abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41033649
Allemaal hogescholen en universiteiten met een eigen topic, behalve Windesheim, terwijl er toch redelijk wat mensen op Windesheim zitten. Dus vertel hier wat voor studie je doet, wat je meemaakt op school, hoe je het er vindt, hoe je toetsen zijn gegaan, vertel dat je je Propedeuse/diploma hebt gehaald enzovoort

Ik studeer zelf SPH op Windesheim. Ik begin dit jaar voor de 2 keer aan het tweede jaar. Op dit moment wordt er nog een verslag van me nagekeken en als dat voldoende is kan ik 16 september me Propedeuse ophalen Ik ben vorig jaar eind november tijdelijk gestopt met school, dus dit jaar zal wel weer ff wennen worden in het begin, na er bijna een jaar uit geweest te zijn. Ook is ons hele gebouw op de schop gegaan, dus ben erg benieuwd hoe dat allemaal geworden is En ik heb het nieuwe entreegebouw ook nog maar kort even gezien, dus dat moet ik ook nog even gaan bekijken
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 16:46:28 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41034215
Dit topic gaat centraal (tussen de andere uni/hbo topics) maar houd dit in acht: [Belangrijk!] Nieuwe regels wat betreft slowchat en centrale .
Hier en daar een hoi wat ik mee heb gemaakt kunnen we niet uitsluiten. Maar als jullie dit in de gaten houden heb ik er geen problemen mee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_41063877
hhm, volgens mij zien mensen dit topic niet echt als hij centraal is, zijn toch echt wel Windesheimers hiero

ik heb vandaag mail gehad dat ik 7 september om half 10 introcollege heb, nog 2 weken vakantie dus
  Moderator dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:19:10 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41064758
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef Sylvana het volgende:
hhm, volgens mij zien mensen dit topic niet echt als hij centraal is, zijn toch echt wel Windesheimers hiero

ik heb vandaag mail gehad dat ik 7 september om half 10 introcollege heb, nog 2 weken vakantie dus
Ik dacht dat duderinnetje les gaf op het Windesheim.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_41133728
je bent niet de enige ik begin straks aan het 1e jaar social work enzo
voorkeur gaat uit naar MWD, maar misschien verandert dat nog.. je weet maar nooit

o woon trouwens ook in deventer
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_41157147
ik ga nu mn tweede jaar van journalistiek in

volgende week maandag word mn eerste dag alweer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_41234759
wilde eerst daarheen gaan om logistiek te doen
maar het is wel wat ver voor mij,en wil nog niet op kamers
bier
pi_41235944
waar kom je vandaan dan italiaan1987 en waar ga je het nu doen dan?
pi_41240712
Omgeving delft
ga nu logistiek doen in delft (inholland)
maar weet ook niet of dat zo verstandig is
bier
pi_41240834
Delft-Zwolle is inderdaad wel een stukje ja

Maar waarom weet je niet of dat wel verstandig is? Waar twijfel je over?
pi_41241113
jaa hoor slechte verhalen over inholland
maarja het is wel heel kleinschalig die school in delft dus mischien valt het daar wel mee
bier
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:35:24 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41241224
En dit is dus precies níet de bedoeling van dit topic
Er is een centraal Slowchattopic voor het gezellige kletsen, maar hou het hier een beetje centraal over Windesheim asljeblieft
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41241640
Morgen maar eens naar school toe om te checken of me cijfers allemaal bekend zijn zodat ik me P kan ophalen over 3 weken...

En gelijk ff kijken of de klassenindelingen stiekum al op het publicatiebord hangen en hoe ons vernieuwde gebouw eruit ziet
pi_41262986
Niet naar school geweest vanwege de regen en andere dingen die gepland waren, maar heb een mailtje gehad van me leerprocesbegeleider en me verslag is voldoende en ik heb dus mijn Propedeuse
pi_41268719
gefeli!
pi_41274742
Dank je wel

Een hele geruststelling, want als ik hem niet voor 31 augustus had dan moest ik stoppen met me opleiding ( doe er al 2 jaar over nl en dat was de max...)
pi_41275725
dat zou wel erg kut geweest zijn inderdaad..

ik heb trouwens totaal geen zin in intro kamp
maarja moet maar ff
pi_41276020
Introkamp op Windesheim is niet zo heel erg Beetje puzzeltjes doen in de stad, spelletjes doen in een weiland en uitgaan
pi_41276214
naja ik hoop maar dat ut leuk word ja
lekker op een modderige camping in een klein gehuchtje
achja komt wel goed
pi_41296257
Vanmiddag naar school geweest om me cifjers te controleren en alles klopt

En wat een zooitje is het nou nog in het gebouw zeg, ben benieuwd of ze het wel op tijd redden allemaal

En heb vandaag studiegids en collegekaart ontvangen
pi_41331475
Volgende week dinsdag algemene introdag. Ben benieuwd, hoop dat ik er maar 1 jaar hoef te bivakkeren tot ik mijn p heb.
pi_41331562
wat ga je doen dan marruk en wat wil je gaan doen als je je P hebt?
pi_41410859
Ik begin dus over enkele dagen aan mijn eerst jaar aan Windesheim.
Ik doe Commerciële Economie...Ik woon ook in Zwolle, dus het is lekker dichtbij.
pi_41496697
Ik ga nu tweede jaar CE (Commerciele Economie) in.
Heb vorig jaar mijn propedeuse in een jaar gehaald, dus loop volop op schema en heb er weer erg zin in
Ik heb altijd gelijk...
pi_41532441
Ga nu het (hopelijk) 4e en laatste jaar Bedrijfskundige Informatica in.
1 Blok Stage, 1 Blok met pretvakken en daarna afstuderen.. en dan zeg ik: daaaaagg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')