Zachte "G" is toch leuk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Sssst Peter, straks hoort iedereen m'n accent
O, dus daarom heb je niets gezegdquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Sssst Peter, straks hoort iedereen m'n accent
Als het alleen de zachte G was wel ja....quote:
Welnee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
"elk slotje word bestreden in big brother" ... LOL![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Wanneer komt die heerlijke blogbanner weer? Die was zo handig, zo lekker breed boven het forum.
Zie je nou dat ik niet zo haatdragend ben, zelfs zónder die BB sokken heb ik reclame gemaaktquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:38 schreef rickmans het volgende:
voor flugel maak ik een uitzondering om te luisteren.
ik zie je ook het liefste zonder bb sokkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niet zo haatdragend ben, zelfs zónder die BB sokken heb ik reclame gemaakt![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:54 schreef Jappie het volgende:
***sttt jongens...engels praten...ze is terug****![]()
En dat ik dan gewoon ga zitten blozenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
she wasn't that bad... was she?
Ik heb wél de nieuwe slogan van de blog verzonnen zo even in het voorbijgaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef rickmans het volgende:
[..]
ik zie je ook het liefste zonder bb sokken.
jij en day sowieso. Misschien nu een voorbeeldje, kunnen we het verwerken in de banner boven dit forum.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb wél de nieuwe slogan van de blog verzonnen zo even in het voorbijgaan
"Maar wij hebben TIETEN!!"
Is dat de letterlijke vertaling van 'flugel was geweldig" ...?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
she wasn't that bad... was she?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dat de letterlijke vertaling van 'flugel was geweldig" ...?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb wél de nieuwe slogan van de blog verzonnen zo even in het voorbijgaan
"Maar wij hebben TIETEN!!"
Hoeveel pageviews had de BBlog eigenlijk vorig jaar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef rickmans het volgende:
[..]
jij en day sowieso. Misschien nu een voorbeeldje, kunnen we het verwerken in de banner boven dit forum.
En jij denkt dat het dan wél ineens duidelijk is?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:05 schreef Jappie het volgende:
Die radioidingus moet jou of flugs nog ff terug uitnodigen zodat jullie nog ff het exacte verschil tussen SC en COS uit kunnen leggen.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |