abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41082115
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 00:17 schreef Resonancer het volgende:
Daar wil ik wel 's wat meer over weten.
Als ik eerlijk ben kan ik de discussie niet meer volgen. Gaat het je er nou om dat de instanties slecht omgaan met de veiligheids risico achteraf met asbest etc. Of gaat het je nog steeds om de theorie dat de gebouwen in zo'n slechte staat waren dat ze via deze truuk er even makkelijk van afkwamen?

Als het je om het 1e gaat dan zou ik toch willen zeggen dat we dan een discussie in de marge aan het voeren zijn over dat overheden er vaak een puinzooi van maken en compleet corrupt kunnen zijn uit angst schadeloosstellingen te moeten uitkeren. We weten allemaal dat dergelijke dingen gebeueren en is een relatief oninteressante "bouwfraude" discussie tov het terrorisme aspect waar het hier om gaat.

Als het je om het 2e gaat dan blijf ik het een verbazende inventiviteit vinden om met zo'n ongelooflijk ingewikkeld plan je kapotte geouw vergoed te krijgen. Dat is met de beste wil van de wereld just not bloody likely. Zeker omdat de middelen en macht die ervoor nodig zijn om dat voor elkaar te krijgen bewijs zijn dat dergelijk details van een gebouw dat in slechte staat is je echt niet kunnen interesseren.
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_41522264
Ik snap niet helemaal waarom dit topic in TRU moet staan. Is dit niet eerder een NWS topic?
pi_41522507
5/9/2006 Al 6.000 helpers Ground Zero zwaar ziek geworden

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_254887.html?wt.bron=homeArt1
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41542700
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:17 schreef haaahaha het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom dit topic in TRU moet staan. Is dit niet eerder een NWS topic?
Dat gevoel heb ik bij meer 9-11 topics

De essentiele TRU vraag is i.m.o: volgens het witte huis was het veilig, maar was het dat ook?
Denk dat het pas helemaal veilig naar news kan als de rechters uitspraak hebben gedaan.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41542722
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:31 schreef Resonancer het volgende:

De essentiele TRU vraag is i.m.o: volgens het witte huis was het veilig, maar was het dat ook?
TRU is geen US-BASH forum.
pi_41542773
Was er na de Bijlmerramp ook niet zoiets?
pi_41545865
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:32 schreef haaahaha het volgende:
TRU is geen US-BASH forum.
En wederom hartelijk dank voor deze bijzonder nuttige bijdrage, met 'n engels woord erin
Ik Bash de US niet, maar het Witte huis voor hun rol in dit aspect van 9-11, 'n bijna onverklaarbare rol...TRU, maar als het aan mij ligt gaat het i.d.d. naar News.
De U.S./Irak/Afghanistan/ zijn het slachtoffer van de roversbende/oorlogsmisdadigers die zich nu US. govt noemt.
Bush Bashen dat doe ik zeker, maar US bashen..nee.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_41545958
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:27 schreef Resonancer het volgende:

De U.S./Irak/Afghanistan/ zijn het slachtoffer van de roversbende/oorlogsmisdadigers die zich nu US. govt noemt.
lol, hiermee laat je wat mij betreft echt zien dat je het 1 en ander niet correct op het netvlies hebt. Niet zozeer om van mij uit een hand boven het hoofd van de us te houden, maar eerder om aan te geven dat irak etc niet zo slachtofferig zijn als jij ze wil laten overkomen.
pi_41546074
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:30 schreef haaahaha het volgende:

[..]

lol, hiermee laat je wat mij betreft echt zien dat je het 1 en ander niet correct op het netvlies hebt. Niet zozeer om van mij uit een hand boven het hoofd van de us te houden, maar eerder om aan te geven dat irak etc niet zo slachtofferig zijn als jij ze wil laten overkomen.
Jouw (NATTE FLAMOES die het PNAC niet leest) mening zal me worst zijn,

'N land dat volgestort word met veramd uranium durf ik met 100% oprechtheid 'n slachtoffer te noemen.
Eisenhower1961.
pi_41546657
lol, de agressie en terreur in en door islamitische staten en groeperingen zijn terug te voeren op een laakbaar, anti-democratisch en inhumaan gedachtengoed. Zij willen in de islamitische wereld en zo ver mogelijk daarbuiten regimes vestigen. Dat gedachtengoed is niet gestoeld op zaken die het westen zich zou moeten aantrekken, maar op diepe onlustgevoelens, interne religieus-ideologische onenigheid en de strijd om de macht in de islamitische wereld.

Ze zijn verre van slachtoffers.
pi_41547572
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:57 schreef haaahaha het volgende:
lol, de agressie en terreur in en door islamitische staten en groeperingen zijn terug te voeren op een laakbaar, anti-democratisch en inhumaan gedachtengoed. Zij willen in de islamitische wereld en zo ver mogelijk daarbuiten regimes vestigen. Dat gedachtengoed is niet gestoeld op zaken die het westen zich zou moeten aantrekken, maar op diepe onlustgevoelens, interne religieus-ideologische onenigheid en de strijd om de macht in de islamitische wereld.

Ze zijn verre van slachtoffers.
Gelukkig hebben we de US die de werelddemocratie verdedigt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_41548266
Heerlijk weer zo'n suggestieve one-liner waar je verder geen hol mee kunt
pi_41548520
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef haaahaha het volgende:
Heerlijk weer zo'n suggestieve one-liner waar je verder geen hol mee kunt
Suggestieve one-liner of niet, het is volledig ontopic na jouw post.

Mss is het beter dat jij je jankende one-liners achterwege laat
  † In Memoriam † vrijdag 8 september 2006 @ 06:58:38 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41607737
ontopic:
quote:

Dying nun wants her body autopsied to prove 9/11 toxicity killed her

A nun who spent six months blessing human remains in the rubble at Ground Zero says she is dying of lung disease and wants her body autopsied to prove that she and her fellow 9/11 workers were sickened by the poisonous air at the site.

Sister Cindy Mahoney, 54, summoned David Worby, the lawyer representing thousands of sick Ground Zero workers, to her Aiken, S.C., hospice last week and requested that he act as her guardian and fulfill her dying wish by overseeing her autopsy after she's gone. "I can still do God's work," Mahoney said Thursday in Aiken, her hometown, where she lay connected to oxygen tubes.

verder

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')