Ja dat is gaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ah
Joker: als je joker hebt, en je bent genomineerd, dan moet degene die de joker heeft iemand anders aanwijzen die dan ipv genomineerd staat
Dat is niet erg, dat is een voorrecht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef Wishjuh het volgende:
oww die laatste is erg... dan moet je dus iemand aanwijzen die dan genomineerd wordt... als je een joker inzet...
Ja okquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat is niet erg, dat is een voorrecht.
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...quote:
Maar dan wel graag in het openbaar, niet dat geheimzinnige.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De bewoner die een joker inzet moet een ander aanwijzen die in zijn of haar plaats genomineerd staat, leuk detail wel.
Jah... met Janine in huis is NIET iedereen even leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:45 schreef Zody het volgende:
Hilde vind dat iedereen even leuk is, hoe fout kan je het hebben
http://bb.nednu.nl/BBstream.zipquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hoe doe je dat opnemen, kan dat ook met videoclips. Staat dat ergens in een faq?
Ik vind die gast ook wel kewl... sociaal iemand ook...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...![]()
Prison Break? No wayquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef Provenio het volgende:
Ik vind de broers lijken op de broers uit die gevangenis serie, OZ ofzo
LOLOL we dachten hetzelfdequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Tijn kijkt rond wie hij zal gaan naaien
[afbeelding]
Ik vind het ook wel schattig.. hij is gewoon best onzeker en weet niet waar hij goed aan doet..quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen toch tegen hem heeft... hij gaf gisteren al aan dat hij neit zo geweldig is in zo'n spel... ik vind het wel schattig...![]()
Jij snapt mijquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ik vind die gast ook wel kewl... sociaal iemand ook...
Als iedereen genomineerd staat (dat is toch zo als de weekopdracht mislukt of zoiets?) dan kunnen ze wel zonder problemen die joker gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Weggegooid geld dus, want dat flikt toch niemand
Weer vals van BB, want dat hadden ze er vantevoren ook wel bij mogen zeggen. Maar nee, BB is harder dan ooit dit jaar.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:46 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar dan wel graag in het openbaar, niet dat geheimzinnige.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een ontzettende lul. Beetje jezelf in de slachtoffer rol plaatsen. Hij heeft dikke macht. Hij kan zichzelf van de bank af houden en een concurrent er op zetten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel schattig.. hij is gewoon best onzeker en weet niet waar hij goed aan doet..
Hij wil niemand kwetsen enzo![]()
Ja, lieferrrrrrrrrd, maar dan wel een klotespel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Het is gewoon een spel SCHAT..."
Ja, een spel waar Janine als eerste de poort uit mag....
Zou ze het dan nog een spel vinden?
quote:
Leuk overzicht, als streamer zit je er natuurlijk middenin. Ik kijk uit naar je volgende oordeel over een periode.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef Tissik het volgende:
Na een paar dagen streamen gaan je eerste indrukken toch wel verschuiven
Aanvankelijk vond ik Hilde een soort ma Tokkie. Maar nu vind ik het eigenlijk best een tof wijf!
Egbert vond ik eerst wel heel relaxed en ok, nu vind ik het een heel(!) enge machtswellustige gluiperd!
Tijn vond ik eerst macho, nu vind ik het een watje.
Milica vond ik een nietszeggende blonde doos, nu vind ik haar best heel lief en beschermend.
Marcia... ehm, daar vond ik niets van en dat is nog steeds zo.
Marcel vond ik eerst onzichtbaar, maar lijkt nu best wel ok te zijn als hij ff in beeld is.
Etienne vond ik eerst brrr en nu EEEK!
Rik is gewoon Rik, en zal dat vast ook blijven.
Janine leek me eerst een groot ego, nu lijkt ze me een onzeker meisje dat gepest wordt door dwangneurose en eetproblematiek.
De vrolijke zusjes leken me eerst oppervlakkig, maar lijken toch iets zwaars met zich mee te zeulen wat ergens diep verborgen ligt.
Semih leek me een symphatieke gozer, en lijkt me nu een vrouwenonderdrukker in de dop en erg dominant.
Micheline is lief en blijft lief.
Marlies is gewoon een mooi mens met lef.
Wat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
Camera 3!!!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde een capture maken en toen bukte ze net.. Damn
[afbeelding]
Och, ik vind het wel erg grappig zo...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Z'n broer Rik vind ik overigens irritant... maar dat kan ook komen omdat ik niet zo tegen dat homo gedoe kan... die stem en houding enzo.. kank niet zo goed tegen... als ik dat op straat zie kijk ik ook snel een andere kant op...
quote:
Ere wie ere toekomt, perfecte timing.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Deze smileywas meer op z'n plaats !
Was je echt precies op tijd of neem je alles gewoon op, op zo'n "moment"?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze smileywas meer op z'n plaats !
Waar ken je d`r van?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik riep het al eerder maar voor alle duidelijkheid nogm,aals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |