Voor die prijs kun je toch geen echte burberry zooi kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:04 schreef Jack_is_Back het volgende:
Er zit een kaartje bij enzo maar is die wel echt?
http://www.marktplaats.nl(...)sten.html%3Fxref%3D1
ja want bij Paul Smith staat dat kut aapje er niet zo groot opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:32 schreef cultheld het volgende:
Ik weiger polo's/sweaters van Burberry te kopen. Er is zoveel namaak van dat het gewoon niet meer leuk is om Burberry te dragen. Ik zou alleen kleding van BB overwegen als dat logo niet zo prominent aanwezig zou zijn. Als je toch iets Brits wilt hebben, dan raad ik je Pringle of Scotland en Paul Smith aan.
Dat is Paul Frankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja want bij Paul Smith staat dat kut aapje er niet zo groot op![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja want bij Paul Smith staat dat kut aapje er niet zo groot op![]()
Hendriksen verkocht ze eerder wel maar daar zit nu die louche excecutie verkoop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:25 schreef Jack_is_Back het volgende:
weet iemand nog een winkel in Arnhem waar ze het verkopen?
Nee volgens mij verkopen ze geen Burberry bij de globe, wel lacoste...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hendriksen verkocht ze eerder wel maar daar zit nu die louche excecutie verkoop.
Heel misschien bij de globe, anders zou ik het niet weten.
Aramani is dat weer een namaak merk van Armani, of andersom?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
250e voor een burberry sjaal zou ik nooit neerleggen
Maar wel 65e voor een Aramani underwear ( wat je ook gewoon als normaal t-shirt kan dragen ) shirt.
Heerlijke stof
Trouwens bij outlet centers krijg je ook mooie dingen als je goed zoekt
Echter geen burberry
Hier in Maastricht in de stokstraat hebje je aantal winkels in de Stokstraat die onder andere Burberry verkopen.
Weet alleen niet hoe ze heten want het zijn vrouwenwinkels
Maison Louis (Grote Straat 39)quote:Op zondag 18 maart 2007 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
250e voor een burberry sjaal zou ik nooit neerleggen
Maar wel 65e voor een Aramani underwear ( wat je ook gewoon als normaal t-shirt kan dragen ) shirt.
Heerlijke stof
Trouwens bij outlet centers krijg je ook mooie dingen als je goed zoekt
Echter geen burberry
Hier in Maastricht in de stokstraat hebje je aantal winkels in de Stokstraat die onder andere Burberry verkopen.
Weet alleen niet hoe ze heten want het zijn vrouwenwinkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |