Nu je het zegt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef Misstique het volgende:
Centraal
>> TTKquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Station
Succes!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:15 schreef Neenetje het volgende:
Wens me succes..
quote:
Anders negeer je me toch lekker.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:56 schreef rompompom het volgende:
Anders quote je dezelfde post gewoon twee keer.
Trouble in paradise?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Anders negeer je me toch lekker.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:54 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Hoi, ik kom morgen niet. Ik ben al een paar dagen ziek, en hoewel ik me vandaag al iets beter voel zie ik het nog niet zitten om ook nog eens een paar uur in de trein te zitten. Mijn welgemeende excuses, maar het is niet anders.
Pff, stomme smoesjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:54 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Hoi, ik kom morgen niet. Ik ben al een paar dagen ziek, en hoewel ik me vandaag al iets beter voel zie ik het nog niet zitten om ook nog eens een paar uur in de trein te zitten. Mijn welgemeende excuses, maar het is niet anders.
Hup, foto's posten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:21 schreef cerror het volgende:
Zo, haartjes bijgeknipt en een nieuwe bril.
Kan ik weer een tijdje mee.
Kom eens cammen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:21 schreef cerror het volgende:
Zo, haartjes bijgeknipt en een nieuwe bril.
Kan ik weer een tijdje mee.
Hai!quote:
Oehh.. anders.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06341/overbelichting.jpg]afbeelding][/url]
Een overbelichte foto is all you get. [afbeelding]
JDquote:
Lekkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef cerror het volgende:
Een overbelichte foto is all you get.
Neuh, ik ga gamen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oehh.. anders.
Maar ehm, kom toch eens heel even online pls
Oh, nou, zo kan ik in ieder geval een beeld schetsen in mijn hoofd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:27 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Een overbelichte foto is all you get.
Vanwege, nou ja, eh.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En waarom kon jij ookalweer niet?.
Dank.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:19 schreef mcDavid het volgende:
Snel even de groeten aan de lowlandscrew!
Tussen de Silent Disco en de weg-met-de-rode-muren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Litso het volgende:
Jan, ik heb je niet gezien
Waar de neuk stond je nou?
Wat dus echt fucking weinig is aangezien ik je maar 1 keer gespot heb, en je toen op je luie reet achter zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Tussen de Silent Disco en de weg-met-de-rode-muren.
Maar ik stond er alleen als ik dienst had.
Achter mij. Vandaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Litso het volgende:
Jan, ik heb je niet gezien
Waar de neuk stond je nou?
Meer in de breedte.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben jij zo lang of heb je Jan te heet gewassen?
Lovehandles.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Joh
Niks mis met wat lovehandles though
Ik lul niet, verdulleme.quote:
Knijpvleesch.quote:
Neukteugels zijn bakkenbaarden.quote:
Hihi.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Neukteugels zijn bakkenbaarden.
Lovehandles zijn stukken vlees die waar je je goed aan vast kan grijpen tijdens de bedrodeo.
Ik schakel over een minuutje in naar Actionradio.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:53 schreef SPK het volgende:
Waarom duurt dat Fokking Fokradio 3 kwartier korterik luister nu niet, dus ze hebben nog 4 luisteraars over nu inclusief de 2 dj's
5quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik schakel over een minuutje in naar Actionradio.
Ik heb ze beide.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Neukteugels zijn bakkenbaarden.
Lovehandles zijn stukken vlees die waar je je goed aan vast kan grijpen tijdens de bedrodeo.
Keisexy!quote:
Nou die handles zijn bij mij ook maar miniem hoor maar ze zijn er wel!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
Ik niet.
Oh, en ik ga er vanuit dat we hier met Croup spreken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:54 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Vrijdag 18.00 - 21.00quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat dus echt fucking weinig is aangezien ik je maar 1 keer gespot heb, en je toen op je luie reet achter zat.
Lekker relaxed weekend dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Vrijdag 18.00 - 21.00
Zaterdag 9.00 - 12.00, 18.00 - 21.00 en 01.00 - 04.00
Zondag 16.00 - 19.00 en 01.00 - 03.00.
Heel apart...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Vrijdag 18.00 - 21.00
Zaterdag 9.00 - 12.00, 18.00 - 21.00 en 01.00 - 04.00
Zondag 16.00 - 19.00 en 01.00 - 03.00.
Best veel gezien ook!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Lekker relaxed weekend dus
Zaterdag wel een lange dag trouwens, maar met genoeg tijd om te slapen én goede bands te zien
Geil.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Best veel gezien ook!
Ik vind het een toffe manier om Lowlands mee te maken.
Schade: 30 euro aan muntjes en een paar keer bier voor een euro gehaald in de medewerkersbar.
Het werk is erg goed te doen, en ik heb er meteen een goede uitvalsbasis voor als het eens regent ofzo. Mét gratis koffie en eten.
Nu al?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef Litso het volgende:
Frituurpan aan!
Ik heb de afgelopen 3 dagen wel genoeg vet voer naar binnen gewerktquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef Litso het volgende:
Frituurpan aan!
Ik ook maar ik heb niks in huisquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 dagen wel genoeg vet voer naar binnen gewerkt.
Zoals tempelvormige badkamertegels?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:11 schreef Litso het volgende:
En leven is niets anders dan een halve aardappel, maar dan met een andere vorm.
Of een zakje friet met mayo maar zonder zout.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zoals tempelvormige badkamertegels?
Ik las "tepelvormige badkamertegels".quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zoals tempelvormige badkamertegels?
Het is nu dus even onder voorbehoud, want ik wil wel graag komen. Het hangt er een beetje van af of ik me morgen okee voel. Ik heb met Janetje afgesproken dat als ik kom, ik het vóór 12 uur even laat weten per mail of sms.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, en ik ga er vanuit dat we hier met Croup spreken?
JammerWe moeten echt een keer meeten!
Heb ik voor niks koekjes staan bakken???!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:27 schreef Neenetje het volgende:
Meet is afgelast.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:57 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Heb ik voor niks koekjes staan bakken???!!!
Met koekjes.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:58 schreef Litso het volgende:
Je mag alsnog wel even bij me langskomen hoor
Die eet ik wel op, ik heb toch niks te doen morgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ja, maar...de gigantische taart waar ik uit zou springen dan?
Op een laken leggen. En dan plots straktrekken, en dan weer opvangen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:52 schreef Neenetje het volgende:
Ah, nee, déze is echt líef...![]()
[afbeelding]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Op een laken leggen. En dan plots straktrekken, en dan weer opvangen.
Of doe het mét een condoom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef Neenetje het volgende:
Als je het maar voorzichtig doet.
Nee, op een tafelblad slaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Een muisje in een condoom stoppen en dan de lucht in gooien?
Met of zonder rubber?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:06 schreef Neenetje het volgende:
[..]
ik zal jou eens op een tafelblad slaan.
Ik hoop het voor 'm.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat absorbeert de klap dan misschien nog een beetje.
En z'n nieuwe veiligheidsbril.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, anders heeft hij altijd zijn veiligheidsmuts nog
Nou ja.. als ik 'm hard genoeg op dat tafelblad sla dan moet ik toch nog wel enige schade kunnen aanrichten.. toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is gewoon geen eerlijke strijd meer!
Hardhout of vuren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:39 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nou ja.. als ik 'm hard genoeg op dat tafelblad sla dan moet ik toch nog wel enige schade kunnen aanrichten.. toch?
Maar dan meot 'ie weer een nieuwe halen.. das zielig..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien dat zijn linker brilglas dan een krasje oploopt!
Als je hard mept misschien wel 2!
Was dat niet juist de bedoeling? Dat hij er een beetje zielig van zou worden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Maar dan meot 'ie weer een nieuwe halen.. das zielig..
Oh ja, hij had het over die hamster he?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was dat niet juist de bedoeling? Dat hij er een beetje zielig van zou worden?
Niet dat het boeit.. maar dat geeft niet..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:12 schreef mcDavid het volgende:
ok.
Dat scheelt in ieder geval al die pantserbril. Misschien raakt zijn kapsel dan wel in de war!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:13 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Niet dat het boeit.. maar dat geeft niet..
Ik kan 'm overigens ook met z'n achterhoofd op die granieten tafel dumpen.
Ik gebruik 't voortaan ipv "hallo"quote:
Doe dat, het zorgt iedere keer weer voor een glimlach op mijn gelaat.quote:
Je kan ook flashen voor de spiegel, ook best hilarisch enzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe dat, het zorgt iedere keer weer voor een glimlach op mijn gelaat.
Bezorg ik iemand nog een goede dag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe dat, het zorgt iedere keer weer voor een glimlach op mijn gelaat.
Je bent nog heul niet jarig!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
Sing me happy birthday.
Sing it like it's gonna be your last day.
duidelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:27 schreef Neenetje het volgende:
Meet is afgelast.
e.! Ik ben een beetje aan het sterven op het moment.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:05 schreef ehqo het volgende:
j.
Maar, waarom?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:09 schreef jogy het volgende:
[..]
e.! Ik ben een beetje aan het sterven op het moment.
Tiek! Die gast in je avatar is een held. Wat een gaaf concert was dat!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Time flies when at work.
Omdat ik in 4 dagen 12 uur geslapen heb ofzo, op een zelf opblaasbaar matje die ook niet bepaald super relaxed was. Maar het was het waard, dat Lowlands gedoe.quote:
Was jij er ook al? Ik heb echt álle Fok!kers gemist he, op een glimp van Bizznitch na danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef jogy het volgende:
Omdat ik in 4 dagen 12 uur geslapen heb ofzo, op een zelf opblaasbaar matje die ook niet bepaald super relaxed was. Maar het was het waard, dat Lowlands gedoe.
Dat is de romantiek van camperen, jongeman.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat ik in 4 dagen 12 uur geslapen heb ofzo, op een zelf opblaasbaar matje die ook niet bepaald super relaxed was. Maar het was het waard, dat Lowlands gedoe.
Liefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef ehqo het volgende:
Mt. Ik steun je mentaal, omdat je werkt.
Dat hoef je deze fan van het eerste uur niet te vertellen, ze zijn immer briljant.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Tiek! Die gast in je avatar is een held. Wat een gaaf concert was dat!
Okee, dan ga ik nu eens lekker onderuit achter de tv hangen. En staren naar buiten, waar mensen de regen trotseren.quote:
Ik heb wel een paar Fok!kers gezien maar bij de ene kwam ik er te laat achter dat zij het was en de andere wilde ik niet tegenkomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Was jij er ook al? Ik heb echt álle Fok!kers gemist he, op een glimp van Bizznitch na dan.
True. En het komt op zich niet door de camping maar gewoon om het feit dat ik 3 van de vier keer pas sliep toen de zon opkwam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is de romantiek van camperen, jongeman.
Wel.quote:
FOK!Kers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar Fok!kers gezien maar bij de ene kwam ik er te laat achter dat zij het was en de andere wilde ik niet tegenkomen. Niemand van BeF trouwens.
Kutvolk.quote:
Deaudt. Allemaal. Ongeveer.quote:
Ik zéker!quote:
Behalve ikquote:
Mwoah. Weetnognietzeker.quote:
Ranzig met huid en al erbij?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:16 schreef Neenetje het volgende:
Oeh, vanmiddag tatoo halen misschien.
Een eigen ontwerpje..quote:
Laat zien dat ontwerp!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Een eigen ontwerpje..
Maar het gaat (vandaag) iig niet door.. m'n mawou mee... maar ze kan niet.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Een eigen ontwerpje..
Coole ma.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef Neenetje het volgende:
WChZ.quote:
Met handjevasthouds?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Een eigen ontwerpje..
Heb ik niet online...quote:
Neuh, ze is er in geinteresseerd...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die checkt of je geen rare dingen gaat nemen natuurlijk
Jup.quote:
Dan maar een foto plaatsen als het gezet is.quote:
Ruzies?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef Materia het volgende:
Muse in de Brabanthallen. Dat is het enige goede nieuws van vandaag. Geen geld hebben, sms'en dat je niet komt en dan een sms'je terugkrijgen dat de meet überhaupt niet doorgaat wegens ziekte en ruzies, dat is minder goed nieuws.
Hoi!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:18 schreef Materia het volgende:
Muse in de Brabanthallen. Dat is het enige goede nieuws van vandaag. Geen geld hebben, sms'en dat je niet komt en dan een sms'je terugkrijgen dat de meet überhaupt niet doorgaat wegens ziekte en ruzies, dat is minder goed nieuws.
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:
Wie dénk je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Geen idee.quote:
Kroepoek?quote:
Dat kreeg je net door op MSN ofzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat het wijs is als we Materia maar gewoon als nieuwe gebruiker beschouwen ofzo.
Weg proberen te pesten bedoel je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef jogy het volgende:
Ik denk dat het wijs is als we Materia maar gewoon als nieuwe gebruiker beschouwen ofzo.
Nope, dat is gewoon mijn eigen ingebakken kloonscanner.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat kreeg je net door op MSN ofzo?
Dat is altijd leuk, maar in dit geval bedoelde ik dat niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Weg proberen te pesten bedoel je?
Hehehe..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk, maar in dit geval bedoelde ik dat niet.
Een nieuwe gebruiker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hehehe..
Vertel eens, wie is het.
Een. Nieuwe. Gebruiker. als het de tweede zou zijn dus, waar ik uiteraard niet van uit ga.quote:
Oh, nou dan geloof ik je maar. Hoi Stofjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Een. Nieuwe. Gebruiker. als het de tweede zou zijn dus, waar ik uiteraard niet van uit ga.
Verhuis.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Neenetje het volgende:
Kutbioscoop hier int dorp, draait ook nooit iets leuks.
WE HEBBEN EEN NIEUWE MOD!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef Materia het volgende:
Ik ben een nieuwe gebruiker. Ik heb zojuist voor het eerst in BeF gepost. Pest me niet weg, want ik heb totaal geen weerwoord ende medestanders.
Hoi jogy.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef Materia het volgende:
Ik ben een nieuwe gebruiker. Ik heb zojuist voor het eerst in BeF gepost. Pest me niet weg, want ik heb totaal geen weerwoord ende medestanders.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef Materia het volgende:
Dank voor zoveel eer, maar nee.quote:
Zodat we je daar óók uit kunnen lachen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef jogy het volgende:
[..]
, als ze je pesten moet je het gewoon even in het feedbacktopic melden hoor.
Ach ik ben 151069.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef Materia het volgende:
[..]
Een mod met usernummer 155669 en 70 posts en echt een complete newbie? Dat kán toch niet!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodat we je daar óók uit kunnen lachen natuurlijk.
Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef Materia het volgende:
[..]
Een mod met usernummer 155669 en 70 posts en echt een complete newbie? Dat kán toch niet!
Regel tieten. Dan is een mod-positie tegenwoordig bijna gegarandeerd.quote:
Ja, het feedbacktopic, het héét wel feedbacktopic, maar in feite is het gewoon een onvruchtbare sc-reeksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodat we je daar óók uit kunnen lachen natuurlijk.
*zip.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb zin in een toetje.
Check.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Regel tieten. Dan is een mod-positie tegenwoordig bijna gegarandeerd.
Niet zó'n toetje.quote:
Nee dat zie je verkeerd. Het is een sc topic waar de modjes naar eigen smaak posts kunnen verwijderen als het niet om hun gaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Materia het volgende:
[..]
Ja, het feedbacktopic, het héét wel feedbacktopic, maar in feite is het gewoon een onvruchtbare sc-reeks.
Een zelfgeiltopic.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Het is een sc topic waar de modjes naar eigen smaak posts kan verwijderen als het niet om hun gaat.
Neenetje.zip?quote:
Dat is best lekker ja, alleen krijg ik er een droge bek vanquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is best lekker ja, alleen krijg ik er een droge bek van.
Ik wilde net Nuecken? typen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef Chowi het volgende:
Geen vrolijkheid please. Ik heb hoofdpijn..
Geen Mer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, kut, wacht.
Machtsmisbruik!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef Litso het volgende:
Zo. Hoi.
Ze is alweer onderweg naar huis hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:52 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Machtsmisbruik!
Eh..geslachtsmisbruik!
Eh..eh...
Misbruik!
Ga nou niet ineens positief doen! Denk aan Chowi!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Precies wat ze zegt.. geen vrolijkheid.
Goed heur.
Ze stapte net thuis binnen zei ze.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze is alweer onderweg naar huis hoor
Doe dat eens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:54 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik sluit de cam even aan.
Tssk. Bellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:54 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ze stapte net thuis binnen zei ze.
Nou had ik beter moeten weten uiteraard...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Uhuh.. ik wist niet of ze thuis was, meteen naar bed was ofzo.
Een medestander!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:09 schreef Litso het volgende:
WJDZ
Ja, Lowlands, werken, en zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
JD!
Je wéét dat ik als mod zijnde meelurk in het 'meld hier je verliefdheid'-topic, dus spill it! Details!.
HEUL NIET!quote:
Toch wel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
NEE!
hey kutnerd!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:02 schreef pc-fr34k het volgende:
1,2,3,4 bierhier bierhier
Hey bliepjesnerd. IK wist niet tegen wie ik de groeten moest doen voor je bij demozone toen en vond het zo gek om ineens daaro te roepen de groeten van cerror.quote:
Geen zin meer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:26 schreef Neenetje het volgende:
c? Pourqoi de plotselinge exit?
Geklets over werkelijk niets... of niets grappigs.quote:
Dan kan je dat ook zeggen..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Geklets over werkelijk niets... of niets grappigs.
Soms ben ik het zat, zoals nu.
Ach soms zegt stilte meer dan woorden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dan kan je dat ook zeggen..
Hoef je er niet zomaar vandoor te gaan.
Zeg het de volgende keer toch maar gewoon.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach soms zegt stilte meer dan woorden.
Klinkt cliché al dekt het de lading wel.
Naja, dit is misschien wel iets té...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:40 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zeg het de volgende keer toch maar gewoon.
Dit is zo minder prettig.
Nog even dyslectisch als altijd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:58 schreef petre86 het volgende:
Heb je die vlegel nou nòg geen manieren geleerd Neenet?
ookal heb je geen zin, een simpel , ik ga off, doei, trusten![]()
(min de zwaai bij C.) is wel zo lief, sociaal, behoorlijk, minder onbeschofd
En ik heb het hele kofschip nog wel het rambam gelazerd met die fokschaapquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog even dyslectisch als altijd.
Trusten knuffelheaumeau.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
En ik heb het hele kofschip nog wel het rambam gelazerd met die fokschaap
trusten bliepjesvent![]()
Je moet zonodig weer de sfeer verpesten hé?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:07 schreef petre86 het volgende:
niet zo eng slijmerig lief doen he![]()
Ja nogsteeds met Wizjemeer dan een jaar. net als dat vage ding wat jullie gaande hebben...
trusten zo nu dan!
Oermens met je knuppel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:10 schreef petre86 het volgende:
ach manALDI-Bier toch op met je Atari-gebliep en je muziekformaten die ik zonder winamp niet kan afspelen
en nou ga ik weg, anders ga ik zwaaien!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Oermens met je knuppel.
ER ZIJN OOK VROUWEN HOOR!
Die Slijmerige wezens, die zonder benen als slakken door de Sla- en komkommersalade kruipen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Oermens met je knuppel.
ER ZIJN OOK VROUWEN HOOR!
Ga je nou echt, of niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
Die Slijmerige wezens, die zonder benen als slakken door de Sla- en komkommersalade kruipen?
jak.. *rill
trusten : .... W
Je vroeg je al af waarom er opeens sla en komkommers om je heen lagen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |