ja dat weet ik, maar ben gewoon op zoek naar een simpel plaatje met daarop een echt burberry vest. wie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:28 schreef schatje het volgende:
Burberry verkoopt geen vesten van ¤ 35,00. Het is dus nep.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:56 schreef het.ismij het volgende:
ts, zoek gewwon een shop waar ze die zooi verkopen,..
Niet te gierig doen als je het per se wilt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:55 schreef boyv het volgende:
en als de verkoper zegt dat ie het heeft gejat of via via heeft laten jatten, dan is het ook nep.
Maison de Bonneterie in Amsterdam (en Den Haag misschien) heeft Burberry volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze echt alleen in amsterdam kan krijgen, is het niet?
Ik zie den haag ook. Maar weer geen plaatjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:59 schreef boyv het volgende:
[..]
Maison de Bonneterie in Amsterdam (en Den Haag misschien) heeft Burberry volgens mij
1. Ik koop geen gestolen gedoeren, is voor paupers, nog stafbaar ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef -moi- het volgende:
Of van de vrachtwagen gevallen of uit een of ander land dat ze goedkoop verkoopt.
Je weet echt niet altijd of iets gestolen is als je het via marktplaats koopt.. dus dan is het echt niet strafbaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
1. Ik koop geen gestolen gedoeren, is voor paupers, nog stafbaar ook.
2. Burberry wordt niet goedkoop verkocht.
haha gewoon nep hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:01 schreef -moi- het volgende:
ik had wel een echte burberry sjaal via marktplaats.. ziet er in ieder geval precies hetzelfde uit als de sjaals die ik in de burberry winkel zag in londen. Hij was 35 euro.
maar volgens mij kan dat wel hoor, dat die vesten bijv. voor 35 worden aangeboden. Of van de vrachtwagen gevallen of uit een of ander land dat ze goedkoop verkoopt. Want ik hoorde van iemand dat die sjaals in zuid spanje in de winkel ook voor 35 worden verkocht, terwijl ze in londen 125 oid zijn...
Nou daar vergis je je toch echt in hoor,in de USA is b.v Ralph Lauren en Tommy Hilfiger veel goedkoper om maar es wat te noemen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef boyv het volgende:
[..]
haha gewoon nep hoor
Die dingen vallen niet van de vrachtwagen en in Spanje kosten ze misschien maar een of twee tientjes minder, prijsverschil is er niet zoveel bij designerkleding. Anders zou iedereen z'n kleding toch wel uit Zuid-Spanje importeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |