All I'm saying iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:13 schreef P-Style het volgende:
Ik denk gewoon dat Crysis erg specifiek voor een PC configutatie is gemaakt, dus voor een machine met DX10 hardware, véél geheugen en een hoge bandbreedte en er natuurlijk vanuitgaande dat het hele spel vanaf de HDD draait (nou krijgt de PS3 ook wel standaard een HDD, maar die zal hooguit voor caching gebruikt worden en niet voor volledige installs). En dat is dus letterlijk niet geschikt voor de PS3
Ik denk inderdaad ook dat de massale schaal van Crysis niet mogelijk is op de PS3 vanwege de bandbreedte en geheugenbeperkingen.
Nee, ik overschat Crytek zeker nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:14 schreef Diablos79 het volgende:
Misschien overschat jij Crytek wel. Ze hebben pas 1 spel op hun naam staan. En hoewel Far Cry goed was wil dat niet zeggen dat ze goed uit de voeten kunnen met alle platformen. En ze hebben zeker goede kwaliteiten maar dat hebben wel meerdere developers. Ik heb developers zovaak horen beweren dat iets niet kon en het later wel bleek te kunnen en zelfs beter. Het blijft verder gewoon afwachten wat deze generatie ons gaat brengen, maar de Xbox360 is pas een jaar uit en de PS3 nog niet eens en om dan al te gaan verklaren dat het niet kan vind ik gewoon wat voorbarig. Aangezien het wel een paar jaar duurt voordat developers zo'n console echt helemaal onder de knie hebben.
Klopt, maar de echte exclusives zijn altijd net wat beter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
En genoeg multi-platform games die er geweldig uitzien, zeker games die later pas geport zijn naar een ander platform.
O zo bedoel je..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:52 schreef Retuobak het volgende:
Resident Evil 4 vind ik echter toch wel best de mooiste Gamecube game, en die is toch echt multiplatform geworden
Ik had het dan ook over "developers die zich ècht in de console verdiepen waar ze voor developen" waar RE4 ook een voorbeeld van is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef Retuobak het volgende:
Nou ja, een port van Crysis zou sowieso niet tegelijkertijd komen dus ik neem aan dat dat het type multi-platform is waar we nu naar kijken.
Lezen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:11 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Scherpere PS1 graphics.. De PS2 graphics waren toch echt wel heel wat boven de PS1. Had je zeker ook spijt van je cube aangezien die niks betere graphics heeft dan de PS2. En in het Wii topic maar blijven roepen dat het allemaal om de gameplay draait en graphics niet (zo) belangrijk zijn..Maar wel zeuren dat de PS2 graphics scherpere PS1 graphics waren(wat niet waar is), terwijl de Wii onderhand dezelfde graphics heeft als de Cube
.
En als ik zo naar Heavenly Sword kijk zullen de (gameplay)graphics van MSG4 wel behoorlijk gelijk zijn aan die van trailers die ze nu tonen.
Bron: http://www.ps3party.nl/nieuws/item/25546/quote:DTS-HD Master Audio
De PS3 is weer iets van een upgrade ondergaan en zal DTS-HD Master Audio ondersteunen.
Bij een nieuwe vorm van gaming hoort natuurlijk een nieuwe vorm van geluid. Sony heeft ervoor gekozen haar PlayStation 3 uit te rusten met deze nieuwigheid op gebied van sounds. Voor meer informatie over deze functie verzoek ik jullie deze site te bezoeken.
Bron: http://www.ps3.net/newsboard/view.php?id=422quote:Rumor: Sony to Announce PlayStation 3 Production at TGS
When Kaz Hirai was interviewed by GameSpot over the week and said that the production of PlayStation 3's hasn't even started yet, and all that the producing companies are doing is getting the hardware ready to manufacture, it brought up the question of how will Sony be able to provide 2 million units for launch when they haven't even started producing yet?
According to a source I have who is currently in Germany and was at the Leipzig Games Convention talking to a Sony PR Representative, he told me that Sony will be announcing the start of the production of PS3's after their Keynote Speech at the Tokyo Game Show on September 22. Not only did the PR guy say that Sony will announce the production details at TGS, but also another big piece of information about the PS3 will be announced and cause fanboys and gamers to be talking about it until the launch.
Now that we have a good idea of when PS3's will finally get made, September 22, the big question is now, what is this secret announcement that Sony will make at TGS and will cause thousands and millions of gamers to explode and blap about on blog and websites. Wait until Sept. 22 and find out.
ik zei het toch: een roze PS3quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.ps3.net/newsboard/view.php?id=422
Ze zullen misschien wel wat aanpassingen gedaan hebben, die ze dan zullen toelichten denk ik zo...BD 4xquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef P-Style het volgende:
Wat heeft het nou voor zin om het publiek duidelijk te maken dat de PS3 in productie gaat?
BD 4x zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ze zullen misschien wel wat aanpassingen gedaan hebben, die ze dan zullen toelichten denk ik zo...BD 4x![]()
Je weet het nooit, al denk ik ook van niet. Maar er waren wel geruchten dat de PS3 misschien wel 4x BD-rom zou krijgen. Wat het ook is het maakt wel nieuwsgierig naar wat ze op de TGS gaan laten zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zal ook niet echt waarschijnlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |