Ja ik weet hetquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
Macaroni met frikandellen?
Dat hebben we gisteren dus al gedaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:22 schreef EmmYKuHh het volgende:
bak je frietjes erbij..klaaar
Kijk! Hier kan ik iets mee!!!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef donald_dick het volgende:
de frikandellen ff klein snijden, samen met ovenpatat ineen pan doen, wat tomaat, brocollie en erwten toevoegen, ff kruiden en je hebt je provenciaalse schotel
of met rijst en witte/bruine bonen met saus eten, als je geen patat meer wil.quote:
En uitjes en paprika erdoorheenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of met rijst en witte/bruine bonen met saus eten, als je geen patat meer wil.
Getver!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
Macaroni met frikandellen?
Mij ook jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik moet eerlijk zeggend at macaroni met frikandellen mij best lekker lijkt
Ruilen?quote:
Dit lijkt me ook wel lekker inddquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:36 schreef donald_dick het volgende:
of je koopt wat afbak stokbroden en mozerella, snijdt ze doormidden, legt de frikandellen erop en daarom weer de mozerrela.
Tegen wat ik ga eten?quote:
Ohhh laat maarquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tegen wat ik ga eten?
Ik weet niet wat ik ga eten (ik eet niet thuis), maar hier thuis hebben ze vast wat zuurkool over?
Ik vind het ook niet zo-zo. Vandaar dat ik niet thuis eetquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ohhh laat maardat lust ik ook niet.
Misschien samen uit eten dan maarquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo-zo. Vandaar dat ik niet thuis eet![]()
.
Als jij trakteertquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien samen uit eten dan maarals verschoppelingen van de culinaire wonders thuis
![]()
Als je in de buurt woont!quote:
Niet echtquote:
En virtueel uit eten bestaat nog niet tochquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet echt.
De snelste route van Heemskerk naar Gennep over 171,5 km in ongeveer 1 uur en 49 minuten
ik ga het van de week serieus een keer makenquote:
Zal ik dan ook het recept posten vanavond?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik ga het van de week serieus een keer maken
bedankt voor de tip TS![]()
Tja, maar dan kom je al snel op patat of die categorie. We moeten ook nog op een strandvakantie hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zou overigens de frikandellen gewoon ergens bij eten.
Gewoon maken wat je normaal ook maakt, met een frikandel erbij. En appelmoes
![]()
.
Super idee! Ik heb ook wel eens zo'n frikandellenfiasco gehad en het toen door de pasta gedaanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:54 schreef Bowiefan het volgende:
brooddeeg maken voor broodjes en dat om de frikandel heen 'boetseren' voor de laatste rijs daarna afbakken en je hebt een alternatief worstenbroodje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |