quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Dat is die ontvoerde arts zonder grenzen toch?
Ja, die ene met die baard geloof ik... Ben niet zekerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef BwennieBren het volgende:
Dat is die ontvoerde arts zonder grenzen toch?
Definitief, of met de huidige stand?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nope. Topic 250 is de laatste.
Goed zo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:31 schreef erkel het volgende:
Villa BvD
Laatste topic voor reset. Punten blijven wel bewaard, maar er wordt met een nieuwe telling gestart. Da's wat ik heb begrepen, toch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Definitief, of met de huidige stand?
Over die voetbalwedstrijd bedoel je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:35 schreef BwennieBren het volgende:
Ben toch eigenlijk wel benieuwd wat die Arjan er dan over heeft gezegd
Ik heb je net gemaild, lieve mooie man.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:36 schreef Asmodian het volgende:
Heej iedereen - ben er maar heel efkens, maar wou toch ff hoi zeggen
Het is mij trouwens om het even wanneer we resetten. Ik heb op Lowlands ergens op een vroege, brakke ochtend 250 voorgesteld en de mensen om mij heen (Lienelien, Neleos en MaJo) vonden het goed klinken, maar dat voorstel was er alleen maar om een rond getal te hebben en omdat ik dacht dat de 200 lang en breed gepasseerd zou zijn. Het komt mij persoonlijk natuurlijk beter uit om zsm te resetten
Heej Daf en Stanley!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Laatste topic voor reset. Punten blijven wel bewaard, maar er wordt met een nieuwe telling gestart. Da's wat ik heb begrepen, toch.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Over die voetbalwedstrijd bedoel je?
Ja, heb het net gelezen, dank jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb je net gemaild, lieve mooie man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |