Van Goghquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:36 schreef Oxyligen het volgende:
Thx. Wist al wel dat het een slimme man was
Welke kunstenaar werd in de jaren 90 bekender door een aanslag dan door zijn werk?
Maakt niet uit. (maar wilde het even zeker weten)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat dat aan mij ligt. Ik ben nogal ziek en kan me niet lang genoeg op iets concentreren, sorrie. Ik doe echt m'n best om het straks te sturen, maar ga eerst even liggen
Och jij ook beterschap en veel sterktequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat dat aan mij ligt. Ik ben nogal ziek en kan me niet lang genoeg op iets concentreren, sorrie. Ik doe echt m'n best om het straks te sturen, maar ga eerst even liggen
Hoppa!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:43 schreef Tokay het volgende:
Ha! David Hockney.
Dat lijkt me een authentieke Tokay.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef Tokay het volgende:
En van wie is dít werkje?
-edit-
Hmmm, daar ging iets mis, ik ga even een ander kunstwerkje zoeken.![]()
Hmpfz!quote:
Goed! Alberto Giacometti.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:54 schreef Oxyligen het volgende:
Giacometti?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:06 schreef Asmodian het volgende:
Philip Bailey - hij zong met Phil Collins of Easy Lover en was een oprichter van EWF
Yay!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Asmo +1
al klopt oprichter van EWF niet helemaal (hij kwam pas bij de band toen deze al een album uitgebracht had)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |