers beplakte. Je hebt de verkeerde voor je!" zei de neger vriendelijk. Angelique geloofde de neger niet. Eenzaam sprong ze in het kanaal om toch van haar zweetvoeten af te komen. Veel te laat besefte ze zich pas dat ze niet kon vliegen en daarom kwam de klap op het water erg hard aan. Toen ze onder was zag ze een Turk in een duikboot. De duikboot had de vorm van een tampon. Omdat ze bijna verdronk, ging ze op de duikboot zitten. PLotseling voelde ze een rilling door haar lijf. De duikboot was
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.