Kga wel even aan de slagquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:29 schreef slindenau het volgende:
Zelf getekend?
Mooi hoor.
Nu nog een grap bedenken.
Waarom...omdat de duim slecht gesoept is of omdat Pedobear helemaal geen vingers heeftquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:49 schreef Megalomaniac het volgende:
zonder..
Alleen een duim heb ik wel geprobeerd, maar dat stond helemaal nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:54 schreef AntonDingeman het volgende:
geen vingers, wel een duim.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:30 schreef slindenau het volgende:
mja, doe maar iets met geile nuekseks en minderjarige meisjes.
Doet het altijd wel goed.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:06 schreef felic. het volgende:
[..]
[afbeelding].
er staat lollies trouwens
mooie detail ook die reflectiequote:
Mijn koffiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:55 schreef neo2000 het volgende:
Aangezien ik suck@photoshop, nog maar eens een mooie vondst..
Wist trouwens niet dat Yvonne ook banden had met Pedobear..
[afbeelding]
Pedobear at it again..!
[afbeelding]
Jammer dat je sig maar 2 regeltjes mag bevattenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:32 schreef slindenau het volgende:
[..]
Kies een willekeurige doodsverwensing uit mijn sig aub.
4 slet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Jammer dat je sig maar 2 regeltjes mag bevatten
Stoute beer!quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
Mijn bijdrage, tevens tvp
Wie ik?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef koffiegast het volgende:
jij hebt lolicon sites zitte te checke
LOL die is echt humorquote:Op zondag 3 december 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
En ja, die heb ik zelfgemaakt...
Tis niks om voor te schamen, Plassex is okay.quote:Op zondag 3 december 2006 01:19 schreef slindenau het volgende:
Hmm, ik wil het inderdaad niet weten. Al is 'teen' wel leuk natuurlijk, maar met een search enginge als google vind je dan alsnog enkel 18+ 'teens'...
Kinky!quote:Op zondag 3 december 2006 10:35 schreef BaajGuardian het volgende:
komtiedan,
roflbeer!!
[afbeelding]
[afbeelding]yum.
quote:Op zondag 3 december 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Everyone has a hero..quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef slindenau het volgende:
neo2000 nog steeds een Pedobear avatar![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 december 2006 23:36 schreef koffiegast het volgende:
elke keer als ik deze pagina bekijk zie ik als eerste die lolicon pic en denk ik dat ik maar beter niet nog es een keer deze pagina ga bekijken omdat mensen nogal raar gaan denken als ze meekijken![]()
aangezien ik anime kijk (normale) weet ik wel wat hentai/tentacle/lolicon en dergelijk isquote:
Ik kwam op zulks via plassecks zoeken op imagefapquote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef koffiegast het volgende:
[..]
aangezien ik anime kijk (normale) weet ik wel wat hentai/tentacle/lolicon en dergelijk isweet ik wat ik moet vermijden !
pedo!quote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, check de TS maar eens.
Dus ik denk dat het toch uiteindelijk JIJ HIER?! moet zijn.
Je bent hier ehm, redelijk actief ja. Maar ik had het van jou heulemeul niet verwacht joh!quote:Op maandag 4 december 2006 17:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mwa, check de TS maar eens.
Dus ik denk dat het toch uiteindelijk JIJ HIER?! moet zijn.
Wie, ik? Om even vrij naar Hans Teeuwen te spreken: "...maar ik raak ze nooit aan! En ik zal ze ook nooit aanraken!"quote:
Nouja, ik was hier vrij actief. Vooral in de afgelopen vakantieperiode.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent hier ehm, redelijk actief ja. Maar ik had het van jou heulemeul niet verwacht joh!
Je weet niet wat je mist manquote:
Pedo ?quote:
Wiezoe?quote:Op maandag 4 december 2006 23:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Stephanie van Lazytown is overigens Pedobear girl bij uitstek.
'Niet eens'.quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind die stephany nieteens lekker
nee nieteens neequote:
eigenlijk zit je nu je plasser te strelen, maar om toch normaal te lijken reageer je met een lachsmilie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |