autoquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:21 schreef Kindervriend het volgende:
Maar Dribbel_ deed verder wel aardig?
Gothic alert!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Weepingwillow het volgende:
Pff, wat is er mis met alto's dan? Kijk eerst naar jezelf dan, snotneus.
leer lezenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Weepingwillow het volgende:
Pff, wat is er mis met alto's dan? Kijk eerst naar jezelf dan, snotneus.
LE-ZEN. Er staat precies waarom de TS dat vindtquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef Weepingwillow het volgende:
Ik ben geen gothic, draag gewoon normale kleding. Maar wat is er anders aan mensen met een alternatieve muzieksmaak en kledingstijl? Pff, hoe je jezelf kunt verlagen...
Dit vindt hij/zij er anders aan.quote:Allemaal onverzorgd haar en onder de pukkels.. en dan die kleren En ze liepen ook nog zwaar voor lul met hun debiele grote 'rugtassen'
In principe is daar niks mis mee, mits ze zich wassen en er niet bijlopen als vrijwillige zwervers. En ga eens een keer naar de kapper ofzo, kan geen kwaad hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:31 schreef Weepingwillow het volgende:
Ik ben geen gothic, draag gewoon normale kleding. Maar wat is er anders aan mensen met een alternatieve muzieksmaak en kledingstijl? Pff, hoe je jezelf kunt verlagen...
Jij weet de mensen wel stil te krijgen met je woorden hè.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:33 schreef Weepingwillow het volgende:
Kutkneusjes
zadel alert!quote:
Blijf je me nu overal achtervolgen met dezelfde 'grap'?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |