abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41072122
  • ehh het begin is een beetje vreemd, ik mis een stukje
  • t-bag had al dood moeten zijn, als je hand eraf gehakt wordt bloed je gewoon dood zonder medische hulp. een paar doeken redden je echt niet.
  • When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_41072335
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Mazzel ...Veel plezier met de nieuwe Dvd-box van desperate housewives
    Is die al uit?
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef the_idiot het volgende:
    Iemand die al ontcijferd heeft wat er in het origami beestje staat? Hier het plaatje: http://i90.photobucket.com/albums/k269/core_04/bscap001.jpg

Tis geen morse, ook geen braille..
    Als je de groepen stippen verticaal bij elkaar optelt schijn je een telefoonnummer te krijgen. Maar waarom in code? Als zij erachter kan komen wat het betekend kan iemand anders dat ook.
    pi_41072638
    En jij denk dat ze iedereen dat briefje laat zien..?
    Waarom vandaag doen wat je ook morgen kan uitstellen..?
    pi_41072880
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef Erik26 het volgende:
    En jij denk dat ze iedereen dat briefje laat zien..?
    Als ze het voor zichzelf houdt had Michael toch ook gewoon het nummer er op kunnen schrijven?
    pi_41072984
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Is die al uit?
    [..]

Als je de groepen stippen verticaal bij elkaar optelt schijn je een telefoonnummer te krijgen. Maar waarom in code? Als zij erachter kan komen wat het betekend kan iemand anders dat ook.
    Was Sarah niet op een bepaald vak afgestudeerd?
    pi_41072998
    Net ff bekeken. Het is wel een aardige aflevering, opzich een paar voorspelbare dingen maar ook onverwachte dingen (veronica). Het is wel jammer dat de serie een beetje gerekt wordt zeker deze aflevering is dat nog meer merkbaar dan in sommige seizoen 1 afleveringen.
    pi_41073255
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Was Sarah niet op een bepaald vak afgestudeerd?
    ja haar medical degree meer kon ik niet vinden...

bron: http://www.fox.com/prisonbreak/bios/bio_tancredi.htm
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_41073257
    Waar is die ene Secret Service agent gebleven?
      Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:57:50 #159
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_41073294
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef Ace1 het volgende:
    Welke? ZIe OP.
    pi_41073324
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef Shogo het volgende:
    Net ff bekeken. Het is wel een aardige aflevering, opzich een paar voorspelbare dingen maar ook onverwachte dingen (veronica). Het is wel jammer dat de serie een beetje gerekt wordt zeker deze aflevering is dat nog meer merkbaar dan in sommige seizoen 1 afleveringen.
    ja maar dat komt omdat het een succes is, ik heb al eerder aangegeven dat ik bang ben dat ze het te lang willen rekken om het uit te melken.

tot nu toe ben ik dik tevreden maar hoop dat het bij seizoen 2 stopt of ze moeten wel op een hele mooie manier verder gaan met een 3e seizoen...
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_41073337
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 18:44 schreef kibber het volgende:

[..]

Het is inderdaad misschien niet helemaal netjes opgelost...
    Maar renende mensen zou gaan vervelen, bovendien hoor je vaak genoeg dat er gestopt word met zoeken 's nachts...
    Dat zou dus kunnen verklaren dat ze tot 's morgens rennen...
    Uhuh, als de politie een groep ontsnapte gevaarlijke gevangenen achtervolgd (waaronder een ter dood veroordeelde), dan stoppen ze daarmee als het donker is, ook als ze op slechts 25 meter achter ze aanrennen...

Jij hebt niet zoveel vertrouwen in de politie, of wel?
    pi_41073365
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef Ace1 het volgende:
    kellerman?
    pi_41073409
    Ik niet nee.
    pi_41073505
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kellerman?
    Ja, waar is Kellerman?
      Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:04:02 #165
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_41073545
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ja, waar is Kellerman?
    Die is toch doodgeschoten?
    pi_41073690
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat ben ik alweer vergeten dan... door wie?
    pi_41073831
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

hell no! hij is opgepakt door paar van die gasten van the agency, maar waar hij nu is geen idee
    pi_41074282
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 11:36 schreef SoLiDRyDeR het volgende:

[..]

Ja vraag ik me ook af Maar denk dat het niks bijzonders is

Echt een toffe episode was dit
    Als het niets bezonders was, dan lieten ze het ook niet zo duidelijk zien .
    pi_41074313
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja haar medical degree meer kon ik niet vinden...

bron: http://www.fox.com/prisonbreak/bios/bio_tancredi.htm
    Maar dus niet iets van cryptografie of iets dergelijks?
    pi_41074438
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Maar dus niet iets van cryptografie of iets dergelijks?
    dat zie ik er niet in terug misschien heb je gelijk en is het daar niet vermeld. ik ken niet alles uit season 1 uit mn hoofd

anyway check this!!!! bellick (maar ook anderen) geven info weg niet veel maar wel wat. vooral bellick zegt interesante dingen (videos)

http://www.fox.com/prisonbreak/bios/bio_westmoreland.htm
    pi_41074480
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef Grim. het volgende:

[..]

Als het niets bezonders was, dan lieten ze het ook niet zo duidelijk zien .
    ghehe daar reageerde ik ookal op... als het niets bijzonders was waarom verstopt hij die pil(len) dan in zijn pen
    pi_41074514
    ik vind mooi! ik heb zin in volgende week damn veronica kapot, das hard voor voor lincoln omdat zij degene was die haar er ook uit wilde halen
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:33:23 #173
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_41074576
    Ik zit te twijfelen wie heeft er een tip?

Ik heb nl de dvd van seizoen 1 zal ik nu dde serie opnieuw gaan bekijken of gewoon vanaf donderdag weer kijken op tv??
    Geeft de leugen je geen vleugels
    Raakt de waarheid in de war
    Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
    (Hans teeuwen)
    pi_41074848
    Jey seizoen twee begonnen
    Vrijdagavond maar eens afl 1 kijken dan.

TVP dus
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:44:36 #175
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_41074965
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef edje34 het volgende:

Ik heb nl de dvd van seizoen 1 zal ik nu dde serie opnieuw gaan bekijken of gewoon vanaf donderdag weer kijken op tv??
    De DVD van seizoen 1, die heeft 22 afleveringen toch? Op TV gaan ze verder met Episode 14
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:44:38 #176
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_41074969
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
    Jey seizoen twee begonnen
    Vrijdagavond maar eens afl 1 kijken dan.

TVP dus
    waar??
    (Hans teeuwen)
    pi_41075043
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:44 schreef edje34 het volgende:

[..]

waar??
    bij hem thuis denk ik
    pi_41075082
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef edje34 het volgende:

dvd bekijken
    kut reclames altijd
    pi_41075246
    Vond er geen reet aan eigenlijk, het is totaal niet spannend meer en die verhaallijn met Terence ofzo kan me niet boeien. Hopelijk maken ze er nog wat van, maar ik denk dat het leuke er nu echt vanaf is. Overigens wel hard van Veronica
    Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:52:35 #180
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_41075262
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 21:47 schreef JohnLennon het volgende:

[..]

dvd bekijken
    kut reclames altijd
    daar heb je gelijk in,Maar wil dan ook gelijk seizoen 2 zien.
    Wanneer komt die uit?
    (Hans teeuwen)
    pi_41076180
    Ze hebben ook nog de papa van scofish en linc achter de hand (de schrijvers dan )
      Redactie Frontpage dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:26:35 #182
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_41076399
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Ze hebben ook nog de papa van scofish en linc achter de hand (de schrijvers dan )
    Dat was de belachelijkste plotwending van seizoen 1. Pa dook ineens op toen zn zoon al op de electrische stoel zat en er niks meer aan kon doen.
    pi_41076505
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

t-bone
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 20:05 schreef Even het volgende:

T-bag dude
    Owja T-bag

Maargoed, hoe was het ook alweer gelopen met die vader van de boys?
    I got soul, but I'm not a soldier
    pi_41076921
    Ik vond het echt een hele leuke aflevering
    Boeien dat niet alles aansluit T_T

Ik vraag me idd wel af waar Kellerman heen is..

En omg Veronica! Ik vind dat hele Terrence/The Company gedoe juist wel erg spannend, ik vind het jammer dat ze dood is want wie gaat nu Lincolns' naam zuiveren?
    in je oogbal!
    pi_41077108
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef thispicture het volgende:
    Ik vond het echt een hele leuke aflevering
    Boeien dat niet alles aansluit T_T

Ik vraag me idd wel af waar Kellerman heen is..
    check mijn post iets hoger op fox site geeft bellick daar info over
    quote:
    En omg Veronica! Ik vind dat hele Terrence/The Company gedoe juist wel erg spannend, ik vind het jammer dat ze dood is want wie gaat nu Lincolns' naam zuiveren?
    ehhh gokje michael
    pi_41077119
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef thispicture het volgende:
    want wie gaat nu Lincolns' naam zuiveren?
    LJ blijft over. Anders Lincoln zelf, alles is mogelijk in deze serie dus
    pi_41077206
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

check mijn post iets hoger op fox site geeft bellick daar info over
    [..]

ehhh gokje michael
    Ik denk zelf dat Michael zich liever niet met dat soort zaken bemoeit..ik bedoel hij wil dat Lincoln veilig is en als ie zich dan gaat bemoeien met The Company komen ze hem op het spoor en komt Lincoln in gevaar en blaat ._.
    in je oogbal!
    pi_41077212
    Ik vond het echt wel super!
    Er zijn meerdere personages niet aan bod gekomen (kellerman, tweener, haywire (vice)-president, LJ etc etc). Die komen echt nog wel terug!

Echt... Waarom nou weer Veronica? Belachelijk!
    I ♥ PB
    pi_41077266
    Yeah seizoen 2 HDTV
    pi_41077314
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef thispicture het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat Michael zich liever niet met dat soort zaken bemoeit..ik bedoel hij wil dat Lincoln veilig is en als ie zich dan gaat bemoeien met The Company komen ze hem op het spoor en komt Lincoln in gevaar en blaat ._.
    ff kijken lincoln is een ontsnapte en ter dood veroordeelde crimineel, heel america zoekt ze (TV, krant enz enz) hoe onveilig kan je zijn
    pi_41077349
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ff kijken lincoln is een ontsnapte en ter dood veroordeelde crimineel, heel america zoekt ze (TV, krant enz enz) hoe onveilig kan je zijn
    Michael is slim U_U
    Het is laat omg laat me raaskallen ja
    in je oogbal!
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:59:05 #192
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_41077518
    Waarom Veronica? Ik heb me er het hele eerste seizoen al over verbaasd dat ze eigenlijk dubbel werk aan het doen zijn. Veronica probeert Linc eruit te krijgen door zijn onschuld te bewijzen, Michael maakt hem alleen maar schuldig(er) door met hem uit te breken.
    Ze zijn nu sowieso genaaid door uit te breken, dus dat hele onschuld verhaal is niet meer belangrijk, dus ik vind het niet vreemd dat ze Nick en Veronica eruitgeschreven hebben...

Ik denk dat de waarheid overigens nog wel boven water komt, maar dan door Pa Burrows en/of LJ
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_41078163
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef miss-scofield het volgende:
    Echt... Waarom nou weer Veronica? Belachelijk!
    Waarom niet? Opgeruimd staat netjes
    hi
    pi_41078258
    Toch wel weer veel spanning in deze 1e aflevering!
    Zo blij dat het weer goed met het zustertje gaat!
    Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
    pi_41080119
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef Molluck het volgende:
    Waarom Veronica? Ik heb me er het hele eerste seizoen al over verbaasd dat ze eigenlijk dubbel werk aan het doen zijn. Veronica probeert Linc eruit te krijgen door zijn onschuld te bewijzen, Michael maakt hem alleen maar schuldig(er) door met hem uit te breken.
    Ze zijn nu sowieso genaaid door uit te breken, dus dat hele onschuld verhaal is niet meer belangrijk, dus ik vind het niet vreemd dat ze Nick en Veronica eruitgeschreven hebben...

Ik denk dat de waarheid overigens nog wel boven water komt, maar dan door Pa Burrows en/of LJ
    Ja, maar voor het uitbreken uit de gevangenis krijg je geen doodstraf. Als Lincolns onschuld wordt bewezen zal hij natuurlijk gratie krijgen, so what dat je dan nog een paar jaar moet zitten voor die ontsnapping. En dan is er nog zoiets als rechtvaardigheid.
    I got soul, but I'm not a soldier
    pi_41084200
    Wat een kutaflevering, sloeg echt helemaal nergens op.
    Maja, dat is al paar keer aangeven in dit topic waarom. Bij deze: it jumped the shark. Zal dit seizoen wel gecancelled worden, kijkcijfers zijn toch kut en het verhaal nu ook.

doei
    pi_41084549
    Vrij logisch waarom de schrijvers veronica dood hebben laten gaan.
    Michael zou John Abruzzi óf Veronica moeten geven, óf fibenachi. Dat Veronica nu dood is, en dat weet michael (burrows belde met veronica) is dus voor hem een voordeel bij een nadeel.

En wat zit iedereen toch te klagen over episode 1 van season 2. De spanning was hoger dan bij welke aflevering dan ook van season 1 (vond ik) Verder kwam er een nieuw personage bij, een geweldige acteur met een goede rol!

Ook las ik dat het ongeloofwaardig was dat hij zo snel achter michael's bevindingen kwam, maar dit lijkt me eerder een kwestie van michael's gedachtegang een beetje volgen. Hij kwam erop om de tattoo's te onderzoeken door een toevalligheid, de domheid van michael in dit geval, namelijk doordat hij wist door welke straat naast de gevangenis ligt, en die op de arm van michael stond.
    En zodra je weet dat de tattoo's hints zijn naar waar michael zich verbergt zal de rest van het onderzoek een stuk sneller gaan.
    En je moet niet vergeten dat die man ook erg slim is..

Niet zo ongeloofwaardig dus toch?
      Redactie Frontpage woensdag 23 augustus 2006 @ 09:13:53 #198
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_41085287
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 00:18 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

[..]

Ja, maar voor het uitbreken uit de gevangenis krijg je geen doodstraf. Als Lincolns onschuld wordt bewezen zal hij natuurlijk gratie krijgen, so what dat je dan nog een paar jaar moet zitten voor die ontsnapping. En dan is er nog zoiets als rechtvaardigheid.
    Als je onschuldig bent, ben je volgens mij ook niet schuldig aan ontsnappen.|

Anyway, nu zich Michael de rest van zn leven met nutteloze tattoo's op zn lichaam. Achteraf was t allemaal niet zo slim, hij had de uitbraak een jaar lang voorbereid. Zn lichaam onde de tattoos. Maar echt subtiel ging t allemaal niet.
      woensdag 23 augustus 2006 @ 09:39:20 #199
    75555 t-x-m
    . : : T-X-M : : . .
    pi_41085718
    quote:
    Op woensdag 23 augustus 2006 07:57 schreef JohnLennon het volgende:
    En wat zit iedereen toch te klagen over episode 1 van season 2. De spanning was hoger dan bij welke aflevering dan ook van season 1 (vond ik) Verder kwam er een nieuw personage bij, een geweldige acteur met een goede rol!
    Ja vond ik ook, erg goede ep wat mij betreft! Heb genoten van de spanning en toch ook wel de snelheid.
    Ben erg benieuwd wat er met de 3 afgevallen ontsnappers gaat gebeuren, gaan ze alledrie dood? worden ze opgepakt? komen ze weer in contact met de anderen?
    Kortom, wat voegen ze nog toe?
    Blijf van mn UserIcon af Admins :@
    pi_41087072
    Nog over die tattoo's..

Die FBI agent loopt een keer vast.. aangezien Michael niet de bestemming van die 5miljoen dollar op zijn arm heeft staan.

Als zij zich dus in Utah bevinden, kan hij dat dus niet weten! Alleen Manche (neef sucre) kan het vertellen......
    I ♥ PB
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')