abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:27:03 #1
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_41030068
Ik heb bij de makro het volgende waterbed op 't oog:

Softside Freedom de Luxe. Eenvoudig te monteren. Complete set, bestaande uit:
Waterbed gestabiliseerd met 8 lagen fiber. Maximale stabilisatie. Hoogte: ca. 40 cm.
Verwarming. Keme en TUV goedgekeurd. Eenvoudig in te stellen. Installatiepakket.
Beuken plintentset. Gewichtsverdelers met bodemplaten.
Damast termodek, afristbaar om te reinigen. Obouwvoorschrift, 2 jaar garantie.
-LXB = 220 x 190 CM

Prijs, 474, incl BTW.

Ik was bij de makro en ben er even op gaan liggen, ligt perfect!

Ik hoorde van iemand dat de elektra die door het bed heen gaat (i.v.m. de termostaat) ook invloed op je kan hebben, sex zowat niet mogelijk blablabla, terwijl ik van mensen hoor die het hebben dat het perfect is zo'n bed, enz

Ik wil dit denk ik dus wel doen, mensen met advies/ervaringen?
pi_41030165
Ik heb zelf geen ervaring met een waterbed maar ik zou een gelbed overwegen als ik jou was.
Een waterbed kun je niet meer laten stabiliseren, dus als je het niet fijn vindt heb je gewoon pech! Ook schijnt een waterbed duurder in energieverbruik te zijn, omdat heel het water warm gemaakt moet worden. Een gelbed heeft gewoon een elektrische deken. Je moet er ook op letten of ieder zijn eigen "waterzak" heeft (dat kan bij een gelbed namelijk wel) want anders klots je als je partner zich omdraait.
Over de sex in en waterbed weet ik helemaal niks...
pi_41030234
Heeft marko er nog veel liggen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:35:09 #4
85919 Likkende_Lassie
pi_41030322
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft marko er nog veel liggen?
Hee ik eerst hè (weet niet )

@ Maddy, het waterbed is toch al gestabiliseert? of bedoel je dat je het weer moet laten leeglopen en het daarna weer kan stabiliseren? Weet namelijk niet hoe dat werkt

Ik ben inderdaad op de hoogte van 't energie verbruik, vriend van me zegt dat het rond de 80 euro per jaar is..
pi_41030748
Ja, het waterbed is al gestabiliseert. Maar dat kun je niet veranderen. Bij een gelbed kun je dat altijd nog aan passen: meer water erin doen, of juist meer poeder (die poeder wordt dan gel icm water).
Bij ons gelbed is het ook zo, dat we ieder onze eigen "zak" hebben om om te liggen, in het midden gescheiden door een stuk schuimrubber. Dan kun je iedere zak verschillend stabiliseren. Ook heb je dan ieder een eigen elektrische deken die je zelf in kunt stellen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:50:38 #6
85919 Likkende_Lassie
pi_41030847
Hmm ok. Wat zijn de kosten ongeveer van zo'n bed?
Idd wat je zegt, de ene zal het warm vinden, de ander koud, kan lastig zijn.
Voordeel is wel dat ik vrijgezel ben
pi_41031055
Ik zou het echt niet weten, wat zo'n bed kost. Ons bed is al een jaartje of 8 oud en dat was toen 800 á 1000 gulden. Maar goed, je koopt zo'n bed natuurlijk voor de lange termijn en ik zou er heel goed over nadenken.
Mijn helft is bv flink gestabiliseerd en mijn elektrische deken staat meestal uit, hooguit op 1 of 2.
Mijn man daarentegen heeft de deken meestal op 2 staan, maar ook regelmatig of 3 of 4. En zijn helft is veel minder gestabiliseerd.
Jij hebt het voordeel dat je vrijgezel bent natuurlijk
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:58:35 #8
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41031076
Wie is Marko?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:59:02 #9
85919 Likkende_Lassie
pi_41031096
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef jpg97 het volgende:
Wie is Marko?
Shit kan een mod dit wijzigen naar Makro?
pi_41031233
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef jpg97 het volgende:
Wie is Marko?
En wtf moet Marko met een waterbed. Ik hoop dattie erin stikt.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_41031275
Een waterbed ligt zalig in alle opzichten (mits goed gestablilseerd) persoonlijk zou ik zo'n ding niet bij de makro kopen.
There's no place like 127.0.0.1
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:06:23 #12
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_41031283
Sex in een waterbed lijkt mij prima mogelijk, tenminste als je dit bekijkt, ze lijken er geen last van te hebben: Filmpje (NSFW)

Denk wel dat je je aan het geklots van het water begint te irriteren.
Narcist
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:06:31 #13
85919 Likkende_Lassie
pi_41031286
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef harryharry het volgende:
Een waterbed ligt zalig in alle opzichten (mits goed gestablilseerd) persoonlijk zou ik zo'n ding niet bij de makro kopen.
Waarom niet?
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:10:17 #14
85919 Likkende_Lassie
pi_41031341
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef Magistic het volgende:
Sex in een waterbed lijkt mij prima mogelijk, tenminste als je dit bekijkt, ze lijken er geen last van te hebben: Filmpje (NSFW)

Dat klotsen lijkt me denk ik wel mee vallen, even wat bewogen op dat waterbed daar, maar hoorde niets wie weet met wat wildere bewegingen wel ja

Edit, ze faked!
pi_41031348
Ik zal eens na vragen wat precies de garantievoorwaarden zijn, en hoe het precies zit met als het bed of de thermostaat kapot gaat. Heb je dan rechtstreeks contact met de leverancier of moet je bij de Makro zijn.
Meestal gaat het zo dat je eerst de Makro moet bellen, waarna zij contact opnemen met de leverancier, of jou een schadeformulier op gaat sturen. Hoe dan ook, meestal gaat er in elk geval meer dan 24 uur over heen. Wat heel vervelend is als je thermostaat kapot is.
pi_41031405
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef Maddy_K het volgende:
Ja, het waterbed is al gestabiliseert. Maar dat kun je niet veranderen. Bij een gelbed kun je dat altijd nog aan passen: meer water erin doen, of juist meer poeder (die poeder wordt dan gel icm water).
Bij ons gelbed is het ook zo, dat we ieder onze eigen "zak" hebben om om te liggen, in het midden gescheiden door een stuk schuimrubber. Dan kun je iedere zak verschillend stabiliseren. Ook heb je dan ieder een eigen elektrische deken die je zelf in kunt stellen.
dit heb ik ook inderdaad, ideaal.
bovendien ligt het verwarmingselement bij een gelbed bovenop, en bij een waterbed onderin zover ik weet.... waardoor je bij een waterbed dus altijd moet verwarmen om die zak water op temperatuur te houden, en bij een gelbed niet omdat je er direct op ligt...

overigens heb ik die verwarming vrijwel altijd uit staan, alleen 's winters is het wel lekker als het warm is als je erin kruipt

edit: sex is niet zo'n probleem trouwens, het is alleen effe wennen omdat je bed meegeeft...
pi_41031417
Wat voor vloer ga je 't waterbed op zetten? Houdt er rekening mee dat een waterbed nogal zwaar is en het voor een houte vloer misschien wel té zwaar is. Da's de reden dat mijn vriend en ik uiteindelijk toch maar een boxspring hebben genomen ipv een waterbed.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:14:10 #18
85919 Likkende_Lassie
pi_41031430
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Levitation het volgende:
Wat voor vloer ga je 't waterbed op zetten? Houdt er rekening mee dat een waterbed nogal zwaar is en het voor een houte vloer misschien wel té zwaar is. Da's de reden dat mijn vriend en ik uiteindelijk toch maar een boxspring hebben genomen ipv een waterbed.
Laminaat komt dr onder ,daaronder ligt een dikke laag beton
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:15:51 #19
85919 Likkende_Lassie
pi_41031483
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:10 schreef LotjeSpieg het volgende:
Ik zal eens na vragen wat precies de garantievoorwaarden zijn, en hoe het precies zit met als het bed of de thermostaat kapot gaat. Heb je dan rechtstreeks contact met de leverancier of moet je bij de Makro zijn.
Meestal gaat het zo dat je eerst de Makro moet bellen, waarna zij contact opnemen met de leverancier, of jou een schadeformulier op gaat sturen. Hoe dan ook, meestal gaat er in elk geval meer dan 24 uur over heen. Wat heel vervelend is als je thermostaat kapot is.
Idd handig om dit even te checken, beetje stom als ik een week mn bed kwijt ben ofzo .
Lek zal hij niet snel gaan denk ik, maar je weet 't maar nooit.
pi_41031676
Volgens mij komt de leverancier uiteindelijk wel zelf bij je langs. Maar ik heb een tijd bij de Makro gewerkt, en kan mij nog een man herinneren die niet erg tevreden over de service was. Hij heeft 2 weken een kapot verwarmingselement gehad en midden in de winter vond hij dit niet grappig (wat het natuurlijk ook niet is).
Vandaar dat ik zou proberen om zo veel mogelijk direct contact te hebben met de leverancier.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:25:29 #21
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41031760
Mijn vader had een ongestabiliseerd waterbed en het eerste wat hij zei toen ik mijn huidige ex voor het eerst meenam was "slapen jullie vannacht maar in mijn bed, maar laat me wel even weten of het een succes was". En het was een succes.
Ik heb al een boek.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:32:38 #22
85919 Likkende_Lassie
pi_41031980
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef LotjeSpieg het volgende:
Volgens mij komt de leverancier uiteindelijk wel zelf bij je langs. Maar ik heb een tijd bij de Makro gewerkt, en kan mij nog een man herinneren die niet erg tevreden over de service was. Hij heeft 2 weken een kapot verwarmingselement gehad en midden in de winter vond hij dit niet grappig (wat het natuurlijk ook niet is).
Vandaar dat ik zou proberen om zo veel mogelijk direct contact te hebben met de leverancier.
Hoorde zelfs dat je onderkoeld kan raken als je het verwarmings element niet gebruikt?
pi_41035253
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hoorde zelfs dat je onderkoeld kan raken als je het verwarmings element niet gebruikt?
Klopt. Je ligt in principe op 600 liter water, en als dat lekker 20 graden is koel je nogal af als je daar heel de nacht op ligt.... je warmt dat niet in je eentje op met alleen je lichaamstemperatuur
pi_41035286
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef Magistic het volgende:
het klotst alleen als er lucht in de waterzak zit.... als er geen lucht in zit heeft het water geen plek om te klotsen zeg maar ... ontluchten is het devies!
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:39:00 #25
85919 Likkende_Lassie
pi_41035884
Vullen dus met warm water als je er de zelfde dag nog op wilt liggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')