ja die bedoel ik tnx:Pquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:35 schreef Poogie het volgende:
wat nog erger is als jij zegt zijn die mooiboys van jou die met zo'n ketting lopen
[afbeelding]
zonder dat ze in het leger zitten ofzo
haha Breezah, het wel willen dragen als breezahs het doen, maar niet als homo's het doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:49 schreef pomtiedom het volgende:
Weet je wat het is, ik heb los van allemaal die breezah's gezocht naar die dogtags omdat ik ze zelf wel ruig vond. Maar 1 van de eerste links van Google ging over een homofiel die dergelijke dingen droeg en hoe zijn relatie met anderen was. Toen had ik zoiets van; ja, ik wil ook niet zoiets hebben als het een homoitem is. En let's face it, dogtags hebben een hoog YMCA gehalte.
Waar woon jij dan echtquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik heb er nog niemand mee gezien
Nee!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:01 schreef Fatality het volgende:
[..]
haha Breezah, het wel willen dragen als breezahs het doen, maar niet als homo's het doen.
![]()
2 jaar terug?? Toen ik een klein mannetje was van 4 huppelde ik al rond met een dogtag om mijn nekje en dat was 1986.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef NiekieW. het volgende:
is dat niet al beetje achterhaald ? daar liepen ze hier 2 jaar terug mee ?
Precies, ik liep dr ook mee als kleuter, voor als ik kwijt raakte.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:56 schreef LSS het volgende:
2 jaar terug?? Toen ik een klein mannetje was van 4 huppelde ik al rond met een dogtag om mijn nekje en dat was 1986.
Is niet nieuw hoor, herinner dat die dingen een jaar of 10 geleden ook al een tijdje "vet cool" waren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Relneger18 het volgende:
Deze dus![]()
[afbeelding]
Ik snap niet wat daar zo modieus aan is ofzo.
Al die mooiboys dragen er nu 1, misschien willen ze laten zien dat ze net zo dapper en hard zijn als al die gesneuvelde soldaten uit de ww2.![]()
Ik wed eerder dat ze een gat in hun Replay broeken schijten als ze merken dat ze appie om de hoek nog geld schuldig zijn .![]()
edit: TT moet zijn: " Die nieuwe BreezAh 'wannab soldier" kettingen"
Gat in je broek, da's hip man!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Relneger18 het volgende:
Ik wed eerder dat ze een gat in hun Replay broeken schijten als ze merken dat ze appie om de hoek nog geld schuldig zijn .![]()
Da's helemaal vintage weet je!quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef NiekieW. het volgende:
Jij loopt zeker ook met een (hand)tasje? Zo een mooiboy (hand)tasjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:09 schreef bolletje_25 het volgende:
Vond het wel handig.. meisje die mij blijkbaar kende sprak mij aan, en zo wist ik hoe ze heette.
Toffe uitvinding.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef TheWizz het volgende:
... ons pap ...
ik ook, maar die zien er anders uit, een stuk groter en aanelkaar geplakt ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:01 schreef TheWizz het volgende:
Ik heb ergens nog de dogtags van ons pap, toen hij in dienst zat.
ik had ze al 10 jaar geleden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef NiekieW. het volgende:
Klopt jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:06 schreef Mr.Chippie het volgende:
[..]
ik ook, maar die zien er anders uit, een stuk groter en aanelkaar geplakt ofzo
een schte bikkel plakt ze natuurlijk aan elkaar met zwart isolatietapequote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:10 schreef AcidBurner het volgende:
maken ze geen lawaai heklinkel klengel daar zijn de mariniers
![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij loopt zeker ook met een (hand)tasje? Zo een mooiboy (hand)tasje!
die dingen waren 10 jaar geleden ofzow ook al hip hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb ook nog ergens dogtags liggen.. Ik droeg ze al voor het hip was (2 jaar geleden ofzo), wie wil me aanraken?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zag er ook een tijdje geleden iemand mee lopen, maar dan maar met één tag. Toen ik vroeg wanneer hij overleden was, begreep ie het niet eens...
die dingen zijn om de zoveel jaar een hype....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Die dingen waren 2 jaar geleden een dikke hype man, TS je loopt achter.
wat flippo's?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:03 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
die dingen zijn om de zoveel jaar een hype....
Flippo's daar heb ik nog 2 mappen val van liggen!quote:
ja tog, g brada!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:15 schreef PeZu het volgende:
dis niks mang, je moet ze hebben van 24k klater goud hebben ebn natuurlijk ingelegd met echte fugazi glans stenen minstens 128 karaat
Ik had 20 jaar geleden ook zo'n ding (toen ik 6 was), voor als ik bijv. verdwaalde in de dierentuin. maar wat moeten oudere kids daar nou mee? Voor als ze verdwalen in die veels te wijde kleding? (generatiekloof ontwaart)quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Relneger18 het volgende:
Deze dus![]()
[afbeelding]
Ik snap niet wat daar zo modieus aan is ofzo.
Al die mooiboys dragen er nu 1, misschien willen ze laten zien dat ze net zo dapper en hard zijn als al die gesneuvelde soldaten uit de ww2.![]()
edit: TT moet zijn: " Die nieuwe BreezAh 'wannab soldier" kettingen"
Geboren in 1981, en een die-hard Vietnam veteraan? Ja hoor, en ik heb in WO 1`in een loopgraaf gezetenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Nee!
Noem mij geen Breezah, want dat ben ik niet. Sterker nog, das een grove belediging aan mijn adres. Ik ben meer het persoon die veel geeft om militaire geschiedenis en een die-hard Battlefield Vietnam veteraan en dat was ook mijn inspiratie.
Maar nu weet ik wel wat ik tegen die Breezah's kan zeggen die zoiets dragen, want dat zullen ze vast niet als een gewenste vergelijking zien.![]()
/Besides je onderschat hoeveel en hoe snel mensen iets afleiden van je uiterlijk. Denk maar aan een gewone bril ofzo, die bepaald bij veel mensen al de mening over de persoon die hem draagt deels. Bij dog-tags is dat vergelijkbaar, kijk en je wilt natuurlijk voorkomen dat de verkeerde conclusie over je wordt getrokken.
Daar moet nog een spel vanuit komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Geboren in 1981, en een die-hard Vietnam veteraan? Ja hoor, en ik heb in WO 1`in een loopgraaf gezeten![]()
2 maar? Ik heb 5 volle mappen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:13 schreef switchboy het volgende:
[..]
Flippo's daar heb ik nog 2 mappen val van liggen!![]()
Ja, maar 10 jaar geleden speelde ik nog in de zandbak, dus daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:17 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
die dingen waren 10 jaar geleden ofzow ook al hip hoor![]()
Er staat dan ook BATTLEFIELD-VIETNAM... wat een pc game isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Geboren in 1981, en een die-hard Vietnam veteraan? Ja hoor, en ik heb in WO 1`in een loopgraaf gezeten![]()
Ik kreeg er altijd een Turttle plaatje overheen.quote:
Maar dat gebeurde maar zelden, want ik moest altijd voorzichtig doen met mijn kleren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:52 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik kreeg er altijd een Turttle plaatje overheen.![]()
Aha, dank voor de uitleg. Maar om jezelf een oorlogsveteraan te noemen terwijl je blijkbaar alleen maar soldaatje hebt lopen spelen.................quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:48 schreef Vendris het volgende:
[..]
Er staat dan ook BATTLEFIELD-VIETNAM... wat een pc game is![]()
Omdat jouw Nickname verkeerd geschreven is gozertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:24 schreef Brezah_Ananas het volgende:
NiEUWE BREEZAH !!!
Waarom weet ik dat niet ?!?!
Volgens de dogtag van mijn pa heb ik suikerziektequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:47 schreef postmortum het volgende:
ik ken wel mensen die dat hebben, omdat er hun medische gegevens opstaan. Dat lijkt mij dan wel weer nuttig![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is dat voor gaar ding gek awkut, dit pas de shit jeweet
[afbeelding]
Hee in the good old 70's hadden we die ook allemaal hoor. History Repeating!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie gaat er nu met zo'n lelijke ketting lopen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |