Is die al uit?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Mazzel...Veel plezier met de nieuwe Dvd-box van desperate housewives
Als je de groepen stippen verticaal bij elkaar optelt schijn je een telefoonnummer te krijgen. Maar waarom in code? Als zij erachter kan komen wat het betekend kan iemand anders dat ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef the_idiot het volgende:
Iemand die al ontcijferd heeft wat er in het origami beestje staat? Hier het plaatje: http://i90.photobucket.com/albums/k269/core_04/bscap001.jpg
Tis geen morse, ook geen braille..
Als ze het voor zichzelf houdt had Michael toch ook gewoon het nummer er op kunnen schrijven?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef Erik26 het volgende:
En jij denk dat ze iedereen dat briefje laat zien..?
Was Sarah niet op een bepaald vak afgestudeerd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Is die al uit?![]()
[..]
Als je de groepen stippen verticaal bij elkaar optelt schijn je een telefoonnummer te krijgen. Maar waarom in code? Als zij erachter kan komen wat het betekend kan iemand anders dat ook.
ja haar medical degree meer kon ik niet vinden...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Was Sarah niet op een bepaald vak afgestudeerd?
Welke? ZIe OP.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef Ace1 het volgende:
Waar is die ene Secret Service agent gebleven?
ja maar dat komt omdat het een succes is, ik heb al eerder aangegeven dat ik bang ben dat ze het te lang willen rekken om het uit te melken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef Shogo het volgende:
Net ff bekeken. Het is wel een aardige aflevering, opzich een paar voorspelbare dingen maar ook onverwachte dingen (veronica). Het is wel jammer dat de serie een beetje gerekt wordt zeker deze aflevering is dat nog meer merkbaar dan in sommige seizoen 1 afleveringen.
Uhuh, als de politie een groep ontsnapte gevaarlijke gevangenen achtervolgd (waaronder een ter dood veroordeelde), dan stoppen ze daarmee als het donker is, ook als ze op slechts 25 meter achter ze aanrennen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Het is inderdaad misschien niet helemaal netjes opgelost...
Maar renende mensen zou gaan vervelen, bovendien hoor je vaak genoeg dat er gestopt word met zoeken 's nachts...
Dat zou dus kunnen verklaren dat ze tot 's morgens rennen...
kellerman?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef Ace1 het volgende:
Waar is die ene Secret Service agent gebleven?
hell no! hij is opgepakt door paar van die gasten van the agency, maar waar hij nu is geen ideequote:
Als het niets bezonders was, dan lieten ze het ook niet zo duidelijk zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:36 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook afMaar denk dat het niks bijzonders is
![]()
Echt een toffe episode was dit![]()
![]()
![]()
Maar dus niet iets van cryptografie of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja haar medical degree meer kon ik niet vinden...
bron: http://www.fox.com/prisonbreak/bios/bio_tancredi.htm
dat zie ik er niet in terug misschien heb je gelijk en is het daar niet vermeld. ik ken niet alles uit season 1 uit mn hoofdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar dus niet iets van cryptografie of iets dergelijks?
ghehe daar reageerde ik ookal op... als het niets bijzonders was waarom verstopt hij die pil(len) dan in zijn penquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:23 schreef Grim. het volgende:
[..]
Als het niets bezonders was, dan lieten ze het ook niet zo duidelijk zien.
De DVD van seizoen 1, die heeft 22 afleveringen toch? Op TV gaan ze verder met Episode 14quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef edje34 het volgende:
Ik zit te twijfelen wie heeft er een tip?
Ik heb nl de dvd van seizoen 1 zal ik nu dde serie opnieuw gaan bekijken of gewoon vanaf donderdag weer kijken op tv??
waar??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Jeyseizoen twee begonnen
Vrijdagavond maar eens afl 1 kijken dan.
TVP dus
dvd bekijkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:33 schreef edje34 het volgende:
Ik zit te twijfelen wie heeft er een tip?
Ik heb nl de dvd van seizoen 1 zal ik nu dde serie opnieuw gaan bekijken of gewoon vanaf donderdag weer kijken op tv??
daar heb je gelijk in,Maar wil dan ook gelijk seizoen 2 zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:47 schreef JohnLennon het volgende:
[..]
dvd bekijken
kut reclames altijd
Dat was de belachelijkste plotwending van seizoen 1. Pa dook ineens op toen zn zoon al op de electrische stoel zat en er niks meer aan kon doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ze hebben ook nog de papa van scofish en linc achter de hand (de schrijvers dan)
quote:
Owja T-bagquote:
check mijn post iets hoger op fox site geeft bellick daar info overquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef thispicture het volgende:
Ik vond het echt een hele leuke aflevering![]()
Boeien dat niet alles aansluit T_T
Ik vraag me idd wel af waar Kellerman heen is..
ehhh gokje michaelquote:En omg Veronica! Ik vind dat hele Terrence/The Company gedoe juist wel erg spannend, ik vind het jammer dat ze dood is want wie gaat nu Lincolns' naam zuiveren?
LJ blijft over. Anders Lincoln zelf, alles is mogelijk in deze serie dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef thispicture het volgende:
want wie gaat nu Lincolns' naam zuiveren?
Ik denk zelf dat Michael zich liever niet met dat soort zaken bemoeit..ik bedoel hij wil dat Lincoln veilig is en als ie zich dan gaat bemoeien met The Company komen ze hem op het spoor en komt Lincoln in gevaar en blaat ._.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
check mijn post iets hoger op fox site geeft bellick daar info over
[..]
ehhh gokje michael![]()
ff kijken lincoln is een ontsnapte en ter dood veroordeelde crimineel, heel america zoekt ze (TV, krant enz enz) hoe onveilig kan je zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef thispicture het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Michael zich liever niet met dat soort zaken bemoeit..ik bedoel hij wil dat Lincoln veilig is en als ie zich dan gaat bemoeien met The Company komen ze hem op het spoor en komt Lincoln in gevaar en blaat ._.
Michael is slim U_Uquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ff kijken lincoln is een ontsnapte en ter dood veroordeelde crimineel, heel america zoekt ze (TV, krant enz enz) hoe onveilig kan je zijn![]()
Waarom niet? Opgeruimd staat netjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef miss-scofield het volgende:
Echt... Waarom nou weer Veronica? Belachelijk!
Ja, maar voor het uitbreken uit de gevangenis krijg je geen doodstraf. Als Lincolns onschuld wordt bewezen zal hij natuurlijk gratie krijgen, so what dat je dan nog een paar jaar moet zitten voor die ontsnapping. En dan is er nog zoiets als rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:59 schreef Molluck het volgende:
Waarom Veronica? Ik heb me er het hele eerste seizoen al over verbaasd dat ze eigenlijk dubbel werk aan het doen zijn. Veronica probeert Linc eruit te krijgen door zijn onschuld te bewijzen, Michael maakt hem alleen maar schuldig(er) door met hem uit te breken.
Ze zijn nu sowieso genaaid door uit te breken, dus dat hele onschuld verhaal is niet meer belangrijk, dus ik vind het niet vreemd dat ze Nick en Veronica eruitgeschreven hebben...
Ik denk dat de waarheid overigens nog wel boven water komt, maar dan door Pa Burrows en/of LJ
Als je onschuldig bent, ben je volgens mij ook niet schuldig aan ontsnappen.|quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:18 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ja, maar voor het uitbreken uit de gevangenis krijg je geen doodstraf. Als Lincolns onschuld wordt bewezen zal hij natuurlijk gratie krijgen, so what dat je dan nog een paar jaar moet zitten voor die ontsnapping. En dan is er nog zoiets als rechtvaardigheid.
Ja vond ik ook, erg goede ep wat mij betreft! Heb genoten van de spanning en toch ook wel de snelheid.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:57 schreef JohnLennon het volgende:
En wat zit iedereen toch te klagen over episode 1 van season 2. De spanning was hoger dan bij welke aflevering dan ook van season 1 (vond ik) Verder kwam er een nieuw personage bij, een geweldige acteur met een goede rol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |