Ik kom toevallig net uit de VS en het scheelt daar inderdaad wat met de prijs, maar het scheelt niet de prijs gedeeld door vijfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:39 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Nou daar vergis je je toch echt in hoor,in de USA is b.v Ralph Lauren en Tommy Hilfiger veel goedkoper om maar es wat te noemen...
Nee dat is waar.Je moet er eens zijn met de uitverkoopquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:46 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik kom toevallig net uit de VS en het scheelt daar inderdaad wat met de prijs, maar het scheelt niet de prijs gedeeld door vijf
Een merkpolo kost bij de Macy's volgens mij $45 tot $50 (met uitschieters, een Hugo Boss was nog steeds $80), terwijl die hier vaak rond de ¤50 tot ¤60 kosten, scheelt toch snel twee tientjes. Maar daar een sjaal van Burberry vinden voor een paar tientjes die hier zo'n ¤150 kost doe je dus echt niet.
Rotterdam heeft ook 2 winkels waar ze Burberry hebben, op de Lijnbaan 1tje en op de korte Lijnbaan 1quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze echt alleen in amsterdam kan krijgen, is het niet?
Ja dat is echt de shit als je kleding zoekt. De uitverkoop is daat echt ziekelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:51 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Nee dat is waar.Je moet er eens zijn met de uitverkoop![]()
Macy's![]()
![]()
Die schotel!quote:
ze hebben die petjes ooit wel gehad, maar sinds 2004 worden ze niet meer gemaakt, dus ja er lopen veel mensen voor lul.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:06 schreef ook_gek het volgende:
ik heb me ooit laten vertellen dat Burberry not nooit petjes heeft gehad in de collectie.
Klopt dit? Zo ja dan lopen er heel veeeel mensen voor lul whehe
Hoeveel is dan zo'n typische bruin gehokt overhemd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb veel met Burberry gewerkt, dus ik kan gelijk zien of iets echt of nep is. Laat maar foto's zien dan zeg ik het wel. Die vesten zijn allemaal nep. De mensen die recent zo'n petje hebben gekocht hebben allemaal een nepper, want ze worden sinds 2004 niet meer gemaakt.
Een simpel echt Burberry vest kost je 150 euro en polo's kosten 69 euro, overhemden 79 euro.
Wat voor werk deed je toen dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb veel met Burberry gewerkt, dus ik kan gelijk zien of iets echt of nep is. Laat maar foto's zien dan zeg ik het wel. Die vesten zijn allemaal nep. De mensen die recent zo'n petje hebben gekocht hebben allemaal een nepper, want ze worden sinds 2004 niet meer gemaakt.
Een simpel echt Burberry vest kost je 150 euro en polo's kosten 69 euro, overhemden 79 euro.
ik deed de inkoop voor een modewarenhuis. Dus ik ben regelmatig bij Burberry geweest om collecties in te kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je toen dan?
109 of 119 euro.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:33 schreef dnzl het volgende:
[..]
Hoeveel is dan zo'n typische bruin gehokt overhemd?
Zo dat doe je netjes op jouw leeftijd. Warenhuis Metz&co misschien? daar verkopen ze toch ook burberry?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:12 schreef itsontoday het volgende:
[..]
ik deed de inkoop voor een modewarenhuis. Dus ik ben regelmatig bij Burberry geweest om collecties in te kopen.
Ik weet niet welke collectie jij hebt gezien. Maar die motiefjes worden gebruikt in de Burberry London lijn, dan komen ze natuurlijk ook niet in elk kledingstuk terug, maar wel regelmatig. Je hebt dan ook nog de eerste lijn: Prorsum, en hier zal je het motiefje helemaal niet tegenkomen. Er bestaat nu ook zoiets als Thomas Burberry en dat heeft eigenlijk weinig met het oude Burberry te maken, het komt uit Spanje en mag ook niet het bekende motief gebruiken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef VandaagNiet het volgende:
Als ik het goed heb gebruikt burberry niks meer van die motiefjes in hun kleding... Zag laatst er ook niks meer van hangen eigenlijk.
Het klinkt leuker dan het is hoor, na de zoveelste variant met het ruitje heb je het wel gezien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo dat doe je netjes op jouw leeftijd. Warenhuis Metz&co misschien? daar verkopen ze toch ook burberry?
Ja burberry als merk heb je snel gezien ja, maar het inkopen op zich lijkt me wel leuk werk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:19 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Het klinkt leuker dan het is hoor, na de zoveelste variant met het ruitje heb je het wel gezien.
Ja dat was zeker leuk werk en helemaal als de doorverkoop ook nog een beetje goed is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja burberry als merk heb je snel gezien ja, maar het inkopen op zich lijkt me wel leuk werk.
Waarom ben je gestopt dan? En hoe kom je op jouw leeftijd al aan zo'n baan??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja dat was zeker leuk werk en helemaal als de doorverkoop ook nog een beetje goed is.
Dat is een beetje vanzelf gegaan eigenlijk. Ik ben gewoon op de kledingafdeling begonnen en kreeg steeds meer verantwoordelijkheden. Op een gegeven moment hield ik me alleen nog bezig met de inkoop. Ik denk dat dat ook de beste manier is, omdat je op de afdeling zelf pas echt ziet wat er goed verkoopt en waar er vraag naar is. Ik ben gestopt omdat ik naar het buitenland wil en iets voor mezelf wil opzetten, maar misschien ga ik het in de toekomst wel weer doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt dan? En hoe kom je op jouw leeftijd al aan zo'n baan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |