Weet ik, maar in 't begin irriteerde ik me d'r niet zo aan en dacht ik dat zo'n rotzooi toch niet lang uitgezonden zou worden. Maar ik had het helaas mis. Ik werd, na het lied zojuist nogmaals gehoord te hebben, zo pissig dat ik uit pure woede maar een topique op Fok! gepost heb.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef brood_korst het volgende:
Kom je nu pas onder je steen vandaan ??
Dat lied is al weer enkele weken oud
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef Everett het volgende:
Ik hou van mijn hoer
Ik hou van mijn neger
ze is de stront
Je weet
![]()
Ik hou van mijn hoer
Ik hou van mijn neger
ze is de stront
Je weet
![]()
Je moet het ook niet te ingewikkeld maken voor de TMF-kijkertjes hehquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef Everett het volgende:
Ik hou van mijn hoer
Ik hou van mijn neger
ze is de stront
Je weet
![]()
ja maar clips maken op maikuuul-niveau gaat me iets te verquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:25 schreef kwib het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te ingewikkeld maken voor de TMF-kijkertjes heh
Dat is het antwoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef Tuvai.net het volgende:
TMF
Ik hou van mijn hoer
Ik hou van mijn neger
ze is de stront
Je weet
![]()
Als dát je al schokeert moet je wat meer tv kijken.quote:
je lijkt wel een ouwe zak! jij zou in die Beateles tijd je kinderen nog binnen gehouden hebben, ga met je tijd mee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:16 schreef Tuvai.net het volgende:
Je weet wel, dat liedje van Busta Rhymes met als enige (en constant herhaalde) tekst/lyrics 'I love my bitch', 'I love my boy' en twintigduizend keer de woordjes 'yup, yup'. Hoe haalt zo'n rotzooi het überhaubt op grote zenders als TMF en The Box?Alleen omdat 't van Busta Rhymes is of wat?
![]()
Wat een ongelooflijk irritant kutlied in ieder geval.
Wie zijn de Beateles????quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je lijkt wel een ouwe zak! jij zou in die Beateles tijd je kinderen nog binnen gehouden hebben, ga met je tijd mee.
mja, ook nog Limburger, 2 keer ouwe zak .
die gasten die je oma neukte. en je moederquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:04 schreef Iamonlythemessenger het volgende:
[..]
Wie zijn de Beateles????
Het schokeert me niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:38 schreef Ricky_ het volgende:
Als dát je al schokeert moet je wat meer tv kijken.
je lijkt wel een meeloper! ga met je eigen mening mee in plaats van met wat hip is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef Killer_Mom het volgende:
je lijkt wel een ouwe zak! jij zou in die Beateles tijd je kinderen nog binnen gehouden hebben, ga met je tijd mee.
Ik hou van mijn hoer
Ik hou van mijn neger
ze is de stront
Je weet
![]()
Je bent klaarblijkelijk in de minderheid hier. Mwa, dat krijg je als je naar muziek luisterd die uit is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Kutmuziek is van alle tijden. Domme mensen die met een strak gezicht die kutmuziek durven te luisteren ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:59 schreef Chriz2k het volgende:
Busta is ''wack''.
Alles waarvan een plaat gemaakt wordt, is commercieel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:06 schreef AcidBurner het volgende:
MrSaso dude, commerciële crap is geen rap ok?![]()
ja, dat viel me meteen op, namaakersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef AdTheOne het volgende:
Komt die clip je niet bekend voor, iets van een film. Een half jaar geleden?
Mr and mrs Smith of iets wat daar op lijkt.
Ik hou van mijn hoer
Ik hou van mijn neger
ze is de stront
Je weet
![]()
Boehoe, het is commerciële rapquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:06 schreef AcidBurner het volgende:
MrSaso dude, commerciële crap is geen rap ok?![]()
En dat van de man die down is met G-Unitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Boehoe, het is commerciële rap. Die teringmongolen die zulke shit uitkramen zijn nog lomper dan gothics.
En je punt is..?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:28 schreef razzberry het volgende:
[..]
En dat van de man die down is met G-Unit![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat G-Unit ook commerciele stront is...
Het is inderdaad the shit.... maar het is dan ook tha bomb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat G-Unit ook commerciele stront is...
waar is jou chick dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:11 schreef Hatsjepsoet het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar wees gerust
Je hebt nu ook de versie 'I love my chick '![]()
Ik hou van mijn hoer
Ik hou van mijn neger
ze is de stront
Je weet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |