ja die bedoel ik tnx:Pquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:35 schreef Poogie het volgende:
wat nog erger is als jij zegt zijn die mooiboys van jou die met zo'n ketting lopen
[afbeelding]
zonder dat ze in het leger zitten ofzo
haha Breezah, het wel willen dragen als breezahs het doen, maar niet als homo's het doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:49 schreef pomtiedom het volgende:
Weet je wat het is, ik heb los van allemaal die breezah's gezocht naar die dogtags omdat ik ze zelf wel ruig vond. Maar 1 van de eerste links van Google ging over een homofiel die dergelijke dingen droeg en hoe zijn relatie met anderen was. Toen had ik zoiets van; ja, ik wil ook niet zoiets hebben als het een homoitem is. En let's face it, dogtags hebben een hoog YMCA gehalte.
Waar woon jij dan echtquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik heb er nog niemand mee gezien
Nee!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef Fatality het volgende:
[..]
haha Breezah, het wel willen dragen als breezahs het doen, maar niet als homo's het doen.
![]()
2 jaar terug?? Toen ik een klein mannetje was van 4 huppelde ik al rond met een dogtag om mijn nekje en dat was 1986.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef NiekieW. het volgende:
is dat niet al beetje achterhaald ? daar liepen ze hier 2 jaar terug mee ?
Precies, ik liep dr ook mee als kleuter, voor als ik kwijt raakte.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:56 schreef LSS het volgende:
2 jaar terug?? Toen ik een klein mannetje was van 4 huppelde ik al rond met een dogtag om mijn nekje en dat was 1986.
Is niet nieuw hoor, herinner dat die dingen een jaar of 10 geleden ook al een tijdje "vet cool" waren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Relneger18 het volgende:
Deze dus![]()
[afbeelding]
Ik snap niet wat daar zo modieus aan is ofzo.
Al die mooiboys dragen er nu 1, misschien willen ze laten zien dat ze net zo dapper en hard zijn als al die gesneuvelde soldaten uit de ww2.![]()
Ik wed eerder dat ze een gat in hun Replay broeken schijten als ze merken dat ze appie om de hoek nog geld schuldig zijn .![]()
edit: TT moet zijn: " Die nieuwe BreezAh 'wannab soldier" kettingen"
Gat in je broek, da's hip man!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Relneger18 het volgende:
Ik wed eerder dat ze een gat in hun Replay broeken schijten als ze merken dat ze appie om de hoek nog geld schuldig zijn .![]()
Da's helemaal vintage weet je!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |