abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:01:31 #26
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_41532822
ik ga pas mijn 8ste jaar in van de opleiding Journalistiek (D-gebouw)
pi_41532898
8e jaar? hoezo doe je er zolang over?
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:04:26 #28
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_41532951
Yep, moet nu alleen mijn scriptie nog. Pfff, wat heeft het allemaal lang geduurd zeg...
pi_41533001
maar hoe kwam dat dan? of wil je dat niet zeggen?
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:07:11 #30
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_41533072
Nou, gewoon teveel met andere dingen bezig geweest na mijn stages. Veel gewerkt bij de post en last but not least 'luiheid'.
pi_41533108
jeuheu calo
pi_41533155
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:08 schreef jaspah het volgende:
jeuheu calo
calo

ik zit in gebouw A, dus heb heerlijk uitzicht vanuit de lokalen op de calo-ers die naar S gaan
pi_41553393
quote:
Beste student,

In juli stuurde de examencommissie SPH je een voorlopig negatief advies. Nu kunnen we je tot ons genoegen vertellen dat je met de augustusbeoordelingen je propedeuse geheel hebt behaald.

Gefeliciteerd!

Op woensdag 27 september 2006 is er weer een Propedeuse-uitreiking. Bert Kruijswijk zal je daar nog over berichten

Met vriendelijke groet,

Namens de examencommissie

Jennie Pierik
Eindelijk de uitnodiging binnen, alleen wel erg jammer dat het niet half september is, zoals Bert dacht, maar pas de 27e. Nog even geduld dus.
pi_41586399
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

calo

ik zit in gebouw A, dus heb heerlijk uitzicht vanuit de lokalen op de calo-ers die naar S gaan
pi_41590867
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 16:42 schreef Sylvana het volgende:
wat ga je doen dan marruk en wat wil je gaan doen als je je P hebt?
Ik doe lvo engels en hoop als ik mijn p krijg in 1 jaar door te gaan naar de universiteit Utrecht of Amsterdam. Dus ik hoop dat het goed gaat allemaal, maar ik ken iemand die ook haar p in 1 jaar had en mijn motivatie is erg aanwezig dus het zou moeten kunnen lukken.
pi_41591766
Ik heb echt een relaxed rooster

maandag: 1e t/m 5e
dinsdag: 7e en 8e
woensdag: 4e en 5e
donderdag: 3e t/m 5e
vrijdag: 1e t/m 4e

En morgen op kosten van de school met de klas naar de kroeg om elkaar te leren kennen
pi_41611667
Ben gisteren begonnen met JOU 1e jaar. Was heel leuk eigenlijk! Zijn er bij andere opleidingen ook zoveel problemen met de readers?
pi_41611719
Hier geen problemen, kun je gewoon in een pakket afhalen bij de winkel, moet alleen wel erg lang in de rij staan meestal. En studiehandleidingen kun je downloaden van Blackbboard, alleen BB ligt er van de week erg veel uit

Gelukkig hoef ik dit jaar geen nieuwe readers en boeken te kopen, heb ze nog van vorig jaar, scheelt een hoop geld en wachten
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:25:38 #39
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_41611769
Iemand die Journalistiek doet bij Windesheim? Schrijvende, that is.
Hoe is die opleiding? Beetje oke?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_41616465
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die Journalistiek doet bij Windesheim? Schrijvende, that is.
Hoe is die opleiding? Beetje oke?
leuk ja
voor zover ik na het eerste jaar kan zeggen. Ik heb nog niet gekozen voor geschreven of audiovisueel ( kan pas in jaar drie), maar de opleiding is wel goed. goede kwaliteit onderwijs en materiaal.

kom maar op met verdere vragen of kijk Opleidingen Journalistiek Deel VI hier ff, flink veel zwollenaren daar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_41709707
Zo, de eerste school"dag" zit er op

Eerst praktische psychologie, beetje over persoonlijkheidstesten enzo, diek vorig jaar allemaal al gedaan heb, dus was niet echt heel interessant. Daarna 5 kwartier vrij, beetje in zon gezeten en gecomputerd en daarna leerprocesbegeleiding, gingen we een observatiespelletje doen

1 iemand kreeg een kaartje met een afbeelding, mocht er 10 seconden naar kijken en dan werd het kaartje doorgegeven aan de andere mensen in de klas, die er ook even naar mochten kijken. Degene die als eerste het kaartje kreeg moest vertellen wat ie der op zag, wat hem opviel en welke associatie ie er bij had en de rest van de klas moest op dingen letten waarvan ie dacht dat de eerste die het kaartje gezien had het niet gezien zou hebben. En dan kwam dus iedereen een keer als eerste aan de beurt. Was wel leuk om te zien waar iedereen dan op lette, wat mensen anders was opgevallen en welke andere associaties ze er over hadden
pi_41710939
Mijn M&O leraar werkt ook op Windesheim.. hoorde dat het er een dikke chaos was!
Hij wou niet teveel kwijt .. doe mij maar Hanze volgend jaar
jammer
pi_41711365
dikke chaos? als er weer eens voor de zoveelste keer een stroomstoring is zeker
pi_41711480
mijn eerste dagje zit er ook op
sociologie en ethiek gehad.. best interessant nog wel

morgen een laaaange dag... van ut eerste tot en met het 9e
maarja pech
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_41725725
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:23 schreef Sylvana het volgende:
Blackbboard, alleen BB ligt er van de week erg veel uit
Uptime van blackbord is nagenoeg perfect (inloggen is bijna altijd mogelijk).. als de docenten blackboard nu eens zouden vullen .. .. .
Degene die niets weet, maar wel weet dat hij niets weet, weet meer dan degene die niets weet en niet weet dat hij niets weet.
pi_41731098
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:20 schreef ChRiZz het volgende:

[..]

Uptime van blackbord is nagenoeg perfect (inloggen is bijna altijd mogelijk).. als de docenten blackboard nu eens zouden vullen .. .. .
Ja, nou doet ie het wel weer goed ja, en idd erg balen dat ze nog geen sheets van colleges enzo erop zetten, maar dat ze alles nog ouderwets op papier zetten

Vanmiddag maar voor 3 kwartier naar school, ook lekker gepland dus

Ben ik wel de hele middag onderweg met reizen enzo
pi_41742302
Oeh, ik mag echt een gaaf onderzoek doen met me klas

Normaal moet je de eerste periode voor sleutelsituatie 6 een onderzoek doen naar hoe de Hogeschool in elkaar zit en wat er verbeterd kan worden en hoe. Alleen nou mogen 4 klassen, waaronder dus de mijne, meedoen aan een grootschalig onderzoek van de VU Amsterdam naar de gezondheid van Zwolse basisschoolkinderen. Dus moeten we in groepjes van 4 naar basisscholen toe en daar dan fysieke metingen doen bij kinderen ( gewicht/lengte/omvang middel) en de kinderen in de bovenbouw moeten een vragenlijst invullen en de ouders van alle basisschoolleerlingen. En met de antwoorden van die onderzoeken gaan ze dan bijvoorbeeld projecten opstarten om kinderen meer te laten bewegen enzo

Echt een gave opdracht dus om een keer aan zoiets mee te werken
pi_41777759
quote:
Ben gisteren begonnen met JOU 1e jaar. Was heel leuk eigenlijk! Zijn er bij andere opleidingen ook zoveel problemen met de readers?
???
Ik doe ook journalistiek, maar bij ons heeft niemand problemen met de readers.
You can either agree with me or be wrong
pi_41842785
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Carolina123 het volgende:

[..]

???
Ik doe ook journalistiek, maar bij ons heeft niemand problemen met de readers.
ik hoorde dat ze voor het tweede jaar ook te weinig readers hadden gemaakt Ik snap het niet, je weet toch hoeveel studenten er op school zitten?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_41842971
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik hoorde dat ze voor het tweede jaar ook te weinig readers hadden gemaakt Ik snap het niet, je weet toch hoeveel studenten er op school zitten?
Is het bij jullie dan niet dat jullie ze ook van blackboard moeten downloaden?

Dat is bj ons wel zo nl, er zijn er maar een paar te koop in de winkel, en de rest moet ze gewoon downloaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')