Dat denk ik ook. Ik ga nu niet omdat die vriend met wie ik zou gaan niet kon opeens en dan spaar ik liever door voor de groepsfase waar ik ook gewoon naartoe zou gaan zonder vrienden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met de belachelijke prijzen (zeker vergeleken met vorig jaar, en dat trieste verhaal maakt het alleen maar erger) en de daar bijhorende angst voor een stuk duurdere passe-partouts voor de groepsfase waardoor mensen gaan sparen aangezien we toch al bijna door zijn.
Of roep ik nu iets heel geks?
De komende rondes worden alleen nog maar veel duurder, waarom zou je die liever pakken dan? Nu kun je juist nog redelijk goedkoop heen. Vorig jaar was trouwens ook al zo leeg tijdens de kwalificatiewedstrijd, dus het is gewoon een kut argument.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met de belachelijke prijzen (zeker vergeleken met vorig jaar, en dat trieste verhaal maakt het alleen maar erger) en de daar bijhorende angst voor een stuk duurdere passe-partouts voor de groepsfase waardoor mensen gaan sparen aangezien we toch al bijna door zijn.
Of roep ik nu iets heel geks?
Omdat het zo is, althans zo stond het ervoor vanochtend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef piertje2 het volgende:
hoe weet je dat er pas 30000 zijn verkocht?
BLIJF POSITIEFquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
De komende rondes worden alleen nog maar veel duurder, waarom zou je die liever pakken dan? Nu kun je juist nog redelijk goedkoop heen. Vorig jaar was trouwens ook al zo leeg tijdens de kwalificatiewedstrijd, dus het is gewoon een kut argument.
Wanneer de echte CL begint heeft iedereen opeens wel weer geld tot aan de finale (wanneer we die ooit halen)
Als de wedstrijd tegen Kopenhagen nog echt spannend was zou het wel voller zitten. Nu is is er meer iets van: "we gaan toch wel door"quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
De komende rondes worden alleen nog maar veel duurder, waarom zou je die liever pakken dan? Nu kun je juist nog redelijk goedkoop heen. Vorig jaar was trouwens ook al zo leeg tijdens de kwalificatiewedstrijd, dus het is gewoon een kut argument.
Wanneer de echte CL begint heeft iedereen opeens wel weer geld tot aan de finale (wanneer we die ooit halen)
[..]
Omdat het zo is, althans zo stond het ervoor vanochtend.
Ik zou de komende rondes veel liever pakken omdat dat waarschijnlijk veel leukere wedstrijden zijn, het is nu toch al beslist. En vorig jaar waren er iets van 40.000 man dus dat is wel ff wat meer, maar nog steeds redelijk leegjes inderdaad, zijn ook nog wel redelijk wat mensen op vakantie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
[..]
Omdat het zo is, althans zo stond het ervoor vanochtend.
Inderdaad, het ging al zo langzaam dacht ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Opvallend weinig kakkerlakkies in de Ajax topics sinds gisteren.
Was dat een lokroep?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor. Bovendien zijn het succesrelnichten. Die zien we voorlopig dus niet meer.quote:
Het is pas 2-1 hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Als de wedstrijd tegen Kopenhagen nog echt spannend was zou het wel voller zitten. Nu is is er meer iets van: "we gaan toch wel door"
Inderdaad, die zien we pas weer als ze gelijk staan met Ajax of als Ajax verloren heeft..quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor. Bovendien zijn het succesrelnichten. Die zien we voorlopig dus niet meer.
Tsja, het scheelt natuurlijk al enorm dat DK voorlopig uit de roulatie is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat was de directe aanleiding opeensquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef denthemen het volgende:
jup
Kut hequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef patrickt37 het volgende:
AT5 heeft hier geen beeld. En FcGodenzonen begint nu net.![]()
![]()
![]()
Volgens mij had hij wéér een opmerking gemaakt over joden en de 2e wereldoorlog of zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat was de directe aanleiding opeensAangezien meneer daarvoor oneindig veel krediet leek te hebben?
Ik hoop het maar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef Black-Death het volgende:
Dat die gast nu eens permanent gebanned wordt. Wat een onzin is dat steeds dat ie terug mag komen...
Maar goed, Huntelaar gaat weer knallen woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |