Geef me dan maar het punt want niemand weet de rest van je vraagquote:
Chill... Ik geef je het punt zometeen als niemand mij binnen een paar minuten het nummer kan geven. Die zin zal ik laten lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef me dan maar het punt want niemand weet de rest van je vraag
on a monday?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:15 schreef geenaam het volgende:
Lekker uit geweest net.. Ben ik ook weer![]()
Ja lekkerder is er niet op een doordeweekse dag. Lekker rustig en beetje kletsen met wat vriendenquote:
Dat is idd ook heel gezelligquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:16 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja lekkerder is er niet op een doordeweekse dag. Lekker rustig en beetje kletsen met wat vrienden![]()
okay danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:21 schreef geenaam het volgende:
Graag! Een moeilijke gaat me niet lukken..
Ja want hij was een groot modefiguur hoor. Stond op vlaggen, mokken, ansichtkaarten, T-shirts en baseballpetjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:22 schreef geenaam het volgende:
Vind je het erg als ik het niet weet?
It is Chequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan moet het Che guevara zijn.
Tamelijk, ja. Maar hoe heet zo'n beestje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:32 schreef geenaam het volgende:
Uit de hand gelopen cavia?
Ik vond m wel stoer hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Al ziet-ie er op die vlaggen, mokken, ansichtkaarten, T-shirts en baseballpetjes niet zo eh... goed uit.
Oh, dat wel, maar op die foto die je eerder postte, ziet-ie er een heel stuk beter uit. Ongeveer zoals wanneer je een jeugdfoto van mij naast een recente foto legt.quote:
Slaapsequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vond m wel stoer hoor
[afbeelding]
Iig beste mensen, ik ga mijn dochter wederom van WoW afhalen, dr knuffelen en mijn mandje in. Welterusten allemaal en morgen gezond weer op!
zal ik doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Truste! En doe je dochter de groeten van ons
Nee, een grote cavia. Het grootste knaagdier ter wereld. Wordt ergens tussen de 1 meter en 1.35 groot. Het weegt dan zo'n slordige 65 kilo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:36 schreef geenaam het volgende:
Een grote bever?
En wie gaat dan de vraag stellen? Want het IS een capibara.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
zal ik doen
het is een Capibara trouwens
*en weg is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |