Shit he, zelfs Schilder is volgens de Hamburger Bild in beeld daar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef koningdavid het volgende:
Op het HSV forum zien ze de Ajacieden wel graag komen in ieder geval:
http://forum.hsv.de/viewforum.php?f=22
Er wordt gepraat over Babel, Heitinga, Schilder, Urby, Maduro....
Man de helft van het succesteam van AZ kwam uit de Ajax jeugd dus ze hebben weinig te klagen.quote:
Ach, zelfs kwa opleiden kan AZ ons niet pakken. En HSV is wel degelijk kleiner dan Ajax, en dan gooi ik het niet eens op de gevoelsmatige tour. De enige reden waarom Vaart en de Jong naar HSV toe gingen, is simpelweg omdat deze twee spelers het gezien hadden bij Ajax, en sowieso weg wilden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat staat los van de argumentatie dat je je eigen spelers moet opleiden. Bovendien, als HSV het geld heeft spelers van Ajax te kopen, kan je je afvragen of HSV wel kleiner is dan Ajax. Tenzij je het op de gevoelsmatige tour gooit, waarbij je zegt dat 'Ajax qua historie etc etc een grote club dan HSV is'. Helaas is de gevoelsmatigheid in dit soort zaken niet van belang; keiharde euro's zijn dat wel.
Gevoelsmatig zeg ik ook dat Ajax groter is dan HSV, maar tweede worden in de Duitse competitie is wel iets moeilijker dan 2e in de Nederlandse.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ach, zelfs kwa opleiden kan AZ ons niet pakken. En HSV is wel degelijk kleiner dan Ajax, en dan gooi ik het niet eens op de gevoelsmatige tour. De enige reden waarom Vaart en de Jong naar HSV toe gingen, is simpelweg omdat deze twee spelers het gezien hadden bij Ajax, en sowieso weg wilden.
HSV mocht willen dat ze een team kunnen opstellen zoals Ajax die nu heeft....bv. een speler als Gabri is naar Ajax gegaan vanwege de omvang van de club
ze werden 3e.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zeg ik ook dat Ajax groter is dan HSV, maar tweede worden in de Duitse competitie is wel iets moeilijker dan 2e in de Nederlandse.
Exact waar ik op hooptequote:Vervangt Roger Maduro op het middenveld?
Volgens het Algemeen Dagblad bestaat de mogelijkheid dat de Spanjaard Roger maduro vervangt op het middenveld. Ten Cate zou niet tevreden zijn over het baltempo van het middenveld en de rol van Maduro in het duel tegen RKC Waalwijk.
quote:Ten Cate hoopt nog steeds op 'type Gabri'
Ajax-coach Henk ten Cate laat in de Kick Off van het afgelopen weekeinde nogmaals weten dat hij zijn selectie graag nog wil versterken met een ervaren middenvelder. Technisch directeur Martin van Geel gaf al meerdere malen aan dat de selectie rond is, maar het liefst zou zijn trainer nog één speler aantrekken.
Henk ten Cate: 'Dit is een goede selectie' "Ik wil nog wel een type Gabri", aldus Ten Cate in het clubblad. "Die heeft gif in zijn lijf, veel diepgang in zijn spel en is een echte aanjager. Een speler die Ajax gemist heeft in het verleden. Hopelijk gaan we dit seizoen heel veel wedstrijden spelen en dat kan Gabri nooit allemaal in zijn eentje."
Toch is de oefenmeester tevreden over de kwaliteit van zijn spelersgroep. "Dit is een goede selectie. De spelers doen niet of nauwelijks voor elkaar onder. Het moment en de vorm van de dag bepalen of je speelt. Iedereen krijgt in ieder geval zijn kansen. Er zal felle onderlinge concurrentie zijn en dat is ook goed. Een speler die weet dat hij altijd speelt, slaapt in. Je moet ervoor knokken, dan ontwikkel je door. Ik zeg altijd dat de spelers zichzelf opstellen."
Het liefst zou elke trainer maanden de tijd hebben om zijn team te optimaliseren, maar Ten Cate weet dat die tijd er bij Ajax niet is. "We leven in een wereld die snel gaat en waarin je beoordeeld wordt op de resultaten. We hebben derhalve niet veel tijd. Zouden we ook niet moeten willen. Ik ben geen opbouwtrainer, ik ben een prestatietrainer. Het is wedstrijdsport op het hoogste niveau; er moeten resultaten geboekt worden. Je kan natuurlijk niet in één keer van nul naar honderd gaan, daar is wel een periode voor nodig. Maar het mag niet te lang duren."
quote:Spijkerman of Groenendijk tijdens wedstrijd op tribune
Ajax' assistent-trainer Hennie Spijkerman Ajax-trainer Henk ten Cate laat één van zijn twee assistent-trainers tijdens een wedstrijd op de tribune plaatsnemen. In concreto heeft dat tot gevolg dat ofwel Hennie Spijkerman ofwel Alfons Groenendijk tijdens een wedstrijd naast de hoofdcoach plaatsneemt op de trainersbank. Dit maakte Spijkerman maandagavond bekend in het AT5-programma FC Godenzonen.
De gedachte achter het idee is dat de assistent die op de tribune plaatsneemt een ander beeld kan hebben van de wedstrijd dan vanaf de bank. Spijkerman gaf maandag openlijk aan moeite te hebben met de nieuwe regel. De oud-trainer van FC Zwolle liet doorschemeren dat hij het niet helemaal eens is met Ten Cate en dat hij tijdens een wedstrijd het liefst op de trainersbank zit.
Woehoewquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:23 schreef piertje2 het volgende:
YES BEN TOCH NOG VRIJ MORGENZO FF KAARTJES HALEN
Goed punt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
De selectie was compleet, dus moeten er ook geen mensen meer weggaan lijkt me.
Laat HSV eerst maar eens bewijzen of ze structureel weer mee kunnen doen om de titel, of dat dit gewoon een uitschieter was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zeg ik ook dat Ajax groter is dan HSV, maar tweede worden in de Duitse competitie is wel iets moeilijker dan 2e in de Nederlandse.
De enige argumentatie waarom HSV niet bij Ajax zou mogen 'winkelen' is omdat dat simpelweg kut aanvoelt. En inderdaad, dat doet het ook. Maar that's life en - vooral - het klimaat van de zakelijkheid die je tegenwoordig in het voetbal ziet. Los van het feit dat ik niet geloof dat Ajax ook maar wilt onderhandelen over de genoemde spelers, zou het niet slim zijn. Laat die spelers bij ons groeien, dan zijn ze straks nog meer waard.
Hoeveel waarde kun je nou werkelijk hechten aan zulke uitspraken...?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef HeatWave het volgende:
De selectie was compleet, dus moeten er ook geen mensen meer weggaan lijkt me.
De Spurs staan op het punt om Aldo Duscher te contracteren, een verdedigende middenvelder. Is Edgar Davids al gesignaleerd in Amsterdam?quote:Henk ten Cate: 'Dit is een goede selectie' "Ik wil nog wel een type Gabri", aldus Ten Cate in het clubblad. "Die heeft gif in zijn lijf, veel diepgang in zijn spel en is een echte aanjager. Een speler die Ajax gemist heeft in het verleden. Hopelijk gaan we dit seizoen heel veel wedstrijden spelen en dat kan Gabri nooit allemaal in zijn eentje."
hoezo? omdat ik zo reageer? Mag hem gewoon nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Och och, het is weer grote pauze natuurlijk.
Dat zou dus betekenen dat we met de punt naar voren spelen.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De Spurs staan op het punt om Aldo Duscher te contracteren, een verdedigende middenvelder. Is Edgar Davids al gesignaleerd in Amsterdam?
Zo leek het zondag eigenlijk al te gaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat we met de punt naar voren spelen.
Waarom? We hebben veel aan Van Geel te danken hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:28 schreef piertje2 het volgende:
[..]
hoezo? omdat ik zo reageer? Mag hem gewoon niet
Die kop staat me nie aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom? We hebben veel aan Van Geel te danken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |