you break my heartquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:16 schreef arneaux het volgende:
Wat een kuttekst op dat shirt zeg.
Te veel past-niet-kreukels bij de mouwen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:19 schreef Thrilled het volgende:
hoezo te klein? op de foto vind ik het gewoon normaal, of is het aan de onderkant een naveltruitje?
Hoezo je kunt het glow-in-het-donker-eendje toch zien ? Dat is voldoende lijkt mequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:20 schreef arneaux het volgende:
Je moet wel de stikker "Kamer Troep" eraf halen.
als je het al edit, doe het dan goed... gloei-in-het-donker-eendjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoezo je kunt het glow-in-het-donker-eendje toch zien ? Dat is voldoende lijkt me![]()
Nee hij past echt niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:22 schreef Thrilled het volgende:
oh wacht, is dit zoeen pimp topic?
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:15 schreef outcast_within het volgende:
En nu mee symphatiseren demmit.
Lees dit maar. Het mag niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:31 schreef Thrilled het volgende:
wat wil je nou, dat we mee gaan huilen over dat stukkie stof? kom van die luie reet en ga dat stomme shirt ruilen voor een grotere maat, daar hebben ze garantie voor uitgevonden lapzwans!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lees dit maar. Het mag niet.
http://www.shirtcity.com/shop/en/static/static.php?static_file=agb_complete&PHPSESSID=46dab2f8702a733f62c4f6fae1c14278
Wat ben jij trouwens gemeen zeg. Mij een lapzwans noemen. Tis maar goed dat ik Tof ben
quote:e) For the case of an entitled revocation we refund the purchase price, as far as this was already paid, within 30 days.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef MaLo het volgende:
Geef het shirt weg aan iemand die het wel past!
Dan ben je pas tof![]()
Picsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:48 schreef boem-dikkie het volgende:
het erge is nog dat ik een trui van 90 euro heb gekocht en hij nu zo gekrompen is dat ik een naveltruitje heb
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef outcast_within het volgende:
ok damn kamer troep op verzoek moment
ben ik mee bezig. al aan het rondvragen irlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef MaLo het volgende:
Dan ben je pas tof![]()
Die is oud en bracht veel plezierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:02 schreef TWuD het volgende:
wat moet je met een lege fles apfelkorn?
is dat stoer?
Oldskool je weetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:02 schreef TWuD het volgende:
nu ik je behang zie, kun je al helemaal niet stoer meer zijn
wtf huilie.. dat shirt past gewoon..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Te veel past-niet-kreukels bij de mouwen.
Jup 45 kilo pure krachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef McGilles het volgende:
Je bent ook mega gespierd, geen wonder dat het shirt niet past![]()
Lol, ik d8 dat er kippen-wear stondquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:15 schreef outcast_within het volgende:
Demmit, een tijd terug via zo'n gooi een tekst op een shirt site zo'n shirt besteld.
Paste niet. In de kast gegooid.
Nu weer eens aangetrokken. En ja hoor, ik ben niet gekrompen. Shirt is nog steeds te klein.
Nu pas dringt mij de ernst van de situatie door.
Ik heb een shirt dat ik niet pas
[afbeelding]
En mensen die de tekst niet tof vinden![]()
![]()
Zo tof dat je een shirt heb gekocht zonder het te passenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lees dit maar. Het mag niet.
http://www.shirtcity.com/shop/en/static/static.php?static_file=agb_complete&PHPSESSID=46dab2f8702a733f62c4f6fae1c14278
Wat ben jij trouwens gemeen zeg. Mij een lapzwans noemen. Tis maar goed dat ik Tof ben
---quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:15 schreef outcast_within het volgende:
Demmit, een tijd terug via zo'n gooi een tekst op een shirt site zo'n shirt besteld.
Paste niet. In de kast gegooid.
Nu weer eens aangetrokken. En ja hoor, ik ben niet gekrompen. Shirt is nog steeds te klein.
Nu pas dringt mij de ernst van de situatie door.
Ik heb een shirt dat ik niet pas
En mensen die de tekst niet tof vinden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef outcast_within het volgende:
ok damn kamer troep op verzoek moment
ben ik mee bezig. al aan het rondvragen irlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef MaLo het volgende:
Dan ben je pas tof![]()
Die is oud en bracht veel plezierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:02 schreef TWuD het volgende:
wat moet je met een lege fles apfelkorn?
is dat stoer?
Oldskool je weetquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:02 schreef TWuD het volgende:
nu ik je behang zie, kun je al helemaal niet stoer meer zijn
Mss niet stoer ok. Maar wel tofquote:
Jup 45 kilo pure krachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef McGilles het volgende:
Je bent ook mega gespierd, geen wonder dat het shirt niet past![]()
WTF neem jij fok serieus?quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Redelijk kansloos als je 't mij vraagt.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:57 schreef foktastic het volgende:
voor als je de volgende keer overgaat tot aankoop van een kledingstuk:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Puber#Lichamelijke_veranderingen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
WTF neem jij fok serieus?
25 euro voor die monitor. Mits goed werkend.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
[[url=http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/29082006351th.jpg]afbeelding][/url]
Werkt prima, maar is als vervanger voor dezelfde die ik nu heb (heb mijn pc dubbel voor het geval er iets kapot gaat, wat betekent dat ik al zes jaar op een 1ghz pc werk en dat nog 6jaar zal doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
25 euro voor die monitor. Mits goed werkend.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:33 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Wat is er mis met dat shirt. mannen in strakke shirtjes zijn best gay
hij heeft em besteld en nooit aan kunnen hebben voordat hij em bestelde. Hoe dom ben je dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zo tof dat je een shirt heb gekocht zonder het te passen![]()
En hij denkt dat ie al uit zn pubertijd isquote:
Tostie_korstquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:24 schreef brood_korst het volgende:
ik heb echt zin om in jouw bed te schijten
En hard ook !
Met de spetterds op de muur !!!
omdat ik geen vijftien ben, of 45 kilo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En hij denkt dat ie al uit zn pubertijd is![]()
Nog kanslozer dat als ie word genaaid hij altijd zegt " en jij neemt fok serieus?"
zielig hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |