quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Groenendijk moet zijn *** houden en blij zijn dat ie trainer bij Ajax is...
In het bericht staat dat hij liever niet op de tribune plaats wilt nemen, om op die manier de wedstrijd te overzien.quote:
Spijkerman is niet blij ermee. Over Groenendijk wordt niks gezegd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Groenendijk moet zijn *** houden en blij zijn dat ie trainer bij Ajax is...
Spijkerman ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef Urquhart het volgende:
In het bericht staat dat hij liever niet op de tribune plaats wilt nemen, om op die manier de wedstrijd te overzien.
Niet per sé:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat we met de punt naar voren spelen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:47 schreef Gelderland het volgende:
Davids Gravesen was de ideale man geweest, die Ten Cate zocht, maar die wilde Ajax niet.... tja, zijn weinig andere mogelijkheden over denk ik... op korte termijn, want transfer-markt sluit volgende week denk ik....
Die kregen we al bij onze SCC. Moet je ze hebben dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie vandaag een brief gehad van ajax, dat je 5000 superpingels punten heb gewonnen ?
Ja daar waren we ondertussen al achterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:02 schreef denthemen het volgende:
edgar komt niet, die zit goed in London
ja precies vanaf tribune heb je meer overzichtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Het idee van HtC over op de tribune plaatsnemen is zo gek nog niet.
Rob Witsche doet dat bij het NL-elftal ook al en staat de hele wedstrijd via een oortje in contact met de andere assistent-trainer op de bank.
Die schijnt al rond te zijn met Ajax maar ik mag mijnbron niet prijs gevenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De Spurs staan op het punt om Aldo Duscher te contracteren, een verdedigende middenvelder. Is Edgar Davids al gesignaleerd in Amsterdam?
Echt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die schijnt al rond te zijn met Ajax maar ik mag mijnbron niet prijs geven![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah please, vertel...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]! Blij dat die fase voorbij is zeg.
Steef natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
![]()
terwijl jij het als eerst zouw wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:25 schreef denthemen het volgende:
wat een gezeik toen ja met mensen die wisten te melden dat het rond was..
Als het rond was had ik het wel eerder geweten ja dan menig hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
terwijl jij het als eerst zouw weten![]()
nog bedankt voor die vele smsjes zondagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als het rond was had ik het wel eerder geweten ja dan menig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |