Ja schat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine zegt het ff duidelijk
Ach joh, vorig jaar moesten we het met GnaGnaGna doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom je thuis van een leuke avond, streams aan en dan hoor je Janine
Ok, dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lieve Janine dan De Kraai.
Nou in sommige gevallen heb ik toch liever een plastic doos.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een plastic doos is wel het laatste waar we op zitten te wachten
Je zou maar naakt met een kater tussen ze in wakker worden in de penthouse van een hotelkamer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ok, dat dan weer wel
WHAHHAHAHAHAAquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine wil kipfilet.... Bespoor ik hier een BH-vulling á la Nattelie?
Was dat de dag dat hij gesprongen is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je zou maar naakt met een kater tussen ze in wakker worden in de penthouse van een hotelkamer.
Is Herman Brood ook overkomen.![]()
Nee, het was de dag erna toen hij wakker werd in de hel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:24 schreef ThaSandman het volgende:
Was dat de dag dat hij gesprongen is?![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee, het was de dag erna toen hij wakker werd in de hel.![]()
Maak r een week van.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:26 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Zou dat mens ook wel eens keelpijn krijgen????????????????????????????????????????????????
nieuwe opdracht voor janine.. 24 uur dr bek houden. wedden dat de bewoners nog een week op rantsoen zitten?
Maak er een week van?????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maak r een week van.
En minder vraagtekens mag ook.
Afkickverschijnselen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
En maar zeggen dat ze geen ADHD heeft..... (of zou het onzekerheid zijn, of afkickverschijnselen van haar blow...)
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
Afkickverschijnselen..
We gaan nog een hoop plezier aan Sjaan beleven!!![]()
![]()
![]()
Schat![]()
Mop.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ik kan het woord schat, of lieverd niet meer horen joh!
Ik voorspel nog een hevige ruzie met bepaalde personen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen..
![]()
![]()
Schat![]()
Ja dat zeker.. want het is onmogelijk om GEEN ruzie met deze doos te krijgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik voorspel nog een hevige ruzie met bepaalde personen.
Nee LIEVERD, je weet toch, dat ze er snel uit gaat? SCHAT, dat je dat niet door hebt, is tochzo?.... TOCH? Daarom zeg ik dat het ff makkelijk is, toch, begrijp je wel SCHAT!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen..
![]()
![]()
Schat![]()
Ik mis Tanja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef ThaSandman het volgende:
Misschien moeten ze Tanja erbij zetten. Dan krijgen we nog een heftig conflict tussen Tanja en Janine.
Neuken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ik kan het woord schat, of lieverd niet meer horen joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |