abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41055704
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik las je eerste stukje verkeerd . Maar mijn reactie is dan nog steeds van toepassing; alleen even de namen van oa Babel en Urby vervangen door die van Heitinga en Sneijder. Notabene Sneijder zelf ontkracht jouw veronderstelling dat die spelers ervaren (genoeg) zijn. Like I said, een echt ervaren speler hoeft niet te zeggen dat er een last van zijn schouders valt.
Ze zijn niet ervaren genoeg om een team te leiden en op sleeptouw te nemen. Ze stralen nog geen absolute onoverwinnelijkheid uit. VDV bij HSV als aanvoerder is ook niet veel; een creative jonge speler als leider van een team werkt niet goed. Al zal Huntelaar het misschien wel kunnen; die heeft wel net dat beetje extra uitstraling waar je als tegenstander toch net wat minder vrolijk van wordt.

Maar ze zijn wel ervaren genoeg om te kunnen spelen op hoger niveau; zeker nu een deel van de last op de schouders van Gabri en Stam valt. Dat is mijn punt.
quote:
Overigens ben ik het verder wel met je eens dat de mix zo ok is. Hoewel ik er eigenlijk nog wel een meer ervaren speler bij wil. Nu heb je eigenlijk alleen Gabri en Stam. Perez is alleen AZ gewend; dat is niet genoeg ervaring, imho.
Perez heeft er 14 jaar profvoetbal opzitten, plus een interlandcarriere en een succesvolle Europese campagne. Die kan wel dat extra's brengen hoor.
pi_41055716
Ten Cate wilde trouwens toch ook nog een versterking?
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_41055719
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef Nega het volgende:
Klopt Roeni3. Ik denk eigenlijk toch wel dat je nog een ervaren speler moet hebben die de aanval kan versterken, en dan niet een Charisteas ofzo, maar iemand die goed snapt hoe de aanval in elkaar zit. En dus ook een goede aanval kan leiden. Een aanvallende middenvelder. En Perez is dat dus niet, hoewel ik wel blij met hem ben.
Het probleem is, vind ik, alleen dat de aanvalslinie van Ajax al uit achterlijk veel spelers bestaat. Om er dan nog een aanvaller bij te halen... Vooral in de verdediging zou een extra kracht niet erg zijn, denk ik. Grygera gaat binnenkort weg, dan hou je alleen Stam over. Als die wegvalt, door een blessure bijvoorbeeld, hou je spelers over die - vrees ik - bij grote druk knappen. Heitinga, Ogararu, Vermaelen en Urby zijn nog te onervaren om Ajax door moeilijke, zo niet loodzware (Champions League-)wedstrijden te slepen.
pi_41055787
De aanval is wel de laatste plaats waar we versterking nodig hebben. Verdedigend zit het wel goed inelkaar, zeker wanneer Grygera blijft. Vermaelen en Heitinga hebben al een paar redelijke wedstrijden gespeeld, sterk in de duels. Ogararu heeft nog wel wat tijd nodig.

Het enige waar ik bang voor ben is Sneijder en Maduro; Maduro krijgt dit seizoen toch weer een inzinking ben ik bang.
pi_41055824
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef Nega het volgende:
Ten Cate wilde trouwens toch ook nog een versterking?
Ja, maar volgens Van Geel is de selectie rond.
pi_41055891
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja, maar volgens Van Geel is de selectie rond.
niet als Zdeněk weggaat.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:38:59 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41056361
quote:
'HSV wil opnieuw Ajacieden'
Geschreven door Matthias Frankema op dinsdag, 22 augustus om 11:21

De Duitse krant Die Welt meldt dat tijdens de wedstrijd van Ajax tegen RKC Waalwijk een delegatie van Hamburger SV op de tribune heeft gezeten. Afgelopen zondag bekeek zij naar verluid Urby Emanuelson, Johnny Heitinga en Ryan Babel.

Trainer Thomas Doll heeft tegenover het dagblad verklaard dat hij in Heitinga niet de opvolger ziet van de naar Chelsea vertrokken Khalid Bouhlarouz. Waarom de delegatie dan wel in de Arena was, werd vervolgens niet duidelijk. Wat echter wel zeker is, is dat er een miljoenenbudget is ontstaan na het vertrek van Bouhlarouz en mogelijk nog kan worden vergroot bij plaatsing voor de Champions League. Vanavond wordt in de uitwedstrijd tegen Osasuna uitgemaakt wie zich kwalificeert voor dit miljoenenbal.

Bij HSV spelen op dit moment nog twee Nederlanders, namelijk Nigel de Jong en Rafael van der Vaart. Met hen in de gelederen speelde HSV de eerste twee wedstrijden in de Bundesliga gelijk. Er zal duidelijk versterking moeten komen om de prestaties van de club te stimuleren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41056385
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Leidt zelf eens spelers op
pi_41056407
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
2 woorden: ophoeren moffen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41056419
Urby, Johnny en Ryan zijn NIET te koop.
pi_41056620
Ik vind het mateloos irritant als zo'n flutclubje de illusie heeft dat het basisspelers van Ajax zomaar kan overnemen
(De Jong en vd Vaart wilden sowieso weg, da's een ander verhaal)
pi_41056688
idd, HSV heeft nu wel genoeg Ajacieden... optyften... Urby en Ryan blijven sowieso nog 2-3 jaar

En Jhonny zit hier ook op z'n plaats
Haleloeja
pi_41056785
HSV kan de kanker krijgen. Stinkmoffen. Leidt zelf spelers op. Amateurtjes.
pi_41056866
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:39 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Leidt zelf eens spelers op
Dat zei AZ ook.
pi_41056882
Ik geloof niet dat Urby, Ryan of Johnny op dit moment naar HSV zouden willen, laat staan dat Ajax bereid zou zijn ze te verkopen.

Ga maar verder zoeken HSV
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41056885
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat zei AZ ook.
Toen ze Willem II leeg kochten?
pi_41056896
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Nashje het volgende:
Anders doe je niet zo overhyped met je woordkeus?
pi_41056920
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Toen ze Willem II leeg kochten?
Ik zal het anders formuleren: wij vonden toendertijd ook dat AZ niet zo moest zeiken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:57:45 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41056936
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Nashje het volgende:
Je lijkt wel een rotterdommer met je gekanker man.
Met zo'n ziekte moet je niet spotten.

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41056941
Als je Heitinga voor een gigantisch bedrag van de hand kan doen..... Dan zou ik het persoonlijk wel weten. Urby en Ryan niet natuurlijk.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_41056969
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je lijkt wel een rotterdommer met je gekanker man.
Met zo'n ziekte moet je niet spotten.

Jank niet.
pi_41057004
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik zal het anders formuleren: wij vonden toendertijd ook dat AZ niet zo moest zeiken.
Je moet wel je plek weten.
Ajax > AZ
Ajax > HSV, en niet andersom.
pi_41057023
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jank niet.
Doe es ff normaal.
pi_41057090
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:00 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Je moet wel je plek weten.
Ajax > AZ
Ajax > HSV, en niet andersom.
Dat staat los van de argumentatie dat je je eigen spelers moet opleiden. Bovendien, als HSV het geld heeft spelers van Ajax te kopen, kan je je afvragen of HSV wel kleiner is dan Ajax. Tenzij je het op de gevoelsmatige tour gooit, waarbij je zegt dat 'Ajax qua historie etc etc een grote club dan HSV is'. Helaas is de gevoelsmatigheid in dit soort zaken niet van belang; keiharde euro's zijn dat wel.
pi_41057174
Op het HSV forum zien ze de Ajacieden wel graag komen in ieder geval:
http://forum.hsv.de/viewforum.php?f=22

Er wordt gepraat over Babel, Heitinga, Schilder, Urby, Maduro....
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')