Stoute beer!quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
Mijn bijdrage, tevens tvp
Wie ik?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef koffiegast het volgende:
jij hebt lolicon sites zitte te checke
LOL die is echt humorquote:Op zondag 3 december 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
En ja, die heb ik zelfgemaakt...
Tis niks om voor te schamen, Plassex is okay.quote:Op zondag 3 december 2006 01:19 schreef slindenau het volgende:
Hmm, ik wil het inderdaad niet weten. Al is 'teen' wel leuk natuurlijk, maar met een search enginge als google vind je dan alsnog enkel 18+ 'teens'...
Kinky!quote:Op zondag 3 december 2006 10:35 schreef BaajGuardian het volgende:
komtiedan,
roflbeer!!
[afbeelding]
[afbeelding]yum.
quote:Op zondag 3 december 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Everyone has a hero..quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef slindenau het volgende:
neo2000 nog steeds een Pedobear avatar![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef koffiegast het volgende:
elke keer als ik deze pagina bekijk zie ik als eerste die lolicon pic en denk ik dat ik maar beter niet nog es een keer deze pagina ga bekijken omdat mensen nogal raar gaan denken als ze meekijken![]()
aangezien ik anime kijk (normale) weet ik wel wat hentai/tentacle/lolicon en dergelijk isquote:
Ik kwam op zulks via plassecks zoeken op imagefapquote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef koffiegast het volgende:
[..]
aangezien ik anime kijk (normale) weet ik wel wat hentai/tentacle/lolicon en dergelijk isweet ik wat ik moet vermijden !
pedo!quote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, check de TS maar eens.
Dus ik denk dat het toch uiteindelijk JIJ HIER?! moet zijn.
Je bent hier ehm, redelijk actief ja. Maar ik had het van jou heulemeul niet verwacht joh!quote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, check de TS maar eens.
Dus ik denk dat het toch uiteindelijk JIJ HIER?! moet zijn.
Wie, ik? Om even vrij naar Hans Teeuwen te spreken: "...maar ik raak ze nooit aan! En ik zal ze ook nooit aanraken!"quote:
Nouja, ik was hier vrij actief. Vooral in de afgelopen vakantieperiode.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent hier ehm, redelijk actief ja. Maar ik had het van jou heulemeul niet verwacht joh!
Je weet niet wat je mist manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |