neh... is een vriend van Surfer....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:16 schreef Atuniel het volgende:
Die echo99 is toch een collega van jou Brown?
Ik kom hem bijna overal tegen op FOK
Moet wel, tis een vriend van Surferquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Echo is de Rabobank hoer.
edit: 99 het geboortejaar![]()
Thuis alles ok Gijs.... ? Tam lekker zo met de zwangerschap.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:19 schreef Atuniel het volgende:
Geen idee, ken m verder niet.. maar dat MSN icoon zie ik echt overal![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je zoon was weer heerlijk van het weekend!![]()
![]()
Yep gaat prima.. net als bij de vorige zwangerschap groeit de kleine hard..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thuis alles ok Gijs.... ? Tam lekker zo met de zwangerschap.
Die was echt fuckedupquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
En aan de Christman gaat naar Taiwin ook
ja ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest hier gisteravond nog aan denken,.....
Ohja, is dat die gozer die je zo hard uitlachte toen je een keer mol bij Surfer kwam na de geboorte van Daan. Maar die zelf 2 weken een "burnout"heeft gehad na de geboorte van zijn eigen kindquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Echo is de Rabobank hoer.
Ja zou zo maar kunnen inderdaad..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:43 schreef Quinny het volgende:
He Struikje, geef Tess rust en regelmaat. Na 17:00u geen bezoek meer (wie dan ook) sávonds in bad. Misschien is het gewoon meer de onrust waardoor ze zo huilt?
Ja dat helpt hoor Gijs... Jasmijn is makkelijk..... net als Jort... het verschil tussen Jort en Daan is enorm.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja zou zo maar kunnen inderdaad..
Die kraamverzorgerster die hamerde ook echt op de regelmaat, iedere dag hetzelfde doen, want als het anders gaat zijn ze heel gevoelig voor. Bezoek smiddags een uurtje of sochtends.. en daarna niet.
Ik kan nu bij Jasmijn de klok er op gelijk zetten.. 0630 word ze wakker, 0730 eerste slaapje tot 0830.. savonds na het eten gaat ze hangen en pruttelen, tijd voor "badje" (zit ze me flirtend aan te kijken) , na het badje de warme melk en dan naar bed. Van begin af aan zo ingerold.. zal wel helpen dat ze een makkelijke baby is, vind alles prima.
Maar goed, ieder zn ding, ieder zn manier en ieder kind is anders waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:19 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Moet wel, tis een vriend van Surfer
Ja daarom.. ik hoop echt dat de volgende ook zo is.. dan blijft het leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat helpt hoor Gijs... Jasmijn is makkelijk..... net als Jort... het verschil tussen Jort en Daan is enorm.
Ja,... hoe dan ook, daar kom je wel weer uit hoor. 1e jaar is nu eenmaal het zwaarst.... afhankelijk wat voor soort kind je hebtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja daarom.. ik hoop echt dat de volgende ook zo is.. dan blijft het leuk
Ik vond alleen de eerste 3 maanden relatief "zwaar" .. voor de rest is het alleen maar genieten eigenlijk.. ook al stond ik vanacht weer bij dr bed omdat ze aan het huilen was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... hoe dan ook, daar kom je wel weer uit hoor. 1e jaar is nu eenmaal het zwaarst.... afhankelijk wat voor soort kind je hebtMet Daan hebben we wel wat zware maanden gekend.
Denk dat jij ook wel rust uitstraalt en je dochter voelt dat.........quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vond alleen de eerste 3 maanden relatief "zwaar" .. voor de rest is het alleen maar genieten eigenlijk.. ook al stond ik vanacht weer bij dr bed omdat ze aan het huilen was.
Oh ja.. herken je dat... jasmijn ligt wel eens op dr zij, en dan begint ze wat te huilen.. (ze is weer verkouden) .. en als je dr dan terug draait is het hommeles, begint ze echt te huilen. Vlgs mij ligt ze dan al echt uren op dr zij en is gewoon wat stijf ofzo dan
Tilde haar daarna op, ff een knuffel en een zoen.. terug leggen, dekentje er op en toen sliep ze wel weer.
Klopt... Reiki heeft geholpen bij de krampjes...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat jij ook wel rust uitstraalt en je dochter voelt dat.........
Is dat de kraamhulp ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Klopt... Reiki heeft geholpen bij de krampjes...
Valt me nog mee... van het weekend zat ik Wild Boys te kijken, die orka's vraten zo de zeehonden van het strand afquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Chocobo het volgende:
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
http://www.nothingtoxic.c(...)ks_Unsuspecting_Girl
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Echo is de Rabobank Makelaarshoer.
Maak het uit, je bent en blijft een hoerquote:
Alles goed met vrouw en kind Gijs?quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maak het uit, je bent en blijft een hoer
Super met vrouw en kind! Dank je. Kleine heeft paar weekjes geleden zijn eerste verjaardag gevierd. Was echt grappig. Zijn favoriete kadootje was zijn nieuwe Winnie de Pooh-voetbalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles goed met vrouw en kind Gijs?![]()
Wist niet dat mannen dat ook konden hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Tering![]()
Note voor de toekomst: nooit cellulitus laten behandelen met stroom
http://www.dumpalink.com/(...)_Cellulite_Treatment
Post es wat foto'squote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Super met vrouw en kind! Dank je. Kleine heeft paar weekjes geleden zijn eerste verjaardag gevierd. Was echt grappig. Zijn favoriete kadootje was zijn nieuwe Winnie de Pooh-voetbal![]()
Check je spiegel wat beter Gijs en probeer je om te draaien als je 2e nek dat toelaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wist niet dat mannen dat ook konden hebben
Het schijnt een een mannetje te zijn he hoorde ik van Surferquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Super met vrouw en kind! Dank je. Kleine heeft paar weekjes geleden zijn eerste verjaardag gevierd. Was echt grappig. Zijn favoriete kadootje was zijn nieuwe Winnie de Pooh-voetbal![]()
Daaaamnnn dat lijkt me fucked up!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Tering![]()
Note voor de toekomst: nooit cellulitus laten behandelen met stroom
http://www.dumpalink.com/(...)_Cellulite_Treatment
Zoals je wel zou verwachten, ben ik niet zo op uiterlijk gesteldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check je spiegel wat beter Gijs en probeer je om te draaien als je 2e nek dat toelaat
Ze heeft ook regelmaat. Altijd `s ochtends in bad. daarna eten. Maar dan gaan we haar vanaf nu `s avonds in bad doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:43 schreef Quinny het volgende:
He Struikje, geef Tess rust en regelmaat. Na 17:00u geen bezoek meer (wie dan ook) sávonds in bad. Misschien is het gewoon meer de onrust waardoor ze zo huilt?
Met zo`n uiterlijk niet nee !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zoals je wel zou verwachten, ben ik niet zo op uiterlijk gesteld
Altijd op zoek naar makkelijk applausjes scoren he jijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met zo`n uiterlijk niet nee !
Had een ik zou jouw nek eens omdraaien verwachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zoals je wel zou verwachten, ben ik niet zo op uiterlijk gesteld
Oooooohhhhhhquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Met zo`n uiterlijk niet nee !
Die was inderdaad ook leuk geweestquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had een ik zou jouw nek eens omdraaien verwacht
Wat een lief ventje hequote:
Ik heb een zoontje die in de doelgroep valt. Kan er niks aan doen.Zit dagen verplicht mee te lurken. Mijn vorige sig was een quote van de Tubbies. Dus ik maak vooruitgang.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die signature van jou gaat zeker over die gayvent met zn hond?
Tering programma
Ja ik weet het. Vooruitgang is subjectiefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje die in de doelgroep valt. Kan er niks aan doen.Zit dagen verplicht mee te lurken. Mijn vorige sig was een quote van de Tubbies. Dus ik maak vooruitgang.![]()
Ik zit nog op die clown Bumbaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:33 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik heb een zoontje die in de doelgroep valt. Kan er niks aan doen.Zit dagen verplicht mee te lurken. Mijn vorige sig was een quote van de Tubbies. Dus ik maak vooruitgang.![]()
Die ga je halen he?quote:
Gijs mijn uitzicht is vieze lamellen en Silver Surferquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:14 schreef Atuniel het volgende:
Ik zit denk ik vandaag al op de 100 vliegtuigen die ik voor mn raam voorbij heb zien komen... dat zal ik wel missen, het uitzicht
Wat een contrast danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs mijn uitzicht is vieze lamellen en Silver Surfer
Valt mee,.... ze zijn beiden viesquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs mijn uitzicht is vieze lamellen en Silver Surfer
Dat snap ik, maar ik bedoelde in vergelijking met mijn uitzicht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt mee,.... ze zijn beiden vies
Zoooo voorspelbaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel in contrast met jou uitzicht
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel in contrast met jou uitzicht
Oh oh ... je bent er ook weer als er een grap gemaakt wordt over mijquote:
heb veldkaartenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh oh ... je bent er ook weer als er een grap gemaakt wordt over mij
ik hou van dat jongquote:
Oh zo waar mijn donkere vriendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hou van dat jongmaar tis zooo heerlijk om m te dissen
Bquote:
voel jij ook die leegte in je leven als je het een tijdje niet gedaan hebtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog.... een groot deel van mijn leven is er aan gewijd
Noootjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
B
Het lijkt wel druk hier trouwens...
Mijn buffer is erg groot Gijsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
voel jij ook die leegte in je leven als je het een tijdje niet gedaan hebt
Neem een kamerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Quinnyyyquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neem een kamerMogen we alleen maar dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Van mijn part ga je naakt twisteren!quote:
Kan ze maar beter zorgen dat ze boven Noot blijft !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Van mijn part ga je naakt twisteren!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hou van dat jongmaar tis zooo heerlijk om m te dissen
Fuckersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef Chocobo het volgende:
Sterker nog.... een groot deel van mijn leven is er aan gewijd
Zo heb ik ze toch het liefst, bovenop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan ze maar beter zorgen dat ze boven Noot blijft !
Iedereen blij danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo heb ik ze toch het liefst, bovenop.
Boh gek, dat trek ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef Atuniel het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6258091904745885524
Ik zet m ff neer, kan ik m vanavond terug vinden![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boh gek, dat trek ik nietHet enige dat ik van Nirvana tof vond was die unplugged cd.
Sorry Gijs, ik ben geen hippiequote:
Zo, effe je post aangepastquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bumba
Die zing ik uit volle borst mee... omdat mn dochter dat leuk vind
Wij zijn uitgepraat voor vandaag jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry Gijs, ik ben geen hippie
gedownedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:01 schreef Atuniel het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6258091904745885524
Ik zet m ff neer, kan ik m vanavond terug vinden![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wij zijn uitgepraat voor vandaag ja
vrouwquote:
Struik....onwijs gefeliciteerd met de kleine Tessquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef mr_Brown het volgende:POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
http://www.dailymotion.co(...)rmers-dark-awakening![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi lekker dingquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier ook........... Michael Bay..... ALLE originele stemmen![]()
http://www.apple.com/trailers/paramount/transformers/
Ik nog steedsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Transformers
(vroeger dacht ik altijd dat ze zeiden Robots in the sky)
Drama hier op werkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:54 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoi lekker ding![]()
Ik mis je heel erg![]()
Hoe gaat het met je?
quote:
Jaaaaaahaaaaaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef mr_Brown het volgende:POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
http://www.dailymotion.co(...)rmers-dark-awakening![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doeiiiiiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:02 schreef O-Ren het volgende:
Sorry schatjes
Ga jullie weer verlaten....moet werken![]()
![]()
Die schietgeluidjes!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaahaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Optimus ________O__________
Optimus was van de slechte. Megatron van de goeiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaaaahaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Optimus ________O__________
kijk dat lijkt me nu wel leuk!!!! die ga ik nu eens halen (ipv manlief)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme![]()
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=1052704961
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:03 schreef QueenR het volgende:
[..]
kijk dat lijkt me nu wel leuk!!!! die ga ik nu eens halen (ipv manlief)![]()
quote:
Gijs. Ik krijg er kippenvel van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme![]()
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&n=2&videoid=1052704961
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme![]()
Mwa,... vond de Eddie Murphy versie leuker!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef Atuniel het volgende:
Je reet blijven vegen nog niet schoon
Zo om geproest![]()
![]()
Heeeeee daaaar is zequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Kiekeboeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!
[afbeelding]
erg tof, maar het lijkt me leuk voor een uurtje. En het past niet in mn kamerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme![]()
Ja,... we zoeken nog een naakte au pair? Weet jij iemand?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:04 schreef QueenR het volgende:
wat een heerlijke foto's hier weer allemaal. al die lieve kleintjes.![]()
en ze zijn je nu al de baas he sjo
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ook toe aan kinderen denk ik
Ik zal jou eens helpen als je terukomt hobbitquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:58 schreef kepler het volgende:
[..]
een rubberen hamer wil ook wel helpen
Wel een leuk icon hoor Gijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal jou eens helpen als je terukomt hobbit
Dat geloof ik graag Gijs.. ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, als je der ziet ben je gelijk verliefd![]()
Jort slaapt bijna overalquote:
Ja gijs, mis haar ook verschrikkelijk nuquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag Gijs.. ik begrijp wat je bedoelt![]()
Prachtig he
Dat wegvallen van die oogjes dan en toch proberen wakker te blijvenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jort slaapt bijna overalTijdens zijn fruithapje in een kinderstoel heb ik meegemaakt
Ja he... als je dan aan haar denkt.. dat je dr gezichtje voor je ziet... dan zou je zo naar huis willen gaan, fuck the worldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja gijs, mis haar ook verschrikkelijk nu![]()
hey ik probeer je alleen maar te helpen met je slaaptekortquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal jou eens helpen als je terukomt hobbit
Fonetisch haags voor jongenquote:
Een fonetisch alfabet is een alfabet dat bedoeld is om de uitspraak van woorden eenduidig vast te leggen. De symbolen van het alfabet corresponderen één-op-één met klanken. Voor het gewone schrift van een natuurlijke taal hoeft dit namelijk niet op te gaan. (In het Nederlands vertegenwoordigen bijvoorbeeld de drie e-s in "december" drie verschillende klanken.) Het kan als zodanig gebruikt worden voor het aanleren van de juiste uitspraak van woorden in een andere taal. Men zet streepjes /.../ of haakjes [...] om een woord heen om aan te duiden dat het fonetisch geschreven is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Fonetisch haags voor jongen
Daar heb je lang voor moeten googlenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een fonetisch alfabet is een alfabet dat bedoeld is om de uitspraak van woorden eenduidig vast te leggen. De symbolen van het alfabet corresponderen één-op-één met klanken. Voor het gewone schrift van een natuurlijke taal hoeft dit namelijk niet op te gaan. (In het Nederlands vertegenwoordigen bijvoorbeeld de drie e-s in "december" drie verschillende klanken.) Het kan als zodanig gebruikt worden voor het aanleren van de juiste uitspraak van woorden in een andere taal. Men zet streepjes /.../ of haakjes [...] om een woord heen om aan te duiden dat het fonetisch geschreven is.
Maar.. valt me op dat Struik toch een hoop dingen opzoekt als ie iets niet begrijpt... dat dan weer welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daar heb je lang voor moeten googlen
nopequote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daar heb je lang voor moeten googlen
Werelduitvinding die wikipediaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef Atuniel het volgende:
Puinhoop hier nu trouwens omtrent mijn ontslag zeg![]()
Ineens worden hier mensen wakker en zijn ze druk aan het kijken hoe en waar verbetering in moet worden aangebracht.
ik geloof je niet.... heb je er een foto vanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
vandaag een supermooie regenboog gezien
Ik reed in de bui waar de regenboog in stond en op een gegeven moment kon ik de regenboog een meter of 40 voor mijn auto de grond zien rakenHelaas geen foto kunnen maken
whahahahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar.. valt me op dat Struik toch een hoop dingen opzoekt als ie iets niet begrijpt... dat dan weer wel
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef Atuniel het volgende:
Puinhoop hier nu trouwens omtrent mijn ontslag zeg![]()
Ineens worden hier mensen wakker en zijn ze druk aan het kijken hoe en waar verbetering in moet worden aangebracht.
heh verkeerde knopjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:14 schreef kepler het volgende:
andere regenboog dan
[afbeelding]
of: http://picasaweb.google.c(...)#4962631401101000722
ik zie bijna elke dag wel een regenboog hierErg cool
Ik weet niet meer hoe dat moet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Herkenbaar
Trouwens.... heeerlijke icon! Nu je username nog aanpassen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/regenboogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
vandaag een supermooie regenboog gezien
Ik reed in de bui waar de regenboog in stond en op een gegeven moment kon ik de regenboog een meter of 40 voor mijn auto de grond zien rakenHelaas geen foto kunnen maken
Jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:02 schreef Magneet het volgende:
wikipedia één van de minst betrouwbare bronnen van informatie waarop heel veel informatie te vinden valt
Dat blijven proberen van die gozerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kruisjes worden niet meer weergegeven in Firefox
jah dat ben ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.c(...)#4965213358436843538
Ik vond die zo geweldig Gijsquote:
kheb 1 woord voor je: tijdsverschilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij bent hier nu vaker dan toen je in Ned wasMoet jij geen stage lopen ofzo ?
zo voelde het dus ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond die zo geweldig GijsSerieus benauwend......
Check Wiki voor info over tijdsverschil enzo!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij bent hier nu vaker dan toen je in Ned wasMoet jij geen stage lopen ofzo ?
Komtie Cho:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.c(...)#4965213358436843538
Je post hier `s ochtends, `s middags`, `s avonds en `s nachtsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:48 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb 1 woord voor je: tijdsverschil
Thanks Gijs....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Komtie Cho:
Zodan... daar zou ik niet in passen!!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Komtie Cho:
Zodan... daar zou ik niet in passen!!
Nacht is het tegenovergestelde van dag. Afhankelijk van de context kan het (ongeveer) de periode van 0 tot 6 uur betekenen, of als men het ruimer bekijkt de periode dat het donker is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je post hier `s ochtends, `s middags`, `s avonds en `s nachts
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scherpquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nacht is het tegenovergestelde van dag. Afhankelijk van de context kan het (ongeveer) de periode van 0 tot 6 uur betekenen, of als men het ruimer bekijkt de periode dat het donker is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nacht
maar die is wel mooi!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Gijs....
=======================
Gijs... jij zou hier nog niet eens in passen.
[afbeelding]
Als jij jezelf wilt klemmen zou ik het hier proberenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
maar die is wel mooi!
In Malta veel van zulke grotten doorvaren, echt top hoor, die ik liever dan met mijn hele lijf in de zooi kruipen. (ja ok en dat gat zou ik ook gewoon zeker vast zitten, en terug is al helemaal geen optie he)
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Nou.... geef er maar 1 terug dan..... naaldopening voor mij? Sleutelgat ofzo?
nee, dat wordt te moeilijk volgens mij kan jij niet vast komen te zittenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als jij jezelf wilt klemmen zou ik het hier proberen
[afbeelding]
dat valt ook bij hem af dus heb je ook niets aanquote:
jouw ritme is een beetje in de warquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je post hier `s ochtends, `s middags`, `s avonds en `s nachts
dus jij gaat zo naar bed toe?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:23 schreef kepler het volgende:
[..]
jouw ritme is een beetje in de warIk post vooral 's ochtends (jullie tijd) omdat ik dan net klaar ben met werken. Zo heeeel af en toe check ik mn mail op werk en plaats ik hier een berichtje
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
En verder vind ik je toch gewoon lief dus voel de behoefte niet om me te verdedigen of je te beledigen
En ik ga naar de piestaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:47 schreef QueenR het volgende:
lief zijn ze he die vrouwen hier
Zo ik ga naar mijn kindjes, samen kamers opruimen (lees uitmesten)
"jaloers is op je "quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:52 schreef Atuniel het volgende:
En ik ga ff een dutje doen.
kzit in me after lunch dipquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:52 schreef Atuniel het volgende:
En ik ga ff een dutje doen.
heb net een rondje gelopen om wakker te blijvenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
ja ik ook, vandaar.
Kheb maar een bakkie meegenomen.. maar dat gaat niet helpen.
Ben zelf ff naar buiten gegaan.. maar kwam geeuwend terug.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb net een rondje gelopen om wakker te blijvengisteren zat ik achter de laptop van een gebruiker om wat te fixen zat ik gewoon te knikkebollen
nog 3,5 uur
nog ff..... en dan ben je er helemaal van af... moet je volgende week nou ook nog?quote:
Neequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nog ff..... en dan ben je er helemaal van af... moet je volgende week nou ook nog?
Ik vanavond... met de badeendjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zit hier alweer een kwartier te langsnel weg wezen. Ik ga in bad met de kleine
Nee Gijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus dan zien we je volgende week ook niet meer op fok zeker overdaf?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee GijsNiet of in elk geval een stuk minder........ !
Geldt ook voor B. denk ik straks met zijn nieuwe baan........... Surfer ook........ en s' avonds zit ik achter mijn 360 + webcamquote:
Waar en voor hoeveelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo! Ik heb mn Wiiiii ge-pre-ordered![]()
Nee klopt, bij mn nieuwe baan heb ik het druk genoeg... daar kan (voorlopig) geen fok bij hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geldt ook voor B. denk ik straks met zijn nieuwe baan........... Surfer ook........ en s' avonds zit ik achter mijn 360 + webcam
Dimension Plus. Geen prijs nog. Maar iig wel een beetje zekerheid nu, wil geen debacle meer net als met de 360 vorig jaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee klopt, bij mn nieuwe baan heb ik het druk genoeg... daar kan (voorlopig) geen fok bij hoor.
piesta = speeltuinquote:
Ach ik weet het allemaal even niet meer ook joh.. serieus... ben zoo moe nu.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij niet, sjo niet... dat gaat het einde of iig hele slome gijsjes reeks betekenen
![]()
Je vergeet puiste=spidermanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
piesta = speeltuin
pik = kip
isha = olifant
totzover mijn Daans
verwarrend mannetjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
piesta = speeltuin
pik = kip
isha = olifant
totzover mijn Daans
Aan de ene kant is het wel een compliment natuurlijk, ze willen je niet kwijt zeggen ze. Maar aan de andere kant is het too little too late. Maar dat is overal zo, ik weet nog dat ze bij de Mac mij minder gingen inroosteren omdat ik te duur werd. Ze hebben dan liever een 15 jarige asielzoeker die geen Nederlands spreekt omdat ze daar subsidie voor krijgen en die sowieso goedkoper is. Nu was dat maar een bijbaantje en geen fulltime job (gelukkig) maar rare zaken heb je overal.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ach ik weet het allemaal even niet meer ook joh.. serieus... ben zoo moe nu.
Net ook weer gesprek gehad over mogelijkheden en de mogelijke positie die ik zou kunnen bekleden... er word gezegd .. denk er nog eens goed over na.. even tussen ons ik wil je absoluut niet kwijt en dit is een punt waarbij jij kan aangeven wat je wilt.... wat je eisen zijn.
Waarom niet gewoon.. je wilt weg, ok regelen we de zaken af.
ja das vergelijkbaar iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel een compliment natuurlijk, ze willen je niet kwijt zeggen ze. Maar aan de andere kant is het too little too late. Maar dat is overal zo, ik weet nog dat ze bij de Mac mij minder gingen inroosteren omdat ik te duur werd. Ze hebben dan liever een 15 jarige asielzoeker die geen Nederlands spreekt omdat ze daar subsidie voor krijgen en die sowieso goedkoper is. Nu was dat maar een bijbaantje en geen fulltime job (gelukkig) maar rare zaken heb je overal.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Net ook weer gesprek gehad over mogelijkheden en de mogelijke positie die ik zou kunnen bekleden... er word gezegd .. denk er nog eens goed over na.. even tussen ons ik wil je absoluut niet kwijt en dit is een punt waarbij jij kan aangeven wat je wilt.... wat je eisen zijn.
quote:
Ja goed, als ze iemand zoeken die de leiding doet.. hoort daar een prijskaartje aan..dat dan weer wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]maar wat Noot zei idd... too little too late
maar ik zou het maar ff goed overwegen enzo
ik zou als ik jou was gewoon jouw voorwaarden op papier zetten en kijken wat zij ermee willen doen..... je hebt toch niks te verliezenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja goed, als ze iemand zoeken die de leiding doet.. hoort daar een prijskaartje aan..dat dan weer wel.
Zo werd het ook gezegd inderdaad "Jij bent in de positie nu om dingen te gaan eisen.. zo wil ik het en anders niet." Want wat duidelijk is dat je manager er gewoon geen toeten verstand van heeft en vervangen moet worden..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was gewoon jouw voorwaarden op papier zetten en kijken wat zij ermee willen doen..... je hebt toch niks te verliezen
toch wel een lekker gevoel volgens mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo werd het ook gezegd inderdaad "Jij bent in de positie nu om dingen te gaan eisen.. zo wil ik het en anders niet." Want wat duidelijk is dat je manager er gewoon geen toeten verstand van heeft en vervangen moet worden..
Naja.. ik had wel gedacht dat ik wat te weeg zou brengen... maar dat ze zo in paniek zouden zijn?
Nee die stropdas is op zn vakantieadres gebeldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
toch wel een lekker gevoel volgens mijweet je iig dat je wel van nut bent geweest
en dat ze je gewoon eigenlijk niet kwijt willen en dat ze nu eindelijk wat stappen gaan ondernemen.... want ook al ga je weg bij hun.... het laatste woord is hier daar bij die stropdas nog niet over gesproken
Bekkie he Gijs, anders zoek ik je op!quote:
en dan gijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekkie he Gijs, anders zoek ik je op!
Dan! Dan ga ik knuffelen met je vrouwquote:
dacht ik welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan! Dan ga ik knuffelen met je vrouw
doe whiskey eens spammen danquote:
Laat je niet gek maken Gijs....... volg je gevoel.... ik zouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo werd het ook gezegd inderdaad "Jij bent in de positie nu om dingen te gaan eisen.. zo wil ik het en anders niet." Want wat duidelijk is dat je manager er gewoon geen toeten verstand van heeft en vervangen moet worden..
Naja.. ik had wel gedacht dat ik wat te weeg zou brengen... maar dat ze zo in paniek zouden zijn?
ALS ik er al invloed op had dan zou ik elke dag s' avonds een postje doen om de reeks te behouden voor je.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
jij niet, sjo niet... dat gaat het einde of iig hele slome gijsjes reeks betekenen
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ALS ik er al invloed op had dan zou ik elke dag s' avonds een postje doen om de reeks te behouden voor je.![]()
Ja moet ik gewoon doen... een man een man, een woord een woord. Dikke vinger.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken Gijs....... volg je gevoel.... ik zoudoen
Tijd voor iets nieuws
Nu hoor ik B&A Gijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja moet ik gewoon doen... een man een man, een woord een woord. Dikke vinger.
Hier spoelt hetquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:42 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen maar weer!!
Vanmorgen 4 kinderen, ben ik iig weer blij dat er twee niet echt van mij zijn, wat een drukte!
Dadelijk lekker de spanning van me afrijden in de bossen
lijkt die nieuwe baan je leuker? Want dan is het simpelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja moet ik gewoon doen... een man een man, een woord een woord. Dikke vinger.
Leg eens uit !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:03 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt die nieuwe baan je leuker? Want dan is het simpel
als die nieuwe baan hem (veel) leuker lijkt dan moet hij dat gewoon gaan doen (tenzij hij de helft minder gaat verdienen natuurlijk)quote:
Leuker.. ik wil hier weg, en ga voor min of meer hetzelfde geld een half uur langer rijden, wat maar aangeeft hoe graag ik weg wil. Daarnaast is de nieuwe baan iig een leuke uitdaging, nieuwe mensen, nieuwe mogelijkheden, nieuw werk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:03 schreef kepler het volgende:
[..]
lijkt die nieuwe baan je leuker? Want dan is het simpel
Gijs... niet op in gaan hoor... Ze willen je niet kwijt omdat je de beste medewerker bent daar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dan ben je toch duidelijk genoeg naar jezelf gijs..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:30 schreef Atuniel het volgende:
Nou nee eigenlijk niet.. ik heb mn plan gemaakt, hadden ze die zorg niet wat eerder kunnen uitspreken?
Daar ben ik ook bang voor surfer... en dan kan ik niet meer aankloppen bij mn nieuwe werk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... niet op in gaan hoor... Ze willen je niet kwijt omdat je de beste medewerker bent daar.
Logisch dat ze je gouden bergen beloven... maar die andere luie flikkers zitten er dan ook nog...
Die slappe manager van je.. hoe heet die.... die blijft ook lekker zitten...
Als je blijft heb je over een paar maanden spijt dat je bent gebleven....
Ok... als ze je echt willen houden zou ik wat eisen op papier zetten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor surfer... en dan kan ik niet meer aankloppen bij mn nieuwe werk.
Andersom.. als ik naar mn nieuwe werk ga, heb ik 2 opties.. want dan kan ik altijd nog in gesprek gaan om terug te komen bij stropdas... mits ze dan duidelijk aan kunnen geven wat de bedoeling is, wat ze willen gaan doen. Dat is nu nog niet rond..
Reorganisatie is aan de gang, nieuw bedrijf is aan het roer nu, 1 Oktober moet bekend zijn hoe het managment er uit ziet, en wat de plannen zijn met de afdelingen.
Vanmiddag als ik thuis kom gaat ie meteen aan!!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beter download je poker trouwens vandaag.. of wil je er voor betalen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |