nee, wij moeten ze allemaal gewoon kopen ( tenminste vorig jaar nog wel, nu hebben ze weer eens een "nieuwe stijl"in het leven geroepen , maar dat zal wel niet veel uitmaken ) Bij ons staan alleen sheets en aankondigingen op bb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Is het bij jullie dan niet dat jullie ze ook van blackboard moeten downloaden?
Dat is bj ons wel zo nl, er zijn er maar een paar te koop in de winkel, en de rest moet ze gewoon downloaden
En dat heb ik ook best wel gedaan, alleen volgende week wordt het naar alle waarschijnlijkheid weer scheisseweerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
nu kan het in het gras in de zon![]()
Dat wil ik ook! Lijkt me echt heel gaaf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:21 schreef requiem4adream het volgende:
3e jaars journalistiek hierübertjill plek blijft natuurlijk de rokerskantine in gebouw D.. Vorig jaar op het nippertje mijn propedeuse gehaald. Opleiding blijft super! In januari lekker een halfjaartje naar Zweden om te "studeren" soooo looking forward to it!
ja, alleen wij moeten die lessen die we nou gemist hebben wel gewoon inhalenquote:
Heel anders dan ik verwacht had,quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Carolina123 het volgende:
Waarom valt het je zo tegen?
ik heb nog wel ff staan kijken, maar niks gekochtquote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef VixenFromHell het volgende:
mensen nog posters gehaald op school?
ik eentje van reservoir dogs en eentje van pulp fiction
Ach, da's toch twee keer in het jaar.... En elke keer vrijwel dezelfde posters. Was wel altijd leuk om effe te kijkenquote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik doe DT, misschien maakt dat een verschil. Inmiddels heb ik ze ook weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Carolina123 het volgende:
[..]
???
Ik doe ook journalistiek, maar bij ons heeft niemand problemen met de readers.
DIe draai posters zijn wazig, als je er naar kijkt beginnen die schijven te draaien, vreselijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |