we hebben nog even, er is hoopquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:00 schreef BMH het volgende:
M$ conference is dus ook geen reet aan :S
Staat die er al op, want mijn vriendin is daar helemaal lijp van!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:10 schreef SToRM81 het volgende:
Colonisten van Catan op Live Arcade![]()
Dat is wel een geinig spelletje![]()
Net aangekondigdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:28 schreef Gajes het volgende:
[..]
Staat die er al op, want mijn vriendin is daar helemaal lijp van!
Zal het es downloaden.. bordspel werd ik gaar van eerlijk gezegd.. straatje maken, graan verbouwen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:10 schreef SToRM81 het volgende:
Colonisten van Catan op Live Arcade![]()
Dat is wel een geinig spelletje![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
zomg, PES6 en FIFA next-gen exclusive voor 12 maanden op de Xbox 360.
Dat is wel HUGE. Zeker als dit ook in Japan het geval is![]()
Dat is zeker hugequote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
Daar heb je de d-pad voorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
.........
Alleen een hogere bet plaatsen is nogal lastig aangezien je snel te veel inzet...Dat slidertje werkt niet zo lekker.
.......
Idd, Fifa + Gta4 voor 360 = win in europaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is zeker huge
Dat is echt wel een klap voor de PS3 hoor
Ja, maar ik denk dat het alleen voor PES geldt en niet voor Winning Eleven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
Dat is niet huge... Niemand in japan heeft atm een next gen systeem... En pes spelen ze al 6 jaar op de PS2, dus 1 jaar meer zal ze ook wel niet uitmaken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:45 schreef Xrenity het volgende:
GTA 4 is niet exclusive.. de game kent enkel exclusive content op de 360.. Net als ongeveer iedere ubisoft game dat heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd, Fifa + Gta4 voor 360 = win in europa
Ik heb een 360 gekocht voornamelijk voor PES dus ik denk het wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is niet huge... Niemand in japan heeft atm een next gen systeem... En pes spelen ze al 6 jaar op de PS2, dus 1 jaar meer zal ze ook wel niet uitmaken.
Niemand zit er mee imo. Zijn er uberhaupt mensen die een PS3 van 600 euro kopen om er fifa op te spelen?![]()
Ben het wel met je eens. Het zal geen reet uitmaken, iedereen die een voetbalspel wil spelen heeft toch wel een PS2. Kopen ze hem toch lekker daarvoor?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is niet huge... Niemand in japan heeft atm een next gen systeem... En pes spelen ze al 6 jaar op de PS2, dus 1 jaar meer zal ze ook wel niet uitmaken.
Niemand zit er mee imo. Zijn er uberhaupt mensen die een PS3 van 600 euro kopen om er fifa op te spelen?![]()
[..]
GTA 4 is niet exclusive.. de game kent enkel exclusive content op de 360.. Net als ongeveer iedere ubisoft game dat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |