Als ik eerlijk ben kan ik de discussie niet meer volgen. Gaat het je er nou om dat de instanties slecht omgaan met de veiligheids risico achteraf met asbest etc. Of gaat het je nog steeds om de theorie dat de gebouwen in zo'n slechte staat waren dat ze via deze truuk er even makkelijk van afkwamen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:17 schreef Resonancer het volgende:
Daar wil ik wel 's wat meer over weten.
Dat gevoel heb ik bij meer 9-11 topicsquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef haaahaha het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom dit topic in TRU moet staan. Is dit niet eerder een NWS topic?
TRU is geen US-BASH forum.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Resonancer het volgende:
De essentiele TRU vraag is i.m.o: volgens het witte huis was het veilig, maar was het dat ook?
En wederom hartelijk dank voor deze bijzonder nuttige bijdrage, met 'n engels woord erinquote:Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef haaahaha het volgende:
TRU is geen US-BASH forum.
lol, hiermee laat je wat mij betreft echt zien dat je het 1 en ander niet correct op het netvlies hebt. Niet zozeer om van mij uit een hand boven het hoofd van de us te houden, maar eerder om aan te geven dat irak etc niet zo slachtofferig zijn als jij ze wil laten overkomen.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Resonancer het volgende:
De U.S./Irak/Afghanistan/ zijn het slachtoffer van de roversbende/oorlogsmisdadigers die zich nu US. govt noemt.
Jouw (NATTE FLAMOES die het PNAC niet leest) mening zal me worst zijn,quote:Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, hiermee laat je wat mij betreft echt zien dat je het 1 en ander niet correct op het netvlies hebt. Niet zozeer om van mij uit een hand boven het hoofd van de us te houden, maar eerder om aan te geven dat irak etc niet zo slachtofferig zijn als jij ze wil laten overkomen.
Gelukkig hebben we de US die de werelddemocratie verdedigtquote:Op woensdag 6 september 2006 12:57 schreef haaahaha het volgende:
lol, de agressie en terreur in en door islamitische staten en groeperingen zijn terug te voeren op een laakbaar, anti-democratisch en inhumaan gedachtengoed. Zij willen in de islamitische wereld en zo ver mogelijk daarbuiten regimes vestigen. Dat gedachtengoed is niet gestoeld op zaken die het westen zich zou moeten aantrekken, maar op diepe onlustgevoelens, interne religieus-ideologische onenigheid en de strijd om de macht in de islamitische wereld.
Ze zijn verre van slachtoffers.
Suggestieve one-liner of niet, het is volledig ontopic na jouw post.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef haaahaha het volgende:
Heerlijk weer zo'n suggestieve one-liner waar je verder geen hol mee kunt
quote:
Dying nun wants her body autopsied to prove 9/11 toxicity killed her
A nun who spent six months blessing human remains in the rubble at Ground Zero says she is dying of lung disease and wants her body autopsied to prove that she and her fellow 9/11 workers were sickened by the poisonous air at the site.
Sister Cindy Mahoney, 54, summoned David Worby, the lawyer representing thousands of sick Ground Zero workers, to her Aiken, S.C., hospice last week and requested that he act as her guardian and fulfill her dying wish by overseeing her autopsy after she's gone. "I can still do God's work," Mahoney said Thursday in Aiken, her hometown, where she lay connected to oxygen tubes.
verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |