caloquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:08 schreef jaspah het volgende:
jeuheu calo
Eindelijk de uitnodiging binnen, alleen wel erg jammer dat het niet half september is, zoals Bert dacht, maar pas de 27e. Nog even geduld dus.quote:Beste student,
In juli stuurde de examencommissie SPH je een voorlopig negatief advies. Nu kunnen we je tot ons genoegen vertellen dat je met de augustusbeoordelingen je propedeuse geheel hebt behaald.
Gefeliciteerd!
Op woensdag 27 september 2006 is er weer een Propedeuse-uitreiking. Bert Kruijswijk zal je daar nog over berichten
Met vriendelijke groet,
Namens de examencommissie
Jennie Pierik
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
calo
ik zit in gebouw A, dus heb heerlijk uitzicht vanuit de lokalen op de calo-ers die naar S gaan
Ik doe lvo engels en hoop als ik mijn p krijg in 1 jaar door te gaan naar de universiteit Utrecht of Amsterdam. Dus ik hoop dat het goed gaat allemaal, maar ik ken iemand die ook haar p in 1 jaar had en mijn motivatie is erg aanwezig dus het zou moeten kunnen lukken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:42 schreef Sylvana het volgende:
wat ga je doen dan marruk en wat wil je gaan doen als je je P hebt?
leuk jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:25 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die Journalistiek doet bij Windesheim? Schrijvende, that is.
Hoe is die opleiding? Beetje oke?
Uptime van blackbord is nagenoeg perfect (inloggen is bijna altijd mogelijk).. als de docenten blackboard nu eens zouden vullen .. .. .quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:23 schreef Sylvana het volgende:
Blackbboard, alleen BB ligt er van de week erg veel uit
Ja, nou doet ie het wel weer goed ja, en idd erg balen dat ze nog geen sheets van colleges enzo erop zetten, maar dat ze alles nog ouderwets op papier zettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:20 schreef ChRiZz het volgende:
[..]
Uptime van blackbord is nagenoeg perfect (inloggen is bijna altijd mogelijk).. als de docenten blackboard nu eens zouden vullen .. .. .![]()
???quote:Ben gisteren begonnen met JOU 1e jaar. Was heel leuk eigenlijk! Zijn er bij andere opleidingen ook zoveel problemen met de readers?
ik hoorde dat ze voor het tweede jaar ook te weinig readers hadden gemaaktquote:Op woensdag 13 september 2006 18:52 schreef Carolina123 het volgende:
[..]
???
Ik doe ook journalistiek, maar bij ons heeft niemand problemen met de readers.
Is het bij jullie dan niet dat jullie ze ook van blackboard moeten downloaden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoorde dat ze voor het tweede jaar ook te weinig readers hadden gemaaktIk snap het niet, je weet toch hoeveel studenten er op school zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |