O, ha Bwennie, ik had jou in de mêlee van berichten over het hoofd gezien. Onvergefelijk, natuurlijk.quote:
Dat wist ik niet, 't was een gokje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:02 schreef Asmodian het volgende:
Hoe weet je dat ik van Vans en Etnies hou?
Converse op Lowlands!quote:De schoenen die nu door de weergoden gemold zijn, waren trouwens van Converse
Het is U vergeven lieve Pylquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:06 schreef pyl het volgende:
[..]
O, ha Bwennie, ik had jou in de mêlee van berichten over het hoofd gezien. Onvergefelijk, natuurlijk.![]()
Goed gokjequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, 't was een gokje.
Daar ben ik nu ook achterquote:Converse op Lowlands!Dat moet je ook nooit doen he!
![]()
de titel klopt niet helemaalquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:12 schreef pyl het volgende:
Da's Vlaanderen mijn land, van Jaques Brel.
Hoi BBquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:18 schreef BwennieBren het volgende:
Hey Dartdank voor je lieve kaart nog
Tot later Wycciequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik was weg aan het gaan omdat Fok zo traag was. En dat is ie nu nog steeds, BB.
Dus ik ga een filmpje kijken.
veel plezier met je film meisquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik was weg aan het gaan omdat Fok zo traag was. En dat is ie nu nog steeds, BB.
Dus ik ga een filmpje kijken.
Ah, okay. Hypercorrectie is mijn grootste vijand ...quote:
Heel goed, Dart!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:23 schreef dartfanaat het volgende:
Jeroen Willems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |