Ja schat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine zegt het ff duidelijk
Ach joh, vorig jaar moesten we het met GnaGnaGna doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom je thuis van een leuke avond, streams aan en dan hoor je Janine
Ok, dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lieve Janine dan De Kraai.
Nou in sommige gevallen heb ik toch liever een plastic doos.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een plastic doos is wel het laatste waar we op zitten te wachten
Je zou maar naakt met een kater tussen ze in wakker worden in de penthouse van een hotelkamer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ok, dat dan weer wel
WHAHHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine wil kipfilet.... Bespoor ik hier een BH-vulling á la Nattelie?
Was dat de dag dat hij gesprongen is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je zou maar naakt met een kater tussen ze in wakker worden in de penthouse van een hotelkamer.
Is Herman Brood ook overkomen.![]()
Nee, het was de dag erna toen hij wakker werd in de hel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:
Was dat de dag dat hij gesprongen is?![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee, het was de dag erna toen hij wakker werd in de hel.![]()
Maak r een week van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:26 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Zou dat mens ook wel eens keelpijn krijgen????????????????????????????????????????????????
nieuwe opdracht voor janine.. 24 uur dr bek houden. wedden dat de bewoners nog een week op rantsoen zitten?
Maak er een week van?????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maak r een week van.
En minder vraagtekens mag ook.
Afkickverschijnselen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
En maar zeggen dat ze geen ADHD heeft..... (of zou het onzekerheid zijn, of afkickverschijnselen van haar blow...)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
Afkickverschijnselen..
We gaan nog een hoop plezier aan Sjaan beleven!!![]()
![]()
![]()
Schat![]()
Mop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ik kan het woord schat, of lieverd niet meer horen joh!
Ik voorspel nog een hevige ruzie met bepaalde personen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen..
![]()
![]()
Schat![]()
Ja dat zeker.. want het is onmogelijk om GEEN ruzie met deze doos te krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik voorspel nog een hevige ruzie met bepaalde personen.
Nee LIEVERD, je weet toch, dat ze er snel uit gaat? SCHAT, dat je dat niet door hebt, is tochzo?.... TOCH? Daarom zeg ik dat het ff makkelijk is, toch, begrijp je wel SCHAT!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen..
![]()
![]()
Schat![]()
Ik mis Tanja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef ThaSandman het volgende:
Misschien moeten ze Tanja erbij zetten. Dan krijgen we nog een heftig conflict tussen Tanja en Janine.
Neuken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ik kan het woord schat, of lieverd niet meer horen joh!
Hebben ze handtasjes dan????????????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:40 schreef arneaux het volgende:
Er komt nog wel een bitchfight tussen Rik en Sjaan als ze zat zijn.
Dia kan niet tippen aan Janine en Hilde...quote:
O dat zou leuk zijn. Maar na het weekend aub want ik ben bezet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:40 schreef arneaux het volgende:
Weinig kans dat als Sjaan boos is ze met een handtasje gaat meppen. Ik zou eerder de messenset verstoppen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:42 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hebben ze handtasjes dan????????????
En dan gaat Tijn zich ermee bemoeien en gaat met zijn handtasje meppen....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:40 schreef arneaux het volgende:
Gelukkig voor jou ben ik geen mod.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dia kan niet tippen aan Janine en Hilde...
Wat Tanja aan haar buik had heeft Hilde in haar hals, en Janine in haar stembanden....
Nou laat Hilde dan maar wat flink zijn, maar daar heb ik tot nu toe nog niet zoveel op aan te merken als die schattige zwarte poes..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat Tanja aan haar buik had heeft Hilde in haar hals, en Janine in haar stembanden....
Ben jij ook flink?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:43 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Nou laat Hilde dan maar wat flink zijn,
Dat is onder de gordel.quote:
Nee dat zie je verkeerd, dan pas ging Fok! levenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gelukkig voor heel het FOK! Want dan pas zou FOK! verloren zijn....
is gewoon maar een vraag hoor.quote:
Hey Henk.jansenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, dan pas ging Fok! leven
Coos forever![]()
Nee ik ben niet flink.. maar wat heeft dat er mee te makenquote:
tegen wie zit jij nu weer te lullen?? schat??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:48 schreef arneaux het volgende:
Verkapte ik wil het msn adres van Kassandraatjuh topicreacties..
Waarom wil je mij msn schatjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:48 schreef arneaux het volgende:
Verkapte ik wil het msn adres van Kassandraatjuh topicreacties..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beter.quote:
Ja Coos ik ben er ook nog, maar met mijn leesbril gaat het teruglezen na een late dienst niet zo snel meerquote:
Lieverd, mop, engeltje, dat is toch logisch, liefje, dropje, scheetje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:49 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je mij msn schatje
Hahahha.. ik weeg 60 kilo.. kweet niet of dat veel is, maar dat komt voornamelijk omdat ik water bii de wijn doequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter.
Voor je gezondheid schat en vooral water in de wijn doen.![]()
Dus weer een heel jaar overleefd daar onder de grond? En met Yvonne?? Ook alles goed? Of heette ze geen Yvonne??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja Coos ik ben er ook nog, maar met mijn leesbril gaat het teruglezen na een late dienst niet zo snel meer![]()
![]()
Nou okee schattiepoepie.. me msn is.. Schatjelieverdjaschatjetuurlijklieverd@janinebigbrother.nlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lieverd, mop, engeltje, dat is toch logisch, liefje, dropje, scheetje.
O, geef mij dan maar je msn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:51 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hahahha.. ik weeg 60 kilo.
Leuke foto voor de blogquote:
Een piercingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat fantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastisch mop. Echt. FAN-TAS-TISCH.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:53 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Nou okee schattiepoepie.. me msn is.. Schatjelieverdjaschatjetuurlijklieverd@janinebigbrother.nl
Is wel op het randje, is het niet?quote:
Dagwaardequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is wel op het randje, is het niet?
Eerst even het is Yolande (moet ik altijd doen)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus weer een heel jaar overleefd daar onder de grond? En met Yvonne?? Ook alles goed? Of heette ze geen Yvonne??![]()
Zat ik toch in de buurt.quote:
Huh??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:58 schreef henk.jansen het volgende:
Coos, we komen haast naar jullie toe
quote:
Zit ik weer in het verkeerde topic dan??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Geen die flugel en tiemlead dit morgen nou allemaal editten?![]()
Nee, met ouwe afgedankte omgebouwde metro'squote:
Truste.quote:
Hilde.quote:
Trek dan effe een lijntje via de Aldi, voor het bier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, met ouwe afgedankte omgebouwde metro's![]()
Ik word zó geil van jou.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Janine??????????????????????? slikken kreng..adem in, adem uit.. pffff rustiggg schatje rook je nog ene, en vreet maar een pastaatje..en ga je dikke tieten maar showen
Zal kijke wat ik voor je kan doen want die Hagenezen zijn nog niet klaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Trek dan effe een lijntje via de Aldi, voor het bier.![]()
"ja, best wel lulig schat, snap je wat ik bedoel?"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:07 schreef farceman het volgende:
Janine is ziek; praatziek!
Val je op mannen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:06 schreef arneaux het volgende:
Ik word zó geil van jou.
Naam : Kassandraatjuh.quote:
Ik las in profiel "Geslacht: Man"quote:
Zo'n grote drol past niet door de afvoer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:11 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Hey etienne? moet jij Sabrina niet even een nacht zoentje geven? Neem je Janine ook meteen mee.. en als je langs de plee komt..duw je die kop eens een half uurtje de pot in
Ik ben bang dat ik net als haar ga worden...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:09 schreef Coos het volgende:
Nu weer effe on-topic schatjes. Plofkop is ook nog op. Sjaan zit echt Cold Turkey van de wiet af te kicken.![]()
Geslacht man????????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik las in profiel "Geslacht: Man"
maar gezien de link naar de Tanja website grote kans dat het een V tje is idd, enkel Peter6000 is naast vrouwelijk Nederland fan van Tanja.
Meta!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:16 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Geslacht man????????ik was net toch echt een vrouwtje hoor
WHAHHAHAHA ja das ook wel weer zo.. naja.. dump dr dan even in de riool ofzowquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:13 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Zo'n grote drol past niet door de afvoer.![]()
Lult Janine ook echt alleen maar heel de tijd? OF komen de anderen ook nog een beeeetje aan t woord?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:18 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
ja mag ook met janine mee de wc pot in geloof ik![]()
Nee schat.. janine blijft aan het woord.. ze is immers de opperschat van het huisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lult Janine ook echt alleen maar heel de tijd? OF komen de anderen ook nog een beeeetje aan t woord?
Ik begin al slap te lullen, steek er maar snel weer 1 opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik net als haar ga worden...
Ik stop nooooit meer met blowen![]()
Er woont op het moment een soort Sjaan bij de buurman.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik net als haar ga worden...
Ik stop nooooit meer met blowen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:16 schreef arneaux het volgende:
Meta!
WHAHAHA.. word tijd dat ze haar in de zak terug naar Spanje nemen dan..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:23 schreef Dropkick het volgende:
De praatjespiet is weer in het land.
[afbeelding]
Dus je blijft speciaal op tot ze naar bed toe gaat. Stiekem hou je wel een beetje van d'r he, lekker je kapot ergeren aan dat gedrocht heerlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:25 schreef Kassandraatjuh het volgende:
YESSSSSSSSS! ze gaat slapen, nu kan ik rustig naar me bedje gaan,.. he he!
Jij snapt er echt niets van hè??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:26 schreef Kassandraatjuh het volgende:
kom trut.. kruip je nest in..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:23 schreef Dropkick het volgende:
De praatjespiet is weer in het land.
[afbeelding]
Tuurlijk.. ik wil blijven kijken.. kijken hoe meer belachelijk ze zich zelf maaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dus je blijft speciaal op tot ze naar bed toe gaat. Stiekem hou je wel een beetje van d'r he, lekker je kapot ergeren aan dat gedrocht heerlijk.![]()
Dat heet verslaafd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:28 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk.. ik wil blijven kijken.. kijken hoe meer belachelijk ze zich zelf maakt
Als zij naar d'r nest gaat kan jij ook!quote:
Dan moet Hummie d'r reaninimeren!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:32 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ik ga slapen.. heb genoeg gezien.. en heb genoeg van het schatje..! Misschien word ze wel niet meer wakker
ps. Op de streams he.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:35 schreef ThaSandman het volgende:
Slaap lekker, lekker ding. Die hadden we nog niet gehoord.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:31 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ben gelukkig niet verslaafd.
Ik ben nu eenmaal een nachtmens he.quote:
Verslaafd aan de nacht?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:36 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een nachtmens he.
Ik ook niet, was gewoon om 01:35 thuisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:31 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ben gelukkig niet verslaafd.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef the_fucker het volgende:
Zwarte Piet heeft geen tieten....
Volgens mij moet ik naar bed ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ook niet, was gewoon om 01:35 thuisen kijk nu hoe gastvrij is Curaqao
Van een kale kip kun je niet plukken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef Coos het volgende:
En ja hoor, Sjaan heeft kipfileetjes onder haar apeleertjes.![]()
Video?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik naar bed ofzo
Ik snap er geen hol van![]()
Adioski, ik gaat er ook van tussen schatjes, dag lieverds van me.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:43 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ga ook standby. Mazzeltofski.
100 dagen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Of wil je tot kerstmis naar lege dozen kijken??
Ja (is er al iemand wakker? (kijk geen streams) )quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:40 schreef Atuniel het volgende:
We zijn Janine dus al zat?
Mooi hoor die frustraties
Ik kijk ook geen streams ... maar werd van de uitzending gisteren al misselijk.. "zorry schatje.. zo bedoel ik het niet lieverd" En die ander in hormonentaal iets aan het uitleggen .... mijn hemel.. sommige vrouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja (is er al iemand wakker? (kijk geen streams) )
Janine is veel te rolbevestigend.... dat schatje, lieverd etc. is vermoeiend na een paar dagen!
Ook is ze mijn type niet
Och... die ruis heeft wel watquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:39 schreef CobusNet het volgende:
Je kunt beter je streams rond een uur of 11:00 of 11:30 aanzetten.....
Veel vermakelijker dan sommige bewoners..quote:
Ik weet precies wat je bedoelt Schatje... gisteren was echt het toppunt wat dit betreft! Een uur kijken naar meer lieverds en schatjes dan ik tot nu toe in mijn leven heb gebruikt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel vermakelijker dan sommige bewoners..![]()
En dan bedoel ik vooral als je enkele hoort praten.
Geluid soms uitzetten is ook een optie natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:49 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt Schatje... gisteren was echt het toppunt wat dit betreft! Een uur kijken naar meer lieverds en schatjes dan ik tot nu toe in mijn leven heb gebruikt...![]()
Ik let niet zo op hem, laat staan zijn kleren. Daarom viel het me ook aleen bij dit screenshot op.quote:
Ik vind dat shirt echt verschrikkelijk voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik let niet zo op hem, laat staan zijn kleren. Daarom viel het me ook aleen bij dit screenshot op.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat shirt echt verschrikkelijk voor zijn leeftijd![]()
egbert neemt teveel op zich van andere, hij wil alles regelen ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:10 schreef pullup het volgende:
Egbert heeft ook al last van het "Laat ik eens hardop mijn gedachten uitspreken anders ben ik niet interessant genoeg voor de streamers - syndroom"
Nouja zo blijf je wel oplettenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:10 schreef pullup het volgende:
Egbert heeft ook al last van het "Laat ik eens hardop mijn gedachten uitspreken anders ben ik niet interessant genoeg voor de streamers - syndroom"
Idd, maar wel gewaagd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
.. met de mededeling dat iedereen binnen een half uur gedouched en aangekleed moet zijn en dat het huis opgeruimd moet zijn. Indien niet gehaald, volgen er sancties!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Laat die telefoon nu maar eens gaan![]()
Dat verstond ik niet.. zei die dat echt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
en naar buiten Big Brother
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
.. met de mededeling dat iedereen binnen een half uur gedouched en aangekleed moet zijn en dat het huis opgeruimd moet zijn. Indien niet gehaald, volgen er sancties!![]()
Misschien van een van zijn kinderen gekregen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:08 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja, hij bedoelde dat hij graag de tuin in wil.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat verstond ik niet.. zei die dat echt?![]()
Er is lekker geen tuin!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:16 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert zegt: Eén bakje koffie en naar buiten Big Brother, één bakje koffie. Voor 500 euro uit mijn kluis.
Dat is wel heel erg veel geld voor een bak koffie. 100 euro, uit mijn kluis.
Dan zou ik het kunnen begrijpen,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien van een van zijn kinderen gekregen?
Ja hij heeft wel een duidelijke stem.. beter dan die van Hilde op de vroege ochtend...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij bedoelde dat hij graag de tuin in wil.
Egbert heeft wel een makkelijke stem om te kunnen volgen.
Net zoals zijn subliminale T-shirtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:10 schreef pullup het volgende:
Ja dat zou dan idd nog te begrijpen zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou ik het kunnen begrijpen,
volgens mij zei hij:"een bakje koffie uit het luik big brother" (waarschijnlijk hetzelfde luik waar die batterijen uitkomen)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat verstond ik niet.. zei die dat echt?![]()
Janine?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:04 schreef pullup het volgende:
En daar is nummer twee![]()
Ook al zo'n zonnetje in huis op de vroege ochtend
ahh dat zei hij jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:22 schreef kukeleku het volgende:
[..]
volgens mij zei hij:"een bakje koffie uit het luik big brother" (waarschijnlijk hetzelfde luik waar die batterijen uitkomen)
Hangt ook een beetje af van wat voor type je bent. Bij een type Balkenende kan het idd niet nee. (hoewel ik dat dan weer heel leuk zou vinden)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
I'm sorry..maar ik vind dat echt niet kunnen....
![]()
Heb jij soms ook zo`n soort shirtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af van wat voor type je bent. Bij een type Balkenende kan het idd niet nee. (hoewel ik dat dan weer heel leuk zou vinden)
hahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af van wat voor type je bent. Bij een type Balkenende kan het idd niet nee. (hoewel ik dat dan weer heel leuk zou vinden)
Heb je dan geen lol met hem op dit moment ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahaha*ziet dat helemaal voor zich*
Nouja het is wel waar dat het bij het type moet passen
Maar ik vind het bij hem niet echt kunnen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je dan geen lol met hem op dit moment ?![]()
Ik zie Egbert er echt wel voor aan dat hij dat shirt met opzet heeft gekocht vanwege die tekst. Vanwege de 'positieve boodschap' zeg maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien van een van zijn kinderen gekregen?
Vanwaar deze plotselinge bezorgdheid ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:28 schreef Otto215 het volgende:
Hebben ze nog wel genoeg vreten dan?
Weekniequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge bezorgdheid ?
Das waar ik heb hem nog niets zien bikken ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:30 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Weeknie, maar hij wou een bak koffie ofzo?
Zou ook niet weten wat hij zou moeten eten, er is bija niks, ze moeten brood bakkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Das waar ik heb hem nog niets zien bikken ook.
Tjoptjop dan Egbertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou ook niet weten wat hij zou moeten eten, er is bija niks, ze moeten brood bakken
Waar ook...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:33 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zou ook niet weten wat hij zou moeten eten, er is bija niks, ze moeten brood bakken
Haha... Nee hoor, hoewel het bij mij wel zou kunnen, maar ik ben dan ook pas 42.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb jij soms ook zo`n soort shirt
Val die man niet lastigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef Marrije het volgende:
De eerste die wakker wordt moet toch bellen dat de oven aan moet? Heeft Egbert dat al gedaan?
Ohh je scheelt maar 3 jaar met Egbertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Haha... Nee hoor, hoewel het bij mij wel zou kunnen, maar ik ben dan ook pas 42.![]()
Misschien heb ik dat net gemist maar volgens mij heeft hij dat niet gedaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef Marrije het volgende:
De eerste die wakker wordt moet toch bellen dat de oven aan moet? Heeft Egbert dat al gedaan?
Nee hij waste alleen zijn asbak om.. laat staan dat je die afwas gaat doen zeg...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef pullup het volgende:
Wow hij gaat afwassen
O nee hij spoelt een glaasje schoon om zelf een slok water te kunnen drinken![]()
Ja en met de afwasborstel heeft ie net de asbak schoongemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef pullup het volgende:
Wow hij gaat afwassen
O nee hij spoelt een glaasje schoon om zelf een slok water te kunnen drinken![]()
Ja.....Duhhhhhquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh je scheelt maar 3 jaar met Egbert![]()
Wat een geluk dat wij dit hele "Egbert's Ochtend Ritueel" mogen meebeleven. Wordt er bijna emo van... bijna...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:45 schreef pullup het volgende:
En nu vouwt hij zijn energieke lichaam om die tafel heen.
Ja, Tijn is weer naar bed gegaan? Mooi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:45 schreef Tamaartje het volgende:
Dit lijkt wel de "Wakker worden met Egbert show"
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef Tamaartje het volgende:
Jeetje mensen.. wordt eens wakker... het is verdomme al 10.50.. tijd om op te staan...
Zullen ze straks weer gaan sporten?
Ik ooooooookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar met die haan komen ze nog zo sloom uit bed![]()
Ik wil actie![]()
Het ritme van die gasten verschuift wel erg snel zo zonder buitenlicht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja maar met die haan komen ze nog zo sloom uit bed![]()
Ik wil actie![]()
Af en toe als dikke stront jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag?
Laat Giel maar eens langs komen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef CobusNet het volgende:
Even een flinke beat door de speakers het huis in blazen.....
Ze moeten dat nummer van Jochem Myjer erin gooienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef CobusNet het volgende:
Even een flinke beat door de speakers het huis in blazen.....
Enormquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
Is fok bij jullie ook zo traag?
Die heb ik gisteren nog gekekenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moeten dat nummer van Jochem Myjer erin gooien![]()
Wakker worden, wakker worden, wak wak wakker worden.. en dan op mega hoog tempo![]()
![]()
ze schrikken zich dood
![]()
Dan weten ze in ieder geval hoe laat het is.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af hoe ze zullen reageren als de Nationale Sirene af zou gaan??
ik wist zijn naam niet meer, bedankt! Wilde die altijd nog een keer terug zien.. briljant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze moeten dat nummer van Jochem Myjer erin gooien![]()
Wakker worden, wakker worden, wak wak wakker worden.. en dan op mega hoog tempo![]()
![]()
ze schrikken zich dood
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |