quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:44 schreef Filay het volgende:
Nee heb een gesprek over een eventuele complete studie in de States.
Ook ik, en nog verschillende lectures in Groningen en Utrecht. Gelukkig heet het ook studieweek en geen vakantiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:56 schreef Filay het volgende:
Ik ben in de vakantie op school volgende week... HELP (das beter)
jaquote:Op maandag 26 maart 2007 22:32 schreef minze het volgende:
Trouwens, nog mensen die hier in zwolle wonen?
Naam?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja![]()
jij ook?
je klint als een huisgenoot van een vriend van me... je naam dan...
hahah welks een toeval!quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:52 schreef minze het volgende:
[..]
Naam?
Edit: ff je fotoboek gecheckt... Ja ik ben de huisgenoot van Bannink
Hoi Tiesquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hahah welks een toeval!
Hoi Minze!
nee ben ondertussen met een verslag bezig...quote:
Aha, ik ben iets van tentamens aan het leren...quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee ben ondertussen met een verslag bezig...
maar als je op zoek bent naar zwollenaren, kom dan naar het zwolle topic!
Zwolle #34 Waar iedereen welkom is.
Wil je dat wel laten!!?!?!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef minze het volgende:
[..]
Het is trouwens voor mij de bedoeling Zwolle te ruilen voor Utrecht. Maar dat geheel terzijde.
Ben ook nog niet weg! Dat pokeren gaat helemaal goed komen, heb al een voorstel de lucht ingeslingerd, maar niemand die hem inkopt!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Wil je dat wel laten!!?!?!
We MOETEN nog een avond pokeren!
Ik heb nog niks gehoord? Wanneer wanneer wanneer??quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:06 schreef minze het volgende:
[..]
Ben ook nog niet weg! Dat pokeren gaat helemaal goed komen, heb al een voorstel de lucht ingeslingerd, maar niemand die hem inkopt!
Dat zou wel heel relaxed zijn ja... Maar eh... je kan dat bedrijf niet vragen om een vestiging in Zwolle te planten?quote:Anyways, het is de bedoeling in september te gaan afstuderen en het bedrijf vind het lief wanneer ik in Utrecht kom wonen. No problemo vind ik dat, al verwacht ik dan natuurlijk wel een contract na afloop.
Nou uhh, ik had vrijdag voorgesteld bij Wieteke, maar goed, dat wordt wat lastig denk ik want dan kan Bannink toch niet. Na mijn tentamens kan ik in principe iedere avond. Er moet zowiezo meer gespelletjesspeeld worden, dat is rielekst.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb nog niks gehoord? Wanneer wanneer wanneer??
Meer spelletjes altijd goed! Ik werk elke vrijdag, dus voor mij is dat lastig, maar goed, misschien een keertje een zaterdag ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef minze het volgende:
[..]
Nou uhh, ik had vrijdag voorgesteld bij Wieteke, maar goed, dat wordt wat lastig denk ik want dan kan Bannink toch niet. Na mijn tentamens kan ik in principe iedere avond. Er moet zowiezo meer gespelletjesspeeld worden, dat is rielekst.
Utrecht is een supermooie stad!quote:Een vestiging in Zwolle planten is wel een optie, maar denk niet dat ze het doen. En ach, in Utrecht wonen is toch ook relaxed?!
Ik vind alles prima, alleen heb ik voor de komende zaterdagen al wat externe activiteiten gepland staan (je weet wel, bier, feest, concert, verjaardag etc.). ik zal eens kijken. Anyways, ging het topic niet over Windesheim?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Meer spelletjes altijd goed! Ik werk elke vrijdag, dus voor mij is dat lastig, maar goed, misschien een keertje een zaterdag ofzo?
[..]
Utrecht is een supermooie stad!En als je daar kans op een baan maakt, dan moet je het absoluut doen!
Over wat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:17 schreef minze het volgende:
[..]
Anyways, ging het topic niet over Windesheim?
Preciesquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Over wat?
oh shit.. .ik post in SES!!!![]()
prima!quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:29 schreef minze het volgende:
[..]
Precies
Ik ga doen waar ik goed in ben... koffie bij de buurman!
Oh bij de eerstejaars social work wordt genoeg geklaagdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:30 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik hoor jullie helemaal niet zo veel klagen als de student aan de Hanze hogeschool.
Ik zou bijna denken dat jullie school perfect is, maar helaas is niets perfect
Goeie keusquote:Op maandag 11 juni 2007 17:20 schreef BaggerUser het volgende:
aarg hweet nog niet welke opleiding ik ga doen, wilde het liefst naar het windsheim maar kan nog geen leuke opleiding vinden, kom va mbo ict maar informatie, bedrifjskndige informatica en technische informatica vallen sowieso af
oeh vertel eens wat over communicatie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Goeie keus
Ik kwam ook van MBO ict en ben toen BI gaan doen... heb het 2 maanden volgehouden.
Inmiddels laatste tentamenweek in mn 2e jaar communicatie
Prima te doen hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
oeh vertel eens wat over communicatie!
leuk? wat voor vakken krijg je? beetje te doen het niveau?
hoezo kwamen ze er niet uit dan? was je motivatie wel goed maar je niveau iets te laag ofzo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:14 schreef Malibu-06 het volgende:
SpannnnnendOmdat ze er zelfs na een herkansing van m'n 21+ toets niet uitkwamen of ze me toe gingen laten op de opleiding Communicatie zijn ze op de opleiding zelf nu aan de hand van m'n toetsresultaten + m'n dossier aan het kijken of ze me alsnog toe gaan laten... Morgen of uiterlijk vrijdag krijg ik het te horen. Ben zooo benieuwd!
Ik had 4 tests gemaakt, waarvan 2 supergoed en 2 zeer matig....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoezo kwamen ze er niet uit dan? was je motivatie wel goed maar je niveau iets te laag ofzo?
Volgend jaar er gewoon weer bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:26 schreef -Mo- het volgende:
Morgen voor de laatste keer dit schooljaar naar Windesheim.
(En als het tegenzin de laatste keer naar Windesheim voor altijd![]()
)
ik ook zo iets, serieus, wat is er met de vakantie gebeurd?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
ik mag me er over iets meer dan drie weken al weer melden
Ook wat dat betreft wordt je gewoon voorbereid op het beroepslevenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:05 schreef xuanery het volgende:
[..]
ik ook zo iets, serieus, wat is er met de vakantie gebeurd?
tja, mijn vakantie is zal maar zeggen aan me voorbij gevlogen omdat ik al deze tijd al werk, zeg maar. niet zo grappig doen nou he, ik weet best hoe het voelt om in het beroepsleven te... levenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft wordt je gewoon voorbereid op het beroepsleven
* Intrepidity mag zich 3 sept melden voor jaaropening en 5 sept voor colleges
Een beetje bevooroordeelde reactie van mijn kant, maar ik kan je deze introductietijd zeker aanraden. Groot voordeel is dat je bijvoorbeeld al mensen binnen je opleiding leert kennen (netwerkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Alwinh het volgende:
En de grasweek(introductieweek) van windesheim, is dat aan te raden(ga niet op kamers) ?
lijkt me best een gezellig planquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:32 schreef Intrepidity het volgende:
nog ff en we kunnen een fok-meet @ c-kantine organiseren
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef nikkie1985 het volgende:
fuck windesheim, ze trekken vrijstellingen en en doen andere rare dingen.
heb je er nu spijt van? zo klink je namelijk nu welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:41 schreef Intrepidity het volgende:
Ik vond het toendertijd ook een beetje onzin ja.....
Nope, maar ik ben evengoed een afwijkend type die liever bij vrienden dan in kroegen rondhangt, dus het zal wel daardoor komenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
heb je er nu spijt van? zo klink je namelijk nu wel
Oeh ja, ik was de eerste keer ook zenuwachtig, voor de nulmeting.. maar de 2e keer voelde ik me er meteen thuisquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:54 schreef Larsch het volgende:
Ik ga ook naar Windesheim, voor journalistiek. Donderdag voor het eerst er naar toe, ben best wel zenuwachtig. Arme ik.Nja, komt wel goed.
k ken het , gevoel!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben evengoed een afwijkend type die liever bij vrienden dan in kroegen rondhangt, dus het zal wel daardoor komen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben er nu alweerik wil mn vakantie terug!
dank voor het medelevenquote:
editje dubbelquote:
Schijnt deze week nog te komen..!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef xuanery het volgende:
duuuude. wanneer staat het rooster voor de journalistiekleerlingen eens een keer online?
maak je niet drukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:18 schreef xuanery het volgende:
haha, dat weet ik, maar het is verdorie al donderdag! zou heel veel schelen als ik 'm nu al wist.. naja ga morgen toch richting zwolle dus haal 'm dan wel op daar ofzo.
Had mijn vriendin idd ook altijdquote:Op maandag 3 september 2007 23:26 schreef loehoes het volgende:
4 uurtjes hoorcolleges in de week. Verder praktijk, heerlijk! Lang leve de journalistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |