Waarom zou je naar de open dag gaan van de school waar je al op zit ?quote:Op donderdag 16 november 2006 07:21 schreef Filay het volgende:
Vrijdag open dag. Nog iemand die gaat? Ik ben lekker vrijheb zelfs al weekend momenteel
Meehelpen? En wie weet komen hier ook mensen die er nog niet zitten en die hier wel kijken om informatie te vragen aan studenten.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je naar de open dag gaan van de school waar je al op zit ?
Wassie zwart? Dan heb ik hem gister een paar keer zien rondrijdenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:07 schreef Filay het volgende:
[..]
Hij stond voor het C gebouw. Die heb ik wel gezien ja.
oke, gisteren reed er ook een zwarte porsch een aantal keer rondjes nlquote:Op donderdag 16 november 2006 12:32 schreef xuanery het volgende:
ik heb ook al weekend, donderdag altijd vrij en nu vrijdag dus ook. heerlijk!
en nee, hij was zilver. en hij was alleen dinsdag op school aanwezig, geloof ik!
Ik ook hetzelfde, stiekem zitten we bij elkaar in de klas!quote:Op donderdag 16 november 2006 12:32 schreef xuanery het volgende:
ik heb ook al weekend, donderdag altijd vrij en nu vrijdag dus ook. heerlijk!
en nee, hij was zilver. en hij was alleen dinsdag op school aanwezig, geloof ik!
wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:08 schreef xuanery het volgende:
Grom! Ik zou vandaag meehelpen met open dag maar om vele vreselijk vervelende redenen kan ik niet van de partij zijn, en ik kan die meneer maar niet bereiken. Heb gisteren 3 berichtjes achtergelaten bij de centrale receptie en gemaild en alles, want hij nam zijn telefoon maar niet op gisteren en vannochtend ook nog niet, en nu zie ik dat ik vijf gemiste oproepen op mijn mobiel heb van die vent. SJONGE JONGE JONGE. nouja helaas, ik heb mn best gedaan hoor =(
eh maar okee mensjes die in deze topic komen kijken nadat ze naar de open dag zijn geweest: Windesheim is hartstikke leuk hoor![]()
Wat voor opleiding doe je dan? Als je Informatica ofzo doet dan is de kans idd klein dat je op je stage lekkere vrouwen tegenkomtquote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zit nu op stage alleen maar tussen de oude mannen. Vandaar dat ik weer snak naar lekkere wijven om mij heen tijdens de dagelijkse bezigheden
Nog meer? :-/quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef Freshthinking het volgende:
Ik wil meer lekkere wijven op Windesheim.
Ook in het T gebouw zelf zul je er niet veel tegen komenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan? Als je Informatica ofzo doet dan is de kans idd klein dat je op je stage lekkere vrouwen tegenkomtMaar dat probleem heb ik weer andersom met mijn sociale opleiding, daar zijn weer veel te weinig leuke jongens
Heb je de koffie klaar?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:41 schreef rudedeltadude het volgende:
heeft iemand van de opleiding journalistiek oude stijl misschien een samenvatting van de tentamenstof van MCO 3C voor vanavond?
plz contact me @ msn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |