Precies.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef Neenetje het volgende:
Bij de postbank is dat geloof ik.. dan kan je kiezen tussen "Geld opnemen" "snel geld opnemen: 70 euro" en "Saldo opvragen".
Bij de Rabobank staat bij 'snel geld opnemen' altijd het laatst gepinde bedragquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:13 schreef NJ het volgende:
Waarschijnlijk kan de postbank een overzicht opvragen van de gepinde bedragen en sprong 70 euro eruit en hebben ze besloten er een snelkeuze van te maken.
Big Brother is watching youquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:18 schreef Joppy het volgende:
[..]
Bij de Rabobank staat bij 'snel geld opnemen' altijd het laatst gepinde bedrag
idd!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:18 schreef Joppy het volgende:
[..]
Bij de Rabobank staat bij 'snel geld opnemen' altijd het laatst gepinde bedrag
Bij de postbank moet je eerst je pin invoeren, daarna krijg je pas het keuzeschermpje van geld openemen, saldo opvragen etc.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:13 schreef ryan_atwood het volgende:
en hoezo is dat dan sneller? je zal toch eerst je pincode in moeten toetsen en daarna op die snelknop moeten drukken.
bij normale pinautomaten krijg je na je pincode toch ook meteen de keuze welk bedrag je wil pinnen?
Nee, dat is dus niet het geval. Ik heb nooit 70 euro gepind, en toch staat er altijd 70 euro.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:13 schreef NJ het volgende:
Waarschijnlijk kan de postbank een overzicht opvragen van de gepinde bedragen en sprong 70 euro eruit en hebben ze besloten er een snelkeuze van te maken.
Ja,als dat 1e scherm met die 3 keuzes nou gewoon verdwijnt en word vervangen door het scherm met verschillende standaard bedragen en 'saldo opvragen' en 'ander bedrag', dan heb je toch meer "Sneltoetsen" .Dat zou gemiddeld toch veel sneller zijn?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind die sneltoets ook een beetje nutteloos, als het nu een beetje afgestemd was op je pin gedrag (als je vaak 20 euro haalt, dat dat dan een keuze wordt) dan was het nog wel handig.
waarschijnlijk andere mensen wel heel veel, en hebben ze daarom die keuze gemaakt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet het geval. Ik heb nooit 70 euro gepind, en toch staat er altijd 70 euro.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:19 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Big Brother is watching you![]()
RIP![]()
Darwin award![]()
Talpa![]()
Verdonk![]()
Geenstijl![]()
Ja. Jij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:04 schreef TeringHenkie het volgende:
Iemand ooit zo gek geweest om dit te doen?
TS heeft gezopen. TS heeft geen geld meer dus gaat pinnen. Op t pinautomaatvenstertje staat Snel Bedrag opemen. Dat is in zijn geval, en ook in het mijne, 70 euro. Omdat hij zat is doet hij dat. De volgende dag heeft TS spijt dattie 70 euro heeft opgezopen.quote:
Ah een sukkel dus. Bedankt voor je uitleg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
TS heeft gezopen. TS heeft geen geld meer dus gaat pinnen. Op t pinautomaatvenstertje staat Snel Bedrag opemen. Dat is in zijn geval, en ook in het mijne, 70 euro. Omdat hij zat is doet hij dat. De volgende dag heeft TS spijt dattie 70 euro heeft opgezopen.
Psies als je uit wil gaan is 50 vaak net iets te weinig 100 maar wil je ook niet. EN belangrijjk! je krijgt niet alleen een briefje van 50, maar ook 1 van 20, of als je mazzel hebt 2x10, en met een 50je de tram oid betalen is vaak niet echt wenselijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:22 schreef DR878 het volgende:
Juist want mensen willen iets meer dan 50 maar toch niet 100 want 100 is al gauw veel en 50 is toch iets te weinig dus pakken ze maar 70 . LOGISCH TOCH![]()
Kijk, zó kan het ook!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:56 schreef MCH het volgende:
Bij de sns bank kan je instellen welk bedrag je als snel pinnen wilt hebben.
quote:
Dat zou bij de Rabobank wel zo zijn...quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:21 schreef BobbyB het volgende:
Vind die sneltoets ook een beetje nutteloos, als het nu een beetje afgestemd was op je pin gedrag (als je vaak 20 euro haalt, dat dat dan een keuze wordt) dan was het nog wel handig.
En als je nou eens 100 euro pind? Dan zou het zo zijn dat ie steeds het hoogste bedrag vast houd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat zou bij de Rabobank wel zo zijn...
Zij het niet dat er bij mij al een week of 4 ¤ 90,- staat terwijl ik dat maar één keer gepind heb![]()
69,95 was logischer geweest inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:06 schreef Shirley het volgende:
Maar waarom precies 70 eruo? Onlogisch bedrag.
Je kan geen centen pinnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
69,95 was logischer geweest inderdaad.
Denk dat er bedoeld werd dat bijvoorbeeld 50 logischer was geweest... weet niet waarom, maar dat denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden het er over dat precies 70 euro zo onlogisch was.
Dat is op dit moment helaas geen optiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als je nou eens 100 euro pind? Dan zou het zo zijn dat ie steeds het hoogste bedrag vast houd.
Geregistreerd op: zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:39quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:19 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Big Brother is watching you![]()
RIP![]()
Darwin award![]()
Talpa![]()
Verdonk![]()
Geenstijl![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:06 schreef SunChaser het volgende:
Bij de Rabobank onthoudt je PIN wat jje de vorige keer hebt opgenomen en dat bedrag staat dan onder je snel pinnen toets.
Het idee is er misschien wel maar het is niet zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat zou bij de Rabobank wel zo zijn...
Zij het niet dat er bij mij al een week of 4 ¤ 90,- staat terwijl ik dat maar één keer gepind heb![]()
Zoiets zal het wel zijn. Ik pin over t algemeen alleen 5 of 10 euro en er staat bij mij standaard 20 of 30 euro bij het snelpinnen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:13 schreef Serinde het volgende:
[..]
[..]
Het idee is er misschien wel maar het is niet zo
Nee, alleen bedragen vanaf 10 euro en daarna met stappen van 10 omhoog.quote:
Dacht ik ook maar m'n zusje heeft laatst wel ¤ 5,- kunnen pinnen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen bedragen vanaf 10 euro en daarna met stappen van 10 omhoog.
Dude, LEZEN. Ik schrijf dat het nog een keer foutgaat *als* ik lam ben. Niet dat het gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
TS heeft gezopen. TS heeft geen geld meer dus gaat pinnen. Op t pinautomaatvenstertje staat Snel Bedrag opemen. Dat is in zijn geval, en ook in het mijne, 70 euro. Omdat hij zat is doet hij dat. De volgende dag heeft TS spijt dattie 70 euro heeft opgezopen.
quote:
Ik ben al zo'n pauper die altijd maar 10 euro pintquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:35 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Zitten er ueberhaupt 5 euro-biljetten in pinapparaten? Nog nooit gezien.
edit: lama, ik ben al bijgelezen.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:53 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n pauper die altijd maar 10 euro pint![]()
Er kan geen bonnetje worden afgegeven, Wilt u doorgaan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:03 schreef Bron het volgende:
Er is geen bon beschikbaar, wilt u doorgaan. En dan automatisch nee drukken omdat je nooit een bon wil. Super irritant, maar volgens mij hebben ze dat alweer gefixed bij de postbank. Nu staat er geloof ik: Er is geen bon beschikbaar, wilt u stoppen?
Damn ik heb dat wel eens 3 keer achter elkaar fout gedaan.
Zo dat was even offtopic
Gaat u verder
Euh nee hoor. Mits aanwezig is het mogelijk om 5 euro biljetten te pinnen. Dat doe ik graag omdat ik geil op zoveel mogelijk briefjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen bedragen vanaf 10 euro en daarna met stappen van 10 omhoog.
Niet bij alle RABO's, maar bij sommige (zeker op plaatsen waar bv veel studenten komen) kan het wel. De enige plaatsen waar ik niet kan pinnen heb ik toch niet van die hoge bedragen nodig, want dat is dan de kantine of de snackbar ofzo. Werkt goed als zelfbescherming, want als ik meer in de portemonnee heb, gaat er ook meer op.quote:
Ik dacht altijd dat dat een fabeltje was. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je ergens 5 euro kon pinnen, maar blijkbaar kan het.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:35 schreef Furia het volgende:
[..]
Niet bij alle RABO's, maar bij sommige (zeker op plaatsen waar bv veel studenten komen) kan het wel. De enige plaatsen waar ik niet kan pinnen heb ik toch niet van die hoge bedragen nodig, want dat is dan de kantine of de snackbar ofzo. Werkt goed als zelfbescherming, want als ik meer in de portemonnee heb, gaat er ook meer op.
Kan de TS dat zelf niet nagaan ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:13 schreef NJ het volgende:
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:53 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n pauper die altijd maar 10 euro pint![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:51 schreef Sebash het volgende:
[..]
Ik dus ook.
En die moet ik dan weer ophalen bij bedrag invoeren (is dus weer 2 menu's verder drukken, RSI etc etc)
Ik zit echt serieus te denken om weg te gaan bij de postbank, die gasten zijn echt zo onlogisch...
Volgens mij hopen die gasten van de postbank dat jij zegt van hey! ik neem gelijk 20 (wel 1e keus in het standaart menu) op, dan koop ik gelijk ook dat en dat. (m.a.w. jouw AANZETTEN om meer geld uit te geven...) Nouw, mij krijgen ze niet kapot![]()
Misschien dat ik ze zelfs wel aanklaag voor het bijdragen aan het meer geld uitgeven dus mij meer geld uit de zakken willen kloppen ter bevordering van de economie waar de postbank alleen maar beter van word en ik pas over 20 jaar!
btw: Postbank![]()
Fortis, Rabo, Abn... overal... thans, in Almere, maar daar heb je ook wel watquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:05 schreef Serinde het volgende:
[..]
![]()
Ik kom zelden automaten tegen waar ¤ 10,- standaard tussen de bedragen staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |