Het is dat ik donderdag avond moet werken, anders heb ik het zeker gedaanquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Quiestisia het volgende:
ik kan niet geweldig tekenen dus schrijf ik maar over fok, mn username, en mn vriend zn username neer
En toen was ie wegquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef MI55ILLE het volgende:
http://www.drawball.com/4uakaoq
aardig begin
lezen graag mensen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef TwyLight het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen, SPAAR JE INKT!! je hebt zoveel mogenlijk inkt nodig dus ga geen kleine tekeningetjes maken maar bewaar al je inkt tot donderdag avond zodat we een zo groot mogenlijk Fok! logo kunnen maken
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik overleg het even.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef -jos- het volgende:
Het is nu ook aangekondigd op de weblog: Help FOK! op Drawball.com
Nu nog op de Frontpage (donderdag 20:00 uur raad ik aan)
Ik denk dat ze met een tekenpen gemaakt zijn, niet met de muis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef jna het volgende:
Volgens mij kunnen sommige tekeningen echt niet "natuurlijk" zijn. Die moeten met een programma of iets anders erin zijn gezet want sommige kunnen echt niet.
Dom dus, dat is 20% verspiltquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Skorpija het volgende:
ik ben al begonnen met een grote "F", had er ongeveer 20% inkt voor nodig (wel zuinig aan gedaan).
[afbeelding]
1. We zouden wachten en niet allemaal zelf ergens willekeurig gaan beginnenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Skorpija het volgende:
ik ben al begonnen met een grote "F", had er ongeveer 20% inkt voor nodig (wel zuinig aan gedaan).
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |