abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42294920
Whehe da klinkt als Centric
Maar 26 en nu pas ITIL en MCSA bijna..
ik ben 21 :/ bijna 22 met bovenstaande
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_42295044
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:13 schreef bpm het volgende:
Okee, ik heb zojuist telefoon gehad van Peak. Ze willen me graag in dienst hebben omdat mijn CV hun erg beviel. Ik kijk op hun site, verdomme! Je krijgt een auto en al, da's leuk!! Nu hoor ik hier dus minder leuke verhalen.. Kan iemand mij precies vertellen waar ik op moet letten als ik in dienst van Peak ga treden??

Alvast heel erg bedankt.
BPM, uhm ja PEAK zuigt.
mn collega is nu na enkele maanden van Peak naar centric en dat is vele malen beter
Ik zit zelf nu ook bij centric en krijg ook een auto.

Btw die auto die je van peak krijg is een VW Lupo of Fox oid.
Als je meer wil weten ofz moet je maar mailen ik ga zo geen ramp verhalen vertellen maar Q-magic, Peak IT, Xcent begin er niet aan.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:35:19 #103
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42295128
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef Sterke_Yerke het volgende:
detacherings bureau = verkapt woord voor uitzendbureau
Nopes
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:37:11 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42295228
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef Chinless het volgende:

[..]

BPM, uhm ja PEAK zuigt.
mn collega is nu na enkele maanden van Peak naar centric en dat is vele malen beter
Ik zit zelf nu ook bij centric en krijg ook een auto.

Btw die auto die je van peak krijg is een VW Lupo of Fox oid.
Als je meer wil weten ofz moet je maar mailen ik ga zo geen ramp verhalen vertellen maar Q-magic, Peak IT, Xcent begin er niet aan.
In "mijn tijd" was dat nog een Mini Cooper of een Toyota Aigo .. En die zie ik tegenwoordig ook redelijk wat op de snelweg rijden

Q-magic en Peak hebben dan ook dezelfde oprichter
(zitten ook in hetzelfde pand te Naarden)
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:14:16 #105
97796 bpm
Suzuki GSX-R 750 Freak!!!
pi_42315503
pauperbedrijf die Peak, ik ben dus voor niets heen gegaan, ze hebben geen projecten voor me! Zij hebben mij nog wel benaderd.. godverdomme, voel me echt verneukt door die lui.
http://www.mencom.nl Mencom IT Service
pi_42317729
Goed om te weten dat Sneak it Peak it, een kutbedrijf is.

Wilde er nog solliciteren. Ik had mijn twijfels al en zie er nu vanaf.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:55:29 #107
97796 bpm
pi_42322054
echt, ik wist niet wat ik hoorde!! Wat een sukkels, was wel een mooi vrouwtje die het gesprek met mij aanging trouwens Zonde voor dat poppie dat ze bij zo'n bedrijf werkt.
pi_42322380
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:55 schreef bpm het volgende:
echt, ik wist niet wat ik hoorde!! Wat een sukkels, was wel een mooi vrouwtje die het gesprek met mij aanging trouwens Zonde voor dat poppie dat ze bij zo'n bedrijf werkt.
pauperbedrijf, sukkels.

enige onderbouwing misschien?
Daar hebben de meesten wat meer aan denk ik, waarom ging je daar solliciteren, waarom hadden ze geen opdracht voor je? Wat moet je bij PEAK doen als ze geen opdracht voor je hebben?

-edit- ohw kut tis KLB
laatmaar.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:10:52 #109
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_42329210
quote:
pauperbedrijf die Peak, ik ben dus voor niets heen gegaan, ze hebben geen projecten voor me! Zij hebben mij nog wel benaderd.. godverdomme, voel me echt verneukt door die lui.
Ik adviseer een vaste baan. Je bent overduidelijk niet geschikt voor de detachering. In de detachering voer je zeker als starter vaak meer intakegesprekken waar je het niet wordt, dan waar je wel met een opdracht bij weg loopt.
En tussenpersonen die je met een smoesje in in bestand proberen binnen te halen voor als ze opeens iemand nodig hebben met jouw profiel zijn ook een vast onderdeel van het spel.
Leer eens jezelf niet zo druk te maken, is niet goed voor je! Je moet eerst ervaring opdoen en diploma's halen, dan pas kun je eisen halen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_42332821
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef Sterke_Yerke het volgende:
detacherings bureau = verkapt woord voor uitzendbureau
Nee want je kan ook in vast dienstverband komen bij een detacheringbureau
En dan krijg je een mooie auto van de zaak peugeot 207, 13e maand en 2200 euro bruto. Niks mis mee lijkt me op het eerste gezicht.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:58:11 #111
97796 bpm
pi_42341407
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik adviseer een vaste baan. Je bent overduidelijk niet geschikt voor de detachering. In de detachering voer je zeker als starter vaak meer intakegesprekken waar je het niet wordt, dan waar je wel met een opdracht bij weg loopt.
En tussenpersonen die je met een smoesje in in bestand proberen binnen te halen voor als ze opeens iemand nodig hebben met jouw profiel zijn ook een vast onderdeel van het spel.
Leer eens jezelf niet zo druk te maken, is niet goed voor je! Je moet eerst ervaring opdoen en diploma's halen, dan pas kun je eisen halen.
Niet te druk maken? Ze laten mij van Groningen naar Naarden rijden omdat ze niets voor me kunnen doen?? Sorry hoor, maar dan maak ik mij wel even druk.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:18:48 #112
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_42343765
Je gaat mij niet vertellen dat je in de buurt van Grunn niets kon vinden? Daar betalen bedrijven je om alleen maar te komen solliciteren
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:29:32 #113
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_42349807
quote:
Ze laten mij van Groningen naar Naarden rijden omdat ze niets voor me kunnen doen??
Oke, dat is wel een beetje honds...

Maar het zal niet de laatste keer zijn dat je je genomen voelt als je met dat soort bedrijven omgaat.
Als freelancer is het nog erger, maar dan moet je maar denken aan die oude wijsheid,
"I'll cry my way to the bank"
want zodra je ervaring en de juiste papiertjes hebt is blijft er steeds minder aan de strijkstok hangen als je het goed speelt...

En Peak staat niet bekend als een buro dat echt een langetermijn planning heeft. Dan ben je bij Centric, ICT, Cap gemini of een Getronics echt beter af. Als je daar niet tussen kunt komen is het effe bijten tot je ervaren genoeg bent...

Suc6
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:21:34 #114
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_42353047
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:56 schreef samjustme het volgende:

[..]

Nee want je kan ook in vast dienstverband komen bij een detacheringbureau
En dan krijg je een mooie auto van de zaak peugeot 207, 13e maand en 2200 euro bruto. Niks mis mee lijkt me op het eerste gezicht.
Hé...dat heb ik ook (alleen andere auto)
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')