Dat weet ik niet het klote is ik ben verhuurd van buro A naar B naar C (bedrijf waar ik zit is klant van C).quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:46 schreef mjb44 het volgende:
Kan het bedrijf waar je nu gedetacheerd bent niet wat druk op het deatacheringsbureau uitoefenen? Zo van: "jullie willen in de toekomst ons vast wel als klant houden dus schrap die afkoopsom en anders zijn er genoeg andere detacheringsbureaus".
Weet ik ook niet precies...het zal wel met mijn tarief te maken per maand ik kost rond de 7600 Euro per maand. Kan dus goedkoper als ik niet zo vaak uitverhuurd ben...zal hier wel mee te maken hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef mjb44 het volgende:
En waarom mogen ze dat niet weten dan? Wat voor louche bureau is dat wel niet?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kut Peak-it he..
dat is wel jammer dat er 6000 niet in jouw zak verdwijntquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet precies...het zal wel met mijn tarief te maken per maand ik kost rond de 7600 Euro per maand. Kan dus goedkoper als ik niet zo vaak uitverhuurd ben...zal hier wel mee te maken hebben![]()
Ik was er ook bijna in getrapt met die mooie banners van hun met zo'n gare mini die je krijgt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kut Peak-it he..
45 euro p/u maar?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dat is wel jammer dat er 6000 niet in jouw zak verdwijnt
...is knap dat je 1750 overhoudt van 2300 euro. Ik betaal aanzienlijk meer belasting, want ik hou hetzelfde over met 500 euro extra salaris. Is dat ex verzekering ofzo?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Razor21 het volgende:
Kan hier dan beginnen met een bruto loon tussen de 2300 a 2400 euro voor 38 uur werken. Houd je ongeveer rond de 1750 netto van over.
tsja, daar krijg je dit gezeik nu vanquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:21 schreef pro2call het volgende:
[..]
Ik was er ook bijna in getrapt met die mooie banners van hun met zo'n gare mini die je krijgt.
(ben er op soli geweest wat een kut tent)
nee, hoor all in.. zelf betaal ik ook maar zo n 300-500e belasting...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
...is knap dat je 1750 overhoudt van 2300 euro. Ik betaal aanzienlijk meer belasting, want ik hou hetzelfde over met 500 euro extra salaris. Is dat ex verzekering ofzo?
En aan het eind van het jaar, moet je dik bijbetalen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nee, hoor all in.. zelf betaal ik ook maar zo n 300-500e belasting...
nope, zit al 3 jaar op 80 euro terug krijgen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
En aan het eind van het jaar, moet je dik bijbetalen?.
Bijna 2 keer zoveel inderdaad maar dat had ik dus al begin september kunnen krijgen als die afkoopsom niet bestond...daar gaat het mij om.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Bijna twee keer minimum verdienen en nog zeiken. Loop niet te drammen en wees blij dat je niet voor een hongerloon via een uitzendbureau hoeft te werken.
Inderdaad hier ook. Ik heb 3100 euro bruto, en krijg "maar" 1900 netto (dat netto is dan wel incl. ziektekostenverzekering want die heb ik collectief via de werkgever en word in het bruto-netto traject ingehouden).quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
...is knap dat je 1750 overhoudt van 2300 euro. Ik betaal aanzienlijk meer belasting, want ik hou hetzelfde over met 500 euro extra salaris. Is dat ex verzekering ofzo?
Als hij leraar Nederlands ofzo zou zijn heb je een punt. Mischien is hij wel systeembeheerder of weet ik veel wat en hoeft hij nauwelijks te schrijven, en is zijn schrijfvaardigheid niet zo belangrijk. Of hij denkt net als ik: "het is maar een forum en waarom zou ik dan op punten, komma's, d- en dt's letten?".quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:26 schreef dVTB het volgende:
Ik vind 2300-2400 euro vrij veel geld voor iemand wiens Nederlands zo slecht is. Punten en hoofdletters zouden het al heel wat leesbaarder maken. En waarom zijn die bedragen nou weggehaald? Je gaat klagen over je loon en je zet er alleen ***** neer. Wat moeten we daarmee?
Een geluk dat ik daar niet ben begonnenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kut Peak-it he..
Helemaal mee eens.Wat een duffe boel daarquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een geluk dat ik daar niet ben begonnen![]()
Maar heb je wel een relatiebeding in je contract staan, TS? Anders kan peak-it mooi naar de kloten lopen.
Ik ook wordt ik overgenomen....doe echt helemaal niets meer voor ze...quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:53 schreef Westlanderr het volgende:
Peak-it in naarden ja, ik word er ook niet echt vrolijk van, gelukkig ben ik in januari weg
(je mag ook niet negatief praten over je werkgever staat er in t contract)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Razor21 het volgende:
Kan hier dan beginnen met een bruto loon tussen de 2300 a 2400 euro voor 38 uur werken. Houd je ongeveer rond de 1750 netto van over.
Vind ik ook vaag, zou iets over de 1800 verwachtenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Kreator het volgende:
Waar heb je dat nou echt voor nodig? Ik snap geen ruk van Nederlands en grammatica en zo en ik heb er nooit echt last van gehad.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Trouwens, is het niet beter als je tussen door ook nog even een cursus Nederlands volgt?
Anderen daarintegenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar heb je dat nou echt voor nodig? Ik snap geen ruk van Nederlands en grammatica en zo en ik heb er nooit echt last van gehad.
Hoe heb je dat gedaan dan met je sollicitatiebrief?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar heb je dat nou echt voor nodig? Ik snap geen ruk van Nederlands en grammatica en zo en ik heb er nooit echt last van gehad.
Niet nodig gehad. Ik heb gebeld naar me oude stagebedrijf en een week later had ik een baanquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe heb je dat gedaan dan met je sollicitatiebrief?
Niet lullig bedoeld hoor, maar daar letten ze best wel op toch?
Boeien, merk ik niks vanquote:
Onzin, maak goede afspraken met het bedrijf waar je nu bent gedetacheerd. Zij nemen jou in dienst en nemen je opleidingen over enz enz dat soort afspraken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Razor21 het volgende:
Maar nu werkt mijn buro tegen het bedrijf moet mij uitkopen dat doen ze niet is voordeliger om mij nog in te huren tot januari dan ben ik 1jaar in dienst. En dan vervalt die afkoopsom.
Let vooral eens op het salaris dat je krijgt, dat is echt randje minimum, misschien nog wel minder.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:13 schreef bpm het volgende:
Okee, ik heb zojuist telefoon gehad van Peak. Ze willen me graag in dienst hebben omdat mijn CV hun erg beviel. Ik kijk op hun site, verdomme! Je krijgt een auto en al, da's leuk!! Nu hoor ik hier dus minder leuke verhalen.. Kan iemand mij precies vertellen waar ik op moet letten als ik in dienst van Peak ga treden??
Alvast heel erg bedankt.
Kun je een indicatie geven?? Ik werk nu op een RMA afdeling, daar heb ik 1000 euri incl. reiskostenvergoeding, voor minder doe ik het natuurlijk nierquote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Let vooral eens op het salaris dat je krijgt, dat is echt randje minimum, misschien nog wel minder.
En vraag even goed na hoe het zit met eventuele studieschulden.
Werk zelf ook voor Peak zal de nadelen even opnoemen :quote:Op woensdag 27 september 2006 20:13 schreef bpm het volgende:
Okee, ik heb zojuist telefoon gehad van Peak. Ze willen me graag in dienst hebben omdat mijn CV hun erg beviel. Ik kijk op hun site, verdomme! Je krijgt een auto en al, da's leuk!! Nu hoor ik hier dus minder leuke verhalen.. Kan iemand mij precies vertellen waar ik op moet letten als ik in dienst van Peak ga treden??
Alvast heel erg bedankt.
Dat is netto neem ik aan?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef bpm het volgende:
[..]
Kun je een indicatie geven?? Ik werk nu op een RMA afdeling, daar heb ik 1000 euri incl. reiskostenvergoeding, voor minder doe ik het natuurlijk nier
Ga het ook gewoon uitzetten als bovenstaande voor mij geld. Maar het is gewoon schandalig met wat voor loon je wordt afgescheept! Terwijl zij een godsvermogen verdienen aan je.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:36 schreef Sjummie het volgende:
Je ken natuurlijk ook met je kenkerkop die 3 maanden nog uitzitten en op een normale manier afscheid nemen van je detacheerder, aan wie je wel die baan te danken hebt. Beetje investeren in de toekomst kan geen kwaad toch ?
quote:Op donderdag 28 september 2006 08:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Werk zelf ook voor Peak zal de nadelen even opnoemen :
Salaris is 1350 bruto ben 26 jaar is 70 euro boven minimum.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze werken met tabellen en kijken niet echt naar leeftijd.
Ze pushen keihard zodat je zo snel mogelijk je papieren haalt hoe meer jij er haalt hoe meer jij waard bent. Ik kost per maand rond de 7800 euro. Weet niet wat Peak er aan over houd, maar ik neem aan ZAT!!!!
En jij krijgt maar zo'n klote loon. Ja maar als je MCDST hebt gehaald krijg je 100 erbij (ja bruto) en bij je MCSA 150 ook bruto. Dus stijgen gaat niet snel met je loon.
Zit je bij een bedrijf zoals ik nu bijna 1 jaar kun je niet zomaar overstappen je moet 1 jaar uitzitten. Voordat je bedrijf je kostenloos kan overnemen.
En als je die Mini wilt hebben dan moet je dus eerst je MCDST + ITIL + MCSA halen. En dat ding kost dan ook nog 100 euro per maand. En aan het einde van het jaar ook nog belasting betalen.
Weet niet of dat slim is met het loon dat je gaat verdienen daarzo.
Ik wordt per 1 febr. overgenomen door het bedrjif waar ik zit, en ga rond de 2500 bruto verdienen. Hier werken ze met schalen.
Blij als ik weg ben....het enige voordeel is dat je snel een nieuwe baan hebt.
Probleem bij is Peak verhuurt mij aan Felton en zij verhuren mij weer aan Cimmiq. Ze willen mij nu graag overnemen maar dat gaat het bedrijf een godsvermogen kosten wat ik begreep. Het schijnt niet zo makkelijk te zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 11:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben daar naar een half jaar weggegaan.
Het is niet eens een detacheringsbureau te noemen, het zijn gewoon CV schuivers
Als een beetje bedrijf je wil, betalen ze gewoon voor je (doen ze voor mij ook) ..
Wat is je tussenbedrijf, als ik vragen mag
Neemt niet weg dat Peak een leuk bedrijf is om bij te beginnen...
die Reclames van ze zijn wel tenenkrommend en die kutwagentjes, zelfs op de spiegels zaten Peak stickers![]()
![]()
Beetje verkeerd uitgelegd...maar ik zit dus bij Peak die verhuren mij aan Felton zij verhuren mij aan Cimmiq en Cimmig heeft mij dus geplaatst bij de Politie Amsterdam Amstelland. En de politie wil mij dus overnemen. Maar dat gaat dus pas 1.febr. worden! Die 3 maandjes zit ik dan nog wel uit...maar ik baal gewoon het meest van het loon wat ik nu krijg.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:14 schreef Keltie het volgende:
Wil Cimmiq je overnemen of Felton?
Dat overnemen heeft te maken met raamovereenkomsten, is inderdaad listig..
Dat "godsvermogen" bestaat eigenlijk uit je studieschuld (die je ook zelf kan terugbetalen, maar dan ben je wel lijpe harry).. Maar mag Cimmiq jou wel overnemen van Felton? Dat stond bij mij ook nog eens beschreven
Ja dat bedoel ik nou. Je wordt verhuurd alsof je een stuk vlees bent... en iedereen winst op je maken behalve jijzelf.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Beetje verkeerd uitgelegd...maar ik zit dus bij Peak die verhuren mij aan Felton zij verhuren mij aan Cimmiq en Cimmig heeft mij dus geplaatst bij de Politie Amsterdam Amstelland.
Studieschuld vervalt na 1 jaar in dienst voor Peak...je begint met een schuld van 4000...snap het ook niet waarom zo hoog die paar MS examens / boeken zijn echt niet zo duur.....quote:Op donderdag 28 september 2006 11:43 schreef Keltie het volgende:
Cimmiq is dus ook een detachering?
Maar volgens mij zit jij 1 februari nog met een restantje studieschuld en blijft er nog iets overeind van de/het eventuele raamovereenkomst (mbt overnemen).
Weet niet in een hoever stadium je bent met de PAA, maar ik zou het aanraden het (eventueel voorzichtig) bij alle partijen (Peak, Felton en Cimmiq) op tafel gooien
Das voornamelijk door Peak.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:06 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik nou. Je wordt verhuurd alsof je een stuk vlees bent... en iedereen winst op je maken behalve jijzelf.
Bij mijn werkgever (detacheringsbureau) gaan dingen gewoon in overleg. Ik zie niet in waarom je voor een detacheerder eerder op je hoofd zou gaan staan dan voor welke andere werkgever dan ook. Als jij je overal heen laat sturen, dan zegt dat meer over jou dan over een detacheringsbureau.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef Schorpioen het volgende:
Het betaalt slecht en als je bureau zegt "ga daarnaartoe, doe dat, ga op je hoofd staan" dan is de kans groot dat je het nog moet doen ook.
Ik ben nog nooit gedetacheerd geweest, maar heb wel veel gedetacheerde collega's gehad. Als ik zie hoe die soms geleefd werden was ik blij dat ik niet in hetzelfde schuitje zat. Ik heb genoeg aanbiedingen gehad maar ik werk het liefste direct voor een bedrijf, in loondienst of zelfstandig, in plaats van dat er nog allerlei partijen tussen zitten die ook graantjes van mijn arbeid mee willen pikken. Bij sommige detacheerders gaat alles vast wel in goed overleg maar dan nog, ik heb liever maar 1 baas (of ben mijn eigen baas) in plaats van het bedrijf waar je voor werkt en ook nog eens je detacheerder of zelfs nog een tussenbedrijf waar je aan bent verhuurd.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:27 schreef Everett het volgende:
[..]
Bij mijn werkgever (detacheringsbureau) gaan dingen gewoon in overleg. Ik zie niet in waarom je voor een detacheerder eerder op je hoofd zou gaan staan dan voor welke andere werkgever dan ook. Als jij je overal heen laat sturen, dan zegt dat meer over jou dan over een detacheringsbureau.
Zal wrs een boete (per dag) op staan, als ik de Peakcontracten goed herinnerquote:Op donderdag 28 september 2006 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
jep same here, als ik het verhaal van Razor21 lees heeft hij niet veel problemen. Je bent gedetacheerd door peak bij een klant, die klant mag je niet zomaar overnemen en dat gebeurd ook niet.je kan zelfs ontslag nemen bij Peak en beginnen bij de politie op dit moment als je wilt.
dus hoor jij eigenlijk niet in dit topic thuis?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gedetacheerd geweest, maar heb wel veel gedetacheerde collega's gehad. Als ik zie hoe die soms geleefd werden was ik blij dat ik niet in hetzelfde schuitje zat. Ik heb genoeg aanbiedingen gehad maar ik werk het liefste direct voor een bedrijf, in loondienst of zelfstandig, in plaats van dat er nog allerlei partijen tussen zitten die ook graantjes van mijn arbeid mee willen pikken. Bij sommige detacheerders gaat alles vast wel in goed overleg maar dan nog, ik heb liever maar 1 baas (of ben mijn eigen baas) in plaats van het bedrijf waar je voor werkt en ook nog eens je detacheerder of zelfs nog een tussenbedrijf waar je aan bent verhuurd.
Ik bepaal zelf wel waar ik thuis hoor ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:49 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dus hoor jij eigenlijk niet in dit topic thuis?
maar? hoewel? ofschoon? desalniettemin?quote:Ik vind het persoonlijk wel prettig dat je na een bepaalde tijd weer ergens aan de slag kan,
Omdat het een teken van intelligentie is. Sorry hoor, maar als je nou echt moeite moet doen om een d of een t correct te plaatsen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Als hij leraar Nederlands ofzo zou zijn heb je een punt. Mischien is hij wel systeembeheerder of weet ik veel wat en hoeft hij nauwelijks te schrijven, en is zijn schrijfvaardigheid niet zo belangrijk. Of hij denkt net als ik: "het is maar een forum en waarom zou ik dan op punten, komma's, d- en dt's letten?".
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:23 schreef StefanP het volgende:
Omdat het een teken van intelligentie is. Sorry hoor, maar als je nou echt moeite moet doen om een d of een t correct te plaatsen...
ben ook mijn werkloopbaan begonnen bij een detacheerder en kreeg vanaf het begin 1850 bruto + reiskostenvergoeding a ~475 (was toen 22 jaar).quote:Op donderdag 28 september 2006 23:17 schreef bpm het volgende:
Iedereen klaagt hier steen en been, maar ligt het ook niet een beetje aan je eigen flexibilitiet? En zijn jullie niet iets verwend qua loon? Ik moet nog beginnen, stap net de arbeidsmarkt in, dus misschien is het voor mij wel iets heel leuks
Ik ben zelf ook nog redelijk een beginner hoor, heb nu ongeveer anderhalf jaar werk ervaring.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:17 schreef bpm het volgende:
Iedereen klaagt hier steen en been, maar ligt het ook niet een beetje aan je eigen flexibilitiet? En zijn jullie niet iets verwend qua loon? Ik moet nog beginnen, stap net de arbeidsmarkt in, dus misschien is het voor mij wel iets heel leuks
Die 1350 slaat echt nergens op die ik krijg.....zit ook nog 25 euro onkosten vergoeding bij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:18 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ben ook mijn werkloopbaan begonnen bij een detacheerder en kreeg vanaf het begin 1850 bruto + reiskostenvergoeding a ~475 (was toen 22 jaar).
dus ook als starter kun je een stuk beter dan die schamele 1350 die ik in dit topic las![]()
Loonsbedragen zeggen niets.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:18 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dus ook als starter kun je een stuk beter dan die schamele 1350 die ik in dit topic las![]()
IDD: 13e maand, reisvergoeding/lease-auto, vakantiegeld en na 10 maanden 200 bruto erbij hoort er natuurlijk ook bijquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Loonsbedragen zeggen niets.
Afhankelijk van teveel factoren
Tenminste, vind ik dan..
Mja, je bent er zelf mee accord gegaan hehquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Die 1350 slaat echt nergens op die ik krijg.....zit ook nog 25 euro onkosten vergoeding bij.
Mijn reiskosten ongeveer 178 euro komt er nog boven op..gewoon een pauperloon.
Collega's die hier vast in dienst zijn bij mijn werkgever waar ik nu zit zitten al rond de 1700 netto. Terwijl ze van mijn leeftijd zijn 26 jaar. En heb meer papieren dan zij......maar ja 1 febr. 2007 stijg ik ook even.....
Maar vind het gewoon oneerlijk...dat je zo wordt afgescheept....![]()
boete? waarvoor? Hij werkt toch niet voor een klant van Peak?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zal wrs een boete (per dag) op staan, als ik de Peakcontracten goed herinner
Als ik mij het contract voor de geest haalt staat er iets over "direct en indirect".quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
boete? waarvoor? Hij werkt toch niet voor een klant van Peak?
Domme opmerking aangezien je van veraf kon ruiken dat dit niet de factoren zijn waar ik het over had.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
IDD: 13e maand, reisvergoeding/lease-auto, vakantiegeld en na 10 maanden 200 bruto erbij hoort er natuurlijk ook bij
vrouwen snap ik ook al niet zo goed: wees eens iets duidelijker dan in het vervolg en laat dan niet teveel aan de lezer over. dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Domme opmerking aangezien je van veraf kon ruiken dat dit niet de factoren zijn waar ik het over had.
nope, dan nog werkt ie voor a. het is gehuurd van a door b terwijl b hem doorverhuurd aan c. c detacheerd hem vervolgens bij d waar ie kan werken. Die laatste heeft geen verbintenis met Peak...quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik mij het contract voor de geest haalt staat er iets over "direct en indirect".
Indirect werkt hij voor een klant van Peak/ indirect is die toko verbonden aan Peak.
Raamovereenkomsten zeggen je niet veel of wel?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
nope, dan nog werkt ie voor a. het is gehuurd van a door b terwijl b hem doorverhuurd aan c. c detacheerd hem vervolgens bij d waar ie kan werken. Die laatste heeft geen verbintenis met Peak...
Geen van die woorden wilde ik tikken,quote:Op donderdag 28 september 2006 22:16 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik thuis hoor ja.
[..]
maar? hoewel? ofschoon? desalniettemin?
Moest je poepen ofzo, dat je je reactie niet af hebt gemaakt?
Geef mij ook zo'n baan......2400 bruto is krap 1500 netto hoor!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Razor21 het volgende:
Net zo irritant als hun reclamesquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kut Peak-it he..
ligt er helemaal aan wat er allemaal van je salaris afgaat, ik hield met 2050 bruto juist ook 1500 netto over (na aftrek pensioenpremie). maar met een auto van de zaak (en dus bijtelling) hou ik natuurlijk minder overquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:10 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Geef mij ook zo'n baan......2400 bruto is krap 1500 netto hoor!
MCDST heb je zo, das koekie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:59 schreef bpm het volgende:
Okee, d'r wordt gevraagd welke diploma's ik heb:
Ik heb dus MBO ICT niveau 4 (systeem / netwerkbeheer) en that's it. Ik zou dus graag MCDST / MCSA halen bij Peak, die studieschuld lijkt me logisch.. waar het mij vooral om gaat is dat er ook werk voor mij is, dat ik dus een beetje grond onder de voeten heb (Dat heb ik nu niet).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |