Geen ene donder. Een Ozzie kan in Europa gewoon z'n eigen GSM gebruiken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:12 schreef Asmodian het volgende:
Heeft het met GSM-bands te maken?
Helemaal!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:12 schreef Asmodian het volgende:
Oh, DVD-regios?!
Yayquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal!
[afbeelding]
Ik ben alleen even zo vervelend geweest om meer van het plaatje te wissen dan noodzakelijk was![]()
Asmodian +1
Verhip, had ik toch die posts moeten nalezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die van PAL, PAL/SECAM en NTSC had ik gisteren al gesteld
Nee, dat doe ik maar niet. Neleos moest het hele weekend Beatles-vragen verzinnen voor MaJo... Ik denk zelfs dat Lienelien zaterdag-nacht is gewekt door de Beatles-vragen... Of het zou het Eisbär-gezang kunnen zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bwa... doe maar geen Beatles. MaJo is er toch niet
Origineel... Is goed, ik doe het!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Doe 's gek. Vertaal een songtekst ofzo.
Ik ben dr nogquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:26 schreef Asmodian het volgende:
Is er trouwens nog iemand present behalve Daf en ik?
quote:Liefde, liefde is een werkwoord
Liefde is een 'doen'-woord
Onbevreesd op m'n adem
Tedere impuls
Schudt me, maakt me lichter
Onbevreesd op m'n adem
So? Doe ik ook al jaren. Mede omdat er in de 55, de 66 en de 340 al een Renault-blok lag. En tegenwoordig rijd ik hydropneumatisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef SuzukiSwift het volgende:
Die japanse auto heeft alleen beetje last van een identiteitscrisis (rijd tegen woordig frans)
quote:Traan op het vuur
Onbevreesd op m'n adem.
Negen nacht van materie
Zwarten bloemen bloeien
Onbevreesd op m'n adem.
Zwarten bloemen bloeien
Onbevreesd op m'n adem.
Traan op het vuur
Onbevreesd op m'n...
Water is m'n oog.
Meest trouwe spiegel
Onbevreesd op m'n adem.
Traan op het vuur van een biecht
Onbevreesd op m'n adem.
Meest trouwe spiegel
Onbevreesd op m'n adem.
Traan op het vuur
Onbevreesd op m'n adem.
Een beetje strompelend
Een beetje strompelend
Jazekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet 't niet, Asmo. Heb je dit nummer gehoord op Lowlands ofzo?
Groot gelijk heb je!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef Supersheep het volgende:
Das een makkie
Massive Attack - Teardrop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |