Wat is de bron daarvan? Op skysports staat het bijvoorbeeld een stuk anders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog een gevalletje Maxwell dus...
[..]
Jij voelt je terecht aangesproken en ik vind dit ook een debiele reactie:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waar zie jij debiele reacties dan?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:29 schreef Lennox het volgende:
Op de tribune die Grygera. We zijn natuurlijk geen filantropische instelling.
wat is er debiel aan : nog een gevalletje maxwell dus? Die riep toch ook dat hij zijn contract uit zou dienen en niet wilde verlengen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Jij voelt je terecht aangesproken en ik vind dit ook een debiele reactie:
[..]
sport.fok.nl, deeplink zal ik even zoeken...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Wat is de bron daarvan? Op skysports staat het bijvoorbeeld een stuk anders.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=411357&CPID=8&clid=6&lid=2&title=Grygera+plays+down+Spurs+link
True true..quote:
Natuurlijk mag je mening verkondigen, graag zelfs.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef Lennox het volgende:
Dat is mijn mening. Wel hier een paar jaar ballen en als je verkocht kan worden voor een leuk bedrag ineens niet naar de premier league willen. En op een forum mag je volgens mij je mening verkondigen, net als jij dat ook mag.
Die smilie achter die zin was niet voor niks toch...?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat is er debiel aan : nog een gevalletje maxwell dus? Die riep toch ook dat hij zijn contract uit zou dienen en niet wilde verlengen?
Natuurlijk zijn er wel clubs die dat geld nu al voor Grygera neer willen leggen. Dat zijn de clubs die er zeker van willen zijn dat hij naar hun komt. Als Grygera transfervrij bij Ajax wegloopt, kan hij namelijk uit veel meer clubs kiezen omdat hij geen drol meer kost. Daarom is het voor veel clubs wel degelijk een optie een speler met een 1-jarig contract vroegtijdig over te nemen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef Pritt het volgende:
Grygera is een hartstikke goede verdediger dus ik zie niet in waarom hij zo nodig verkocht moet worden. Clubs zijn echt niet dom dat ze miljoenen gaan betalen voor een 1jarig contract. Ook vorig jaar heeft hij belangrijke goals gemaakt. Hieruit blijkt dat hij ook niet zo nodig bij Ajax weghoeft dus wel het nogsteeds naar zijn zin heeft, alleen maar top.
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:53 schreef BoNi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je mening verkondigen, graag zelfs.
Maar ik snap niet dat je iemand naar de tribune zou willen verbannen alleen omdat hij niet voor de eerste de beste club wil kiezen. Het is zijn goed recht om niet akkoord te gaan met iedere aanbieding die zich voort doet. Het contract loopt nog een jaar en je hebt dus geen enkel recht om hem dan niet meer te gebruiken als hij beslist zijn contract uit te dienen. Daarnaast heeft Grygera altijd goed gepresteerd en nooit geklaagd.
Als Grygera een bepaald doel/ een bepaalde club voor ogen heeft en dit graag wil verwezenlijken door nog een jaar bij Ajax te blijven vind ik dat persoonlijk geen enkel probleem.
Heeft toch kenbaar gemaakt dat hij het niet meer naar zijn zin heeft op de bank?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:08 schreef Pritt het volgende:
Grygera is een hartstikke goede verdediger dus ik zie niet in waarom hij zo nodig verkocht moet worden. Clubs zijn echt niet dom dat ze miljoenen gaan betalen voor een 1jarig contract. Ook vorig jaar heeft hij belangrijke goals gemaakt. Hieruit blijkt dat hij ook niet zo nodig bij Ajax weghoeft dus wel het nogsteeds naar zijn zin heeft, alleen maar top.
Wie wel?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Heeft toch kenbaar gemaakt dat hij het niet meer naar zijn zin heeft op de bank?![]()
2 stuiversquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:26 schreef denthemen het volgende:
hoeveel krijgen wij nou van Utrecht ivm Tiendalli? Die komt toch bij ajax vandaan?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is toch bijna het halve transferbudget van feyenoord![]()
Waarop doelde de verslaggever van AT5 in je sig?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is toch bijna het halve transferbudget van feyenoord![]()
Uitspraak van een tijdje geleden, was op het bordes op het leidseplein de dag na het behalen van de Amstelcupquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarop doelde de verslaggever van AT5 in je sig?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
hij is genezen
DWIGHT TIENDALLI WORDT FEYENOORDER
feyenoord.nlquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Dat jullie maar veel plezier van hem mogen hebben.
En oh ja, een bron zou wel oke zijn.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:05 schreef Nashje het volgende:
Jammer. Ik mocht 'm altijd op de een of andere manier wel.
Nu dus niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |