zeker wel! (alleen wel een beetje late reactie misschien)quote:
ehm, beetje laat en je hebt er ook niks aan, maar heb je wat aan een werkstukquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef rudedeltadude het volgende:
heeft iemand van de opleiding journalistiek oude stijl misschien een samenvatting van de tentamenstof van MCO 3C voor vanavond?
plz contact me @ msn!
Gefeliciteerd! Nog een half jaar en ik ben daar ook weg. Opgehoerd met die kutschool en die kut journalistiek opleiding.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:39 schreef Takje het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn diploma Journalistiek opgehaald! Daaaaag Windesheim
Heb zo maar het gevoel dat je niet verder gaat in de journalistiekquote:Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nog een half jaar en ik ben daar ook weg. Opgehoerd met die kutschool en die kut journalistiek opleiding.
jup, zijn gewoon open, maar het is wel eng stilquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand of de gebouwen deze week gewoon open zijn? ik moet namelijk nog een hoop werk afmaken en dat gaat nu eenmaal beter op school![]()
Het is vakantie hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, zijn gewoon open, maar het is wel eng stil
ik had vandaag met 2 klasgenoten afgesproken om op school te gaan werken en we waren echt zo'n beetje de enigen, alles uit, donker, verlaten, stil, niet echt gezellig dus
vakantiequote:
dat is van hbo naar mbo toch? ( ik ben niet zo geweldig in afkortingenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:43 schreef Sylvana het volgende:
En ik ga Windesheim verlaten...
ga na de zomervakantie SPW doen en misschien dak daarna weer terugkom om SPH af te maken ( verkort of duaal) maar eerst dus SPW doen in Deventer
Thnx en dat klopt jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is van hbo naar mbo toch? ( ik ben niet zo geweldig in afkortingen)
succes iig!
bij ons op de SPH mag je zelfs nog een 9 overdoen als je wiltquote:Op zondag 21 januari 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat je een toets, waar je een 5.5 op gehaald hebt, niet over mag doen? Ik kan dit nergens vinden, maar volgens de docent mag t niet?
volgens mij klopt datja, heb ik ook al een aantal keer gezeik over gehadquote:Op zondag 21 januari 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat je een toets, waar je een 5.5 op gehaald hebt, niet over mag doen? Ik kan dit nergens vinden, maar volgens de docent mag t niet?
denk dat dat dan per opleiding verschilt, want bij ons mag het dus welquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
volgens mij klopt datja, heb ik ook al een aantal keer gezeik over gehad
Jup, is bij mijn opleiding ook (commerciele economie) is wel zwaar klote, zelf ook al weleens last van gehad.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |