Hee ik eerst hèquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft marko er nog veel liggen?
Shitquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef jpg97 het volgende:
Wie is Marko?
En wtf moet Marko met een waterbed. Ik hoop dattie erin stikt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef jpg97 het volgende:
Wie is Marko?
Waarom niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef harryharry het volgende:
Een waterbed ligt zalig in alle opzichten (mits goed gestablilseerd) persoonlijk zou ik zo'n ding niet bij de makro kopen.
Dat klotsen lijkt me denk ik wel mee vallen, even wat bewogen op dat waterbed daar, maar hoorde nietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef Magistic het volgende:
Sex in een waterbed lijkt mij prima mogelijk, tenminste als je dit bekijkt, ze lijken er geen last van te hebben: Filmpje (NSFW)
Denk wel dat je je aan het geklots van het water begint te irriteren.
dit heb ik ook inderdaad, ideaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef Maddy_K het volgende:
Ja, het waterbed is al gestabiliseert. Maar dat kun je niet veranderen. Bij een gelbed kun je dat altijd nog aan passen: meer water erin doen, of juist meer poeder (die poeder wordt dan gel icm water).
Bij ons gelbed is het ook zo, dat we ieder onze eigen "zak" hebben om om te liggen, in het midden gescheiden door een stuk schuimrubber. Dan kun je iedere zak verschillend stabiliseren. Ook heb je dan ieder een eigen elektrische deken die je zelf in kunt stellen.
Laminaat komt dr onderquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:13 schreef Levitation het volgende:
Wat voor vloer ga je 't waterbed op zetten? Houdt er rekening mee dat een waterbed nogal zwaar is en het voor een houte vloer misschien wel té zwaar is. Da's de reden dat mijn vriend en ik uiteindelijk toch maar een boxspring hebben genomen ipv een waterbed.![]()
Idd handig om dit even te checken, beetje stom als ik een week mn bed kwijt ben ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:10 schreef LotjeSpieg het volgende:
Ik zal eens na vragen wat precies de garantievoorwaarden zijn, en hoe het precies zit met als het bed of de thermostaat kapot gaat. Heb je dan rechtstreeks contact met de leverancier of moet je bij de Makro zijn.
Meestal gaat het zo dat je eerst de Makro moet bellen, waarna zij contact opnemen met de leverancier, of jou een schadeformulier op gaat sturen. Hoe dan ook, meestal gaat er in elk geval meer dan 24 uur over heen. Wat heel vervelend is als je thermostaat kapot is.
Hoorde zelfs dat je onderkoeld kan raken als je het verwarmings element niet gebruikt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef LotjeSpieg het volgende:
Volgens mij komt de leverancier uiteindelijk wel zelf bij je langs. Maar ik heb een tijd bij de Makro gewerkt, en kan mij nog een man herinneren die niet erg tevreden over de service was. Hij heeft 2 weken een kapot verwarmingselement gehad en midden in de winter vond hij dit niet grappig (wat het natuurlijk ook niet is).
Vandaar dat ik zou proberen om zo veel mogelijk direct contact te hebben met de leverancier.
Klopt. Je ligt in principe op 600 liter water, en als dat lekker 20 graden is koel je nogal af als je daar heel de nacht op ligt.... je warmt dat niet in je eentje op met alleen je lichaamstemperatuurquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hoorde zelfs dat je onderkoeld kan raken als je het verwarmings element niet gebruikt?
het klotst alleen als er lucht in de waterzak zit.... als er geen lucht in zit heeft het water geen plek om te klotsen zeg maarquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:06 schreef Magistic het volgende:
Denk wel dat je je aan het geklots van het water begint te irriteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |