zeg dat wel, gaaf dRopsfeest zeg, ik ben er woensdag ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:09 schreef tralalala het volgende:
Vette dropsfeest
waarvoor, TT?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:17 schreef arnold-d het volgende:
cool feest.. hopelijk is gerrit er ook weer![]()
en het is vlegeldag robert..heb al bericht gestuurd naar admin
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:28 schreef marinus_huissoon het volgende:
die dag kan je bier zuippen en kut roeppen leuk feest aleen s'avons is het leuk ander die dommen blagen met die dommen matjes en die rotzooi
een paar P's minder...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:28 schreef marinus_huissoon het volgende:
die dag kan je bier zuippen en kut roeppen leuk feest aleen s'avons is het leuk ander die dommen blagen met die dommen matjes en die rotzooi
ikke...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef FanNa het volgende:
Ik heb er weer zin in...
![]()
wie zijn er hier nog meer bennekommers?
marinus.. kan je aub ff normaal doen??...niet zo druk doen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:01 schreef marinus_huissoon het volgende:
jij zit tog altijd in de kroeg binnen![]()
![]()
uhm... had bennekom maar een kartcentrum..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Vitalogy het volgende:
Kent iemand Linda die in een kartcentrum werkt?
Ken alleen een bediende, die laura heet in Bennekom. Oude postkantoor geloof ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Vitalogy het volgende:
heideweek is ook in bennekom....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
De Heideweek is altijd in EDE!
En niet in Bennekom!
En de heidekoningin heet Calluna en niet Erica!![]()
oja... is het deze keer weer zoon dikke vette varke??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
De Heideweek is altijd in EDE!
En niet in Bennekom!
En de heidekoningin heet Calluna en niet Erica!![]()
Is ze 155 cm hoog toevallig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef Vitalogy het volgende:
Achterstraatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:51 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ikke...![]()
welke straat woon jij??ikke laarweg
[..]
Ach je Vlegeldag!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef arnold-d het volgende:
[..]
heideweek is ook in bennekom....![]()
en dit is vlegeldag![]()
Had je toen ook zo'n dom boerenpakje aan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:33 schreef erkel het volgende:
Woont familie van me daar...heb wel eens meegedaan met ringsteken, zat ik bij mijn oom op de tractor![]()
Jup, op naar volgend jaar, kijken hoelang ik dit topic elk jaar weer omhoog krijg @ vlegeldag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |