Oh, aan dat kinderachtige doe ik ook aan mee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:31 schreef Asmodian het volgende:
Leuk initiatief, Anton!. Jammer dat er zo veel kinderachtige mensen op Fok zijn
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:33 schreef Asmodian het volgende:
Waterloo en Stalingrad zijn goed
D-Day zit er vreemd genoeg helemaal niet bij- maar dat was ook een grote operatie, er valt niet 1 slag uit te halen die echt het meest significante is, I guess.
Van de 1e WO zit er een slag bij die enkele jaren eerder werd gevochten dan de slag om de Somme (de marne)![]()
Van de 80-Jarige Oorlog zit er een zeeslag bij
Hastings is goed, dat maakt 3quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:32 schreef pyl het volgende:
Thermopylae, Cannae, Azincourt, Hastings, Austerlitz?
Dat is goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef marhil het volgende:
stalingrad
overwining van orleans
spaanse armada
Waterloo
Blenheim
Okee, ik vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:39 schreef marhil het volgende:
Na 9 beroepsmilitair geweest te zijn waarvan 4 jaar op de KMA zijn dit er een aantal die ik onthouden heb, in mijn quote had ik je trouwens nog aangevuld (de slag om de marne)
Yay!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:47 schreef marhil het volgende:
lol idd Asmo : John Churchill, 1st Duke of Marlborough
Asmo +1
Als je een vraag goed hebt wel, jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:47 schreef gedrocht het volgende:
mag ik een vraag stellen?
Asmo mag een vraag stellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef gedrocht het volgende:
wie wordt ook wel als de vader van de mechaniseerde oorlogsvoering gezien?
het is een echte held
poolse immigratiewetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je een vraag goed hebt wel, ja
Noem eens een categorie, gedrocht, waarin ik een vraag zal stellen?
nee man....ik bedoel natuurlijk heinzjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef Asmodian het volgende:
Tja, daar weet ik weinig van om te stllen, Gedrocht. Andere categorie?
En ikzelf zie Jan Zizka als de vader van de gemechaniseerde oorlogvoering, maar je zal iemand anders bedoelen, vast iemand uit de Krim-oorlog
quote:3 May. Bistritz. Left Munich at 8.35 p.m. on 1st May, arriving at Vienna eraly next morning; should have arrived at 6.46, but train was an hour late. Bade-Pesth seems a wonderful place, from the glimpse which I got of it from the train and the little I could walk through the streets.
quote:How these papers have been placed in sequence will be made clear in the reading of them. All needless matters have been eliminated, so that a history almost at variance with the possibilities of latter-day belief may stand forth as simple fact. There is throughout no statement of past events wherein memory may err, for all the records chosen are exactly contemporary, given from the standpoints and within the range of knowledge of those who made them
Boeiend.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef gedrocht het volgende:
ja dat is waar, er is altijd iemand eerder die het bedacht heeft. Toch is Heinz voor mij de man die als eerste weet HOE je het moet gebruiken
Maar als je zo'n vraag stelt moet je er een bron bij citeren, tenzij het algemeen aanvaard is. Maar je kunt niet vragen "Wie vind ik de vader van...", dat is geen feitelijke vraag. Bij die veldslagen die ik net vroeg heb ik een hele andere mening. Thermopylae, Salamis, Agincourt, Gettysburg enzo had ik er zeker in zitten, maar ik kan niet vragen naar mijn eigen lijstje...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:07 schreef gedrocht het volgende:
ja dat is waar, er is altijd iemand eerder die het bedacht heeft. Toch is Heinz voor mij de man die als eerste weet HOE je het moet gebruiken
chill out, gastquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:10 schreef gedrocht het volgende:
waarom kanker je niet een eindje op wanenoonlie....goor stuk verdriet
Ja, maar dit boek ken je welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Helaas, ik ben niet zo'n fan van de Ierse literatuur uit 1897...
quote:CHAPTER I
Jonathan Harker's Journal
(Kept in shorthand)
Yessss!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Duckman het volgende:
Dracula van Bram Stoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |