quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:19 schreef Prowl het volgende:[..]
De schildpadden die jij een tijd geleden opgevangen hebt (de foto in die douchebak
![]()
) wou ik eerst opvangen maar door omstandigheden en de grote afstand kon dat niet doorgaan
Ik heb tot een jaar of 5 geleden altijd 2 roodwangschildpadden gehad die altijd buiten zaten in de zomer en in de winter in een aquarium op zolder alleen vond iemand het leuk om ze in een weekend dat er niemand thuis was ze uit de tuin te halen
![]()
![]()
wat grappig ! ze doen het erg goed hoor
![]()
Ja dat is aso ! Wij hebben een hoge schutting neer moetten zetten in de achtertuin voor de kinderen uit de buurt ! (we hadden altijd gewoon een soort lage heg zegmaar) Maarja als die teringkinderen het leuk vinden om je konijnenhokken open te zetten, en je elke dag je konijnen en cavia's moet gaan zoeken is NIET TOF
nou kwamen ze gelukkig allemaal altijd na een rondje door de straat weer vrolijk in de tuin wachten tot ze weer in het hok mochten, maar dan nog Dus toen een slot op de deurtjes, dan maken we toch gewoon het gaas kapot
dat kind durft nu niet meer in de buurt te komen, erg vreemd
Tsja moet ik je maar niet betrappen klein pisventje ! Of stenen (keien) in de vijver gooien, naar de schildpadden, we hebben er nog 2 met een verrot schild komt wrs nooit meer goed (alsin mooi heel schild, nu allemaal butsen erin, lelijke plekken)
Waarom kunnen mensen nooit eens gewoon uit andermans tuin blijven, en van andermans dieren en spullen afblijven !
en dan heb ik het nog niet eens over de ouders die doodleuk je tuin inlopen met hun blagen om leuk kippies te kijken ! PLEUR OP UIT MN TUIN ! Maargoed, erg offtopic
![]()
Veel plezier met en van je nieuwe schildpadjes (als het doorgaat
![]()
)
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh